اعلانیه

روز بازاریابی: 21 مارس 2014

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 18 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 21 مارس 2014

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

از سرزمین بازاریابی:

  • تماشای ویدیو از طریق فیلتر Reddit فقط بهتر شد
    اگر دوست دارید ویدیوهای تصادفی را در اینترنت تماشا کنید اما می‌خواهید کمی تصادفی‌تر باشند، می‌توانید reddit.tv را تنظیم کنید. در سال 2009 راه‌اندازی شد، reddit.tv ویدیوهای ارسال شده در شبکه اشتراک‌گذاری پیوند را به داشبورد می‌کشد و به بینندگان این امکان را می‌دهد تا «به‌آسانی داغ‌ترین ویدیوهای روز را ورق بزنند و ببینند در مورد علاقه‌تان چه می‌گذرد […]
  • مشارکت Tumblr با Viacom درهای MTV، Nickelodeon و Comedy Central را باز می کند
    بعد از اعلام پست های تحت حمایت Tumblr در اوایل سال جاری، پلت فرم وبلاگ نویسی متعلق به یاهو به فهرست رو به رشد سایت‌های رسانه‌های اجتماعی که با شبکه‌های برنامه‌نویسی تلویزیونی معاملات تبلیغاتی می‌کنند، پیوست. بر اساس گزارشی که دیروز در CNET.com منتشر شد، Tumblr با شرکت برنامه‌نویسی تلویزیونی Viacom وارد همکاری بازاریابی شده است. از مقاله CNET.com: Viacom — والدین […]
  • 5 راه برای سهولت دسترسی ارگانیک به صفحه فیس بوک
    برای یک بازاریاب فیس بوک سخت است. هر کسی که یک صفحه فیس بوک را مدیریت می کند آن را احساس می کند. ممکن است حکایتی باشد، اما حکایت ها در حال انباشته شدن هستند و نتیجه غیرقابل انکار است: دسترسی ارگانیک کاهش یافته است و افراد کمتری که صفحه شما را لایک کرده اند پست های شما را می بینند. سرفصل های شوم تقریباً روزانه منتشر می شوند، از جمله دو […]
  • 3 روش روشن‌فکر برای تجسم داده‌های کلمه کلیدی شما
    در طول سال گذشته، من با نمودارها و نمودارهای شیک‌تری در فضای بازاریابی آنلاین مواجه شده‌ام. این به احتمال زیاد به این دلیل است که استراتژیست ها، تحلیلگران و مدیران به طور کلی هوش و ذکاوت بیشتری پیدا می کنند، اما همچنین به این دلیل است که بسته های تحلیلی با کاربری آسان تری در بازار وجود دارد. اگرچه این عالی است، اما این […]
  • آیا Beacon های بلوتوث در فروشگاه کدهای QR را به حاشیه می برند؟
    هر چند بسیاری از طرفداران کدهای QR به شدت مخالف هستند، من استدلال می کنم که آنها “نقطه شیرین” خود را در بازاریابی تلفن همراه پیدا نکرده اند و باید نسبتاً زود این کار را انجام دهند یا به حاشیه رانده شوند. به طور مشابه، پیامک زمانی فرصتی بود که برای بازاریابان تبلیغ می‌شد، اما از آن زمان تاکنون نتوانسته است به‌طور گسترده‌ای از بازاریابی استفاده کند. علیرغم اینکه برخی آمارها نشان می دهد که […]
  • In-Image Advertising Primer from IAB Highlights 5 Case Studies قدرتمند
    همانطور که وب به سمت چشم انداز بصری تر حرکت می کند، جای تعجب نیست که تبلیغ کنندگان در -تبلیغات تصویری، و ناشران منابع دست نخورده درآمدی را که اکنون تصاویر سرمقاله خود دارند، تشخیص می دهند. همانطور که اخیراً با تبلیغات بومی انجام داد، IAB مقدماتی را در مورد تبلیغات درون تصویری منتشر کرد تا به ایجاد مشترک […]
  • کمک کند.

  • نظرسنجی : تقریباً نیمی از آمریکایی‌ها به فناوری پوشیدنی علاقه‌مند هستند
    در حالی که عینک گوگل به جریان اصلی نفوذ نکرده است، ساعت‌های هوشمند و مچ‌بندهای تناسب اندام ممکن است در آستانه انجام این کار باشند. مدیر عامل Pebble (ساعت هوشمند) به فورچون گفت که در سال 2013 40000 ساعت به فروش رسانده است و سرمایه گذاران شرکت انتظار دارند درآمد این شرکت در سال جاری دو برابر شود. بر اساس داده های نظرسنجی (نوامبر 2013) از Nielsen، 70 […]
  • 10 روش برای جذب بیشتر از بودجه بازاریابی تعاملی شما
    به عنوان بازاریاب، ما همیشه در تلاشیم تا بیشترین بهره را از بودجه خود بدون به خطر انداختن برند یا تجربه مشتری ببریم – نه یک شاهکار آسان یادآوری این نکته برای ما مفید است که با ایجاد تغییرات ظریف در استراتژی بازاریابی و اجرای برنامه، چقدر پول پس انداز می کنیم. در اینجا ده ایده در تمام بخش های […]
  • شما آورده شده است

  • Google با حذف 10 افسانه Google Glass تلاش می کند هوا را پاک کند
    Google در مورد Google Glass کار عظیمی را بر عهده دارد. رایانه پوشیدنی روی سر آن قرار است اواخر امسال عرضه شود، اما اکثر آمریکایی‌ها حتی شیشه را نمی‌شناسند و بسیاری از کسانی که آن را می‌شناسند، نحوه عملکرد آن را نمی‌دانند. تنش در ماه های اخیر رو به افزایش بوده است. برخی از کاوشگرها — […]
  • توئیتر تماشای ویدئو را با یک کلیک مشاهده درون خطی آسان‌تر می‌کند
    تویتر با ادامه فعالیت‌های چندرسانه‌ای خود، قابلیتی را برای آسان‌تر کردن تماشای ویدیوها در پلتفرم ارائه می‌کند. همانطور که امروز توسط نیویورک تایمز گزارش شده است، شبکه رسانه های اجتماعی از کارت های توییتر برای نمایش برجسته تر ویدیو در جدول زمانی کاربران استفاده می کند. به جای اینکه به عنوان یک پیوند نشان داده شود، به چندین […]
  • نیاز است

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

  • در نهایت، فیس بوک دفتر خود را در اندونزی افتتاح کرد، www.techinasia.com
  • Google برنامه‌های توسعه تحویل همان روز را دارد، www.siliconbeat.com
  • جف واینر از لینکدین مارک زاکربرگ فیس‌بوک را به عنوان مدیرعامل سال 2014 شکست داد، وب بعدی
  • خروج های بیشتر در Twitter به عنوان Android Lead Leaves for Secret, recode.net
  • تقویت خط مشی های ما برای تحقیقات، blogs.technet.com
  • تویتر صحبت می کند علیه دولت ترکیه، می گوید که در کنار کاربرانش، VentureBeat
  • ایستاده است

  • ویدئو: لری پیج درباره NSA بحث می کند ، حریم خصوصی، مراقبت های بهداشتی در کنفرانس TED، 9to5 Google
  • Yahoo, Google و اپل همچنین حق خواندن ایمیل های کاربران را دارند، The Guardian
  • زاکربرگ، اشمیت و سایر مدیران عامل فناوری برای مطرح کردن نگرانی های NSA با اوباما – دوباره، www.siliconbeat.com

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

بازاریابی تلفن همراه/محلی

رسانه های اجتماعی


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *