اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: تبلیغات ویدیویی موبایل، برترین تبلیغات YouTube و رستوران‌های Yelp Helps

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

از سرزمین بازاریابی:

  • موجودی آگهی های ویدئویی موبایل در سه ماهه اول افزایش یافت، بیش از سه برابر شد [گزارش]
    موجودی تبلیغات ویدئویی موبایل در سه ماهه گذشته به طور تصاعدی افزایش یافت. در ایالات متحده، بر اساس به‌روزرسانی سه ماهه اول سال 2014 TubeMogul در بازار تبلیغات ویدیویی برنامه‌ای، تعداد حراج‌های تبلیغات ویدیویی تلفن همراه 350 درصد نسبت به سه ماهه قبل افزایش یافته است. میانگین تعداد حراج‌های تبلیغات ویدیویی موبایل در پلتفرم TubeMogul در سه ماهه اول به 860 میلیون نفر رسید که […]
  • جایگاه های نایک در جام جهانی رتبه 1 و 6 در فهرست تبلیغات برتر YouTube در ماه آوریل
    YouTube بهترین تبلیغات ویدئویی خود را در ماه آوریل با جام جهانی منتشر کرده است. نقاطی از سه برند مختلف که در لیست قرار دارند. در شماره 1، ویدئوی “برنده می ماند” نایک تعدادی از بازیکنان جام جهانی از جمله کریستیانو رونالدو، نیمار جونیور و وین رونی را به نمایش گذاشت. این آگهی در ماه گذشته نزدیک به 50 میلیون بازدید داشته است، بیش از دو برابر […]
  • Yelp رزرو رایگان رستوران را معرفی می کند
    Yelp در حال عمیق تر شدن به معاملات است. یکی از مظاهر آن رزرو رستوران است. در جولای 2013، Yelp ارائه دهنده رزرو SeatMe را خریداری کرد. امروز، رزرو رایگان رستوران را اعلام می کند: صاحبان مشاغل می توانند قابلیت رزرو رایگان Yelp را از طریق حساب صاحبان کسب و کار Yelp خود راه اندازی کنند و شروع به پر کردن جدول با میلیون ها نفری کنند که به Yelp می آیند […]
  • نزدیک به 75 نفر درصد از هزاره های زن که در برنامه های وفاداری خرده فروشی ثبت نام کرده اند
    در میان خرده فروشان برتر ایالات متحده، کهلز از بالاترین درصد ثبت نام در میان هزاره ها (18 تا 33 سال) برخوردار است. این بر اساس داده‌های نظرسنجی ارائه‌دهنده پلتفرم وفاداری خرده‌فروشی PunchTab است. این شرکت در اواخر سال 2013 و اوایل سال 2014 دو نظرسنجی جداگانه از بیش از 1000 هزاره ایالات متحده انجام داد. Kohl’s یکی از بزرگترین خرده فروشان ایالات متحده […]
  • برچسب‌ها «Science» استودیوی فناوری Delicious به عنوان یک خرید جدید
    استودیوی فناوری Science مستقر در سانتا مونیکا، ویژگی جدیدی را برای مجموعه خود نشانه گذاری کرده است: Delicious. Science یک صندوق، انکوباتور، استودیو/ مشاور است که به رشد استارت‌آپ‌ها کمک می‌کند و به شرکت‌هایی مانند Dollar Shave Club، Urban Remedy و Medium Corporation کمک می‌کند. Delicious قبلا متعلق به Chad Hurley و Steve Chen از AVOS Systems (همچنین بنیانگذاران YouTube) بود. Delicious […]
  • به پشته بازاریابی محتوا سلام کنید
    شما در مورد پشته های تبلیغاتی می دانید، درست است؟ آماده باشید تا به چیز بزرگ بعدی در فناوری بازاریابی محتوا سلام کنید: پشته بازاریابی محتوا. پشته های محتوا هنوز اینجا نیستند، اما در حال آمدن هستند. در چند سال آینده، من انتظار دارم که شاهد پیشنهادات از سوی بازیگران بزرگ سازمانی باشیم: Adobe، Oracle و Salesforce.com. (IBM دارای […]
  • است

  • مخاطبان کامل، هدف گذاری مجدد همتا به همتا را راه اندازی می کند: مستقیماً بازدیدکنندگان سایت های دیگر را هدف قرار دهید
    چه می شود اگر بتوانید مخاطبان را “هدف مجدد” قرار دهید از وب سایت های خاصی که احتمالاً نمایه های بازدیدکننده مشابه شما دارند؟ پلتفرم هدف‌گیری مجدد سلف سرویس، Perfect Audience، آزمایش این مفهوم را با تقریباً 100 مشتری خود آغاز کرده است. سرویس جدید این شرکت، Perfect Audience Connect، به تبلیغ‌کنندگان راهی می‌دهد تا با سایر شرکت‌هایی که آشنا هستند ارتباط برقرار کنند […]
  • Google Analytics گروه‌بندی محتوا را در جریان رفتار برای تجسم‌های شهودی‌تر اضافه می‌کند
    این هفته، Google گروه‌بندی‌های محتوا را در بخش جریان رفتار Google Analytics اضافه کرد. Behavior Flow تصویری از نحوه حرکت کاربران در سایت شما و جایی که آنها بر اساس صفحه فرود، منبع، رسانه یا هر بعد دیگری رها شده اند، ارائه می دهد. اکنون می توانید آن جریان ها را بر اساس گروه بندی محتوا مشاهده کنید. گروه بندی محتوا در دسامبر […]
  • راه اندازی شد

  • برای طرفداران گلف، تابلوهای امتیازات زنده تبلیغات قبل از پخش را کمتر آزاردهنده می کنند
    این یکی برای طرفداران PGA و واقعاً، هر کسی که در تبلیغات فکر می کند قبل از پخش است. تبلیغات باید مفید باشند، نه حلقه‌های بی‌معنی که افراد باید قبل از رسیدن به محتوای مورد نظر خود از طریق آن بپرند. آژانس تبلیغاتی Doner Media با همکاری با شرکت تبلیغات ویدیویی آنلاین Eyeview، عملکردهای مفیدی را به PGA می آورد […]
  • 5 مراحل تبدیل شدن به یک سازمان بازاریابی مشتری محور
    ” جام مقدس” برای خرده فروشان ممکن است امکان مشتری مداری واقعی در هر جنبه ای از تجارتشان باشد – از خدمات مشتری تا بازاریابی به زنجیره تامین مخصوصاً برای تیم های بازاریابی، توانایی انتقال پیام مناسب به مشتری مناسب در زمان مناسب بسیار مهم است. بازاریابی مشتری محور به شما اجازه می دهد […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

تجارت الکترونیک

بازاریابی عمومی اینترنتی

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

رسانه های اجتماعی

ویدئو


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *