اعلانیه
اعلانیه

برای طرفداران گلف، تابلوهای امتیازات زنده، تبلیغات پیش از پخش را کمتر آزاردهنده می کنند

eyeview_northern_trust

در اینجا یکی برای طرفداران PGA و واقعاً برای هر کسی در تبلیغات است که فکر می‌کند تبلیغات قبل از پخش باید مفید باشد، نه حلقه‌های بی‌معنی که افراد باید قبل از رسیدن به محتوای مورد نظر خود از طریق آن بپرند.

آژانس تبلیغاتی Doner Media با همکاری با شرکت تبلیغات ویدیویی آنلاین Eyeview، عملکردهای مفیدی را برای تبلیغات پیش از پخش آنلاین PGA Tour به ارمغان می آورد. این کمپین شش ماهه به فناوری ShotLink تور PGA متصل می‌شود، که هر ضربه گلف‌باز را در زمان واقعی ثبت می‌کند و سپس برای به‌روزرسانی تابلوی امتیازات نشان‌داده‌شده در پایان تبلیغات قبل از پخش استفاده می‌شود.

در طول کمپین، تبلیغات برای رویدادهای منتخب تور PGA با امتیازدهی زنده به اشتراک گذاشته می‌شود که دارای پنج امتیاز برتر مشابه آنچه بینندگان تلویزیونی هنگام ورود و خروج از وقت‌های بازرگانی می‌بینند. مسابقات شامل مسابقات قهرمانی بازیکنان در آخر هفته گذشته، مسابقات قهرمانی گلف جهانی-دعوتنامه بریجستون و مسابقات قهرمانی تور توسط کوکاکولا است.

Oren Harnevo، بنیانگذار و مدیر عامل Eyeview، با ترکیب برخی از مزایای عینی با کمی خود تبلیغی، گفت: «لیدربورد زنده روشی واقعا قدرتمند برای ارائه ارزش به طرفداران ورزش، ایجاد هیجان و تشویق بینندگان برای هماهنگی با پوشش مسابقات است. . برای یک شرکت یا سازمان با دسترسی گسترده مانند تور PGA، راه حل ما بهترین راه را برای هدف قرار دادن مخاطبان در مقیاس، اما با اطلاعات پویا و در زمان واقعی ارائه می دهد.»

Eyeview نمونه‌ای از تابلوی امتیازات را در عمل دارد اینجا .


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

استیو هال یک حرفه ای بازاریابی، ناشر، نویسنده، مدیر جامعه، عکاس و عاشق همه جانبه تبلیغات است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *