اعلانیه
اعلانیه

با: جین هاپکینز CMO Continuum آشنا شوید

جین هاپکینز با بیش از 20 سال تجربه فروش و بازاریابی، به عنوان معاون ارشد و مدیر ارشد بازاریابی در Continuum خدمت می کند، یک ارائه دهنده انحصاری کانال از راه حل های خدمات مدیریت شده کاملاً یکپارچه.

هاپکینز در نقش خود به‌عنوان مدیر ارشد مدیریت شرکت Continuum، مسئول تمام ابتکارات بازاریابی و خرید شریک است. قبل از سمت فعلی خود، او معاون بازاریابی در HubSpot بود، جایی که رهبری بازاریابی او به شرکت کمک کرد تا به دومین شرکت نرم افزاری در حال رشد در Inc. 500 تبدیل شود.

در سال 2012، هاپکینز با همکاری نویسنده Go Mobile، یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های بازاریابی تلفن همراه در Amazon.com.

هاپکینز به‌عنوان مدیر ارشد اجرایی SmartBear و MECLabs (مالک MarketingSherpa، MarketingExperiments و InTouch) و مدیر ارشد برنامه‌های بازاریابی و ارتباطات برای Symmetricom خدمت کرده است.

سال گذشته، هاپکینز در فهرست HubSpot از “12 خودی بازاریابی روشنگر که باید در توییتر دنبال کنید” رتبه 10 را کسب کرد و در لیست 10 مدیر صنعتی MSP برای تماشا در سال 2014 قرار گرفت. او به عنوان یکی از 50 نفر برتر معرفی شد. متخصصان تاثیرگذار مدیریت فروش در سال‌های 2011، 2012 و 2013 توسط انجمن مدیریت پیشرو فروش، و در سال‌های 2011 و 2013 جایزه 20 زن برای تماشای SLMA را دریافت کردند.

امسال، هاپکینز به عنوان رئیس مشترک گروه فروش و بازاریابی MassTLC انتخاب شد.

Get To Know:
  • سن: به اندازه کافی بزرگ است که بهتر بدانیم
  • مرکز: بوستون، MA
  • مارک مورد علاقه: آمازون
  • Apple یا Android؟ Android
  • اولین ماشین: ولوو استیشن واگن
  • سرگرمی: خواندن

بدون کدام دستگاه تلفن همراه نمی توانید زندگی کنید؟

تلفن Google من – همه کارها را انجام می دهد. من می‌توانم کتاب بخوانم، به موسیقی گوش دهم، عکس‌های عالی بگیرم، گم نشوم، صندوق ورودی‌ام را مدیریت کنم… عالی.

آیا می‌توانیم به صفحه اصلی تلفن شما نگاهی بیندازیم؟

Jeanne Hopkins screen shot

از کدام برنامه ها بیشتر برای کار استفاده می کنید؟

Outlook، نگه داشتن ایمیل در جریان ورود و خروج تنها راه انجام کار است.

زمانی که کار نمی کنید بیشتر به کدام شبکه اجتماعی یا وب سایت مراجعه می کنید؟

LinkedIn به من امکان می‌دهد با افرادی که با آنها کار کرده‌ام ارتباط برقرار کرده و به آنها راهنمایی کنم.

اولین چیزی که صبح گوشی خود را چک می کنید چیست؟

ایمیل من.

من را در روزهای کاری معمولی خود همراهی کنید.

من زود از خواب بیدار می شوم، حدود ساعت 4:45 صبح، ایمیل را چک می کنم، برای سفر دو ساعته با ماشین آماده می شوم و به سمت دفتر بوستون می روم.

در دفتر، هر جایی که بتوانم جایی را پیدا می کنم، راه اندازی می کنم. من با همکاران و اعضای تیمم صحبت می کنم و بسته به روز، جلسات را شروع می کنم. سعی می‌کنم برنامه‌ای داشته باشم با فهرستی از مواردی که باید هر روز مورد بحث، بررسی و تأیید قرار گیرند.

سپس حوالی ساعت 6 بعد از ظهر دفتر را ترک می کنم. برای سفر دو ساعته به خانه.

مهیج ترین پیشرفت کاری در طول سال گذشته چه بوده است؟

برنامه‌ریزی افتتاحیه کنفرانس گروه کاربر Continuum، Navigate 2014 – این اولین چیزی بود که در سپتامبر به شرکت پیوستم. زمان سختی از سال برای برنامه ریزی یک رویداد در بوستون است، اما ما هتل بندرگاه را ایمن کردیم و کمپین های Save the Date را آغاز کردیم.

در 12 ماه گذشته چند مایل سفر کرده اید؟

من فکر می کنم حدود 75 هزار مایل سفر کرده ام. از رفتن به دفتر ما در پیتسبورگ لذت می برم. فضا مدرن و پر از افراد خوب است. به علاوه، این تنها جایی است که من تا به حال بوده ام که در آن سیب زمینی سرخ کرده را روی سالاد شما می گذارند و آن را خوشمزه می دانند.

چه چالش کاری شما را در شب بیدار نگه می دارد؟

تیم ما مسئول جذب شریک جدید و سرعت بخشیدن به مدیران حساب ما و تلاش برای کاهش اصطکاک است. من خوش شانس هستم که در حال ساختن یک تیم واقعا خوب از بازاریابان مبتنی بر معیارهای سنجش هستیم که چرایی و همچنین چگونگی آن را درک می کنند.

آیا می‌توانید درباره کمپین یا پروژه کاری که می‌خواهید انجام دهید به ما بگویید؟

اجرای برنامه چالش برانگیز است…هیچ برنامه‌ای نمی‌تواند شبیه‌سازی شود، این روشی برای استفاده از تجربیات گذشته از نظر کسب ارزش از تیم، از تلاش‌هایی است که می‌خواهید ارائه دهید. ای کاش با تلاش بنیاد دامپزشکان Continuum در ماه نوامبر کار بهتری انجام می دادیم. ما واقعاً آن را به موقع برای روز جانباز جمع کردیم. من فکر می کنم امسال بهتر خواهد بود.

درباره افرادی که بیشترین تأثیر را در حرفه شما داشته اند و مسیری که ارائه کرده اند به من بگویید.

من واقعا خوش شانس بودم که با افراد فوق العاده کار کردم. حتی آنهایی که از نظر رهبری بهترین نبودند هنوز چیزی به من یاد دادند.

باهوش‌ترین فردی که تا به حال مستقیماً برای او کار کرده‌ام، مایک ولپ، مدیر اجرایی HubSpotاست. > هر بار که با او صحبت می کنم، او با دیدگاهش در مورد نحوه تعامل تیم ها و شرکت ها و ارزشی که برای میز به ارمغان می آورد، مرا شگفت زده می کند. او یک متفکر واقعاً کل نگر است و من او را تحسین می کنم.

اولین کار شما چه بود؟

البته نگهداری از کودکان، اما اولین چک حقوق من در تابستان چهاردهمین سال زندگی ام، چیدن تنباکو در دره رودخانه کانکتیکات بود – برگ های تنباکو همان برگ هایی است که سیگار برگ های کوبایی به آن ها معروف هستند! بله، من یک کارگر مزرعه بودم.

یک فرد برای موفقیت در موقعیت شما به چه ویژگی هایی نیاز دارد؟

استراتژیک و GSD – توانایی درک یک کسب و کار و اینکه چگونه بازاریابی می تواند سازمان را رهبری کند و در عین حال نتایج روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه را ارائه دهد. نه اینکه در جزئیات گم شوید، بلکه برای ادامه حرکت رو به جلو.

می‌توانید چیزی در مورد خودتان به ما بگویید که تیم شما از دانستن آن متعجب شود؟

وقتی در میلتون بردلی بودم، مجبور شدم رادنی دنگرفیلد را در نمایشگاه اسباب‌بازی نیویورک همراهی کنم. من 20 ساله بودم و او به همان اندازه که می توانید تصور کنید عرق کرده بود. این در آخرین نفس زندگی حرفه ای او برای یک بازی رومیزی “Can’t Get No Respect” بود که شکست خورد.

چرا وارد بازاریابی شدید؟

مدرک کارشناسی من در رشته حسابداری است و فردی که از من بازبینی می کند به من گفت که برای یک بخش حسابداری بسیار “پر سر و صدا” هستم.

دوست دارید چه شغل دیگری را امتحان کنید و چرا؟

من صادقانه نمی‌توانم به کاری فکر کنم که ترجیح می‌دهم از طریق برنامه‌های فروش و بازاریابی عالی، شرکتی را به سطح بعدی هدایت کنم.

میز شما چه شکلی است؟

من واقعاً میز تحریر ندارم. من دفترها را دوست ندارم – احساس می کنم وقتی در فضای باز نیستم مجازات می شوم. من به دنبال فضاهای باز برای نشستن هستم و فقط در کنار افرادی باشم که مرتب نمی بینم. من می توانم در هر جایی کار کنم، اتاق نشیمن، در قطار، در مطب دکتر، یا پشت میز یا میز.

من مکعب خود را رها کردم زیرا در جلسات زیادی شرکت داشتم و با پیوستن اعضای جدید تیم، داشتن میزی که هرگز به آن نزدیک نبودم بیهوده به نظر می رسید.

آخرین کتاب تجاری که خواندید چیست؟

اینفوگرافیک جالب توسط رندی کروم. من دوست دارم بفهمم که چگونه اطلاعات را به روش هایی که قابل مصرف هستند نشان دهم. بسیاری از مردم وقت خواندن ندارند، بنابراین نمایش اطلاعات به گونه ای که با مخاطبان شما طنین انداز شود بسیار جالب است.

خارج از تلاش‌های شرکت شما، اخیراً چه کمپین تبلیغاتی یا ویدیویی توجه شما را جلب کرده است؟

هنگام تماشای تبلیغات 60 ثانیه ای شارمین در بازی های المپیک سوچی خرس که زامبونی را روی یخ می راند، هیستریک خندیدم. خرس، ماشین و یخ… وقفه – چه مفهومی.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

Amy Gesenhues سردبیر ارشد رسانه درب سوم بود که آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌های Marketing Land، Search Engine Land و MarTech Today را پوشش می‌داد. از سال 2009 تا 2012، او یک ستون نویس سندیکایی برنده جایزه برای تعدادی از روزنامه های روزانه از نیویورک تا تگزاس بود. او با بیش از ده سال تجربه مدیریت بازاریابی، در انواع نشریات سنتی و آنلاین از جمله MarketingProfs، SoftwareCEO و Sales and Marketing Magazine همکاری داشته است. مقالات امی را بیشتر بخوانید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *