اعلانیه

روز بازاریابی: 24 مارس 2014

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 15 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 24 مارس 2014

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

از سرزمین بازاریابی:

  • مورد برای اتوماسیون محتوا اخیراً، اداره تبلیغات تعاملی (IAB) گفت که در حال توسعه معیارها و تعاریف برای آنچه قبلاً یک مفهوم ناملموس بود: تعامل. این من را به یاد گذشته های نه چندان دور می اندازد، زمانی که مفهوم زمانی ناملموس بازاریابی مورد بررسی قرار گرفت. آن روزها گذشته است که می دانستید نیمی از تبلیغات شما کارآمد است، اما نه کدام یک. […]
  • تبلیغ کنندگان Pinterest می توانند از اوایل ماه آینده شروع به پرداخت برای پین های تبلیغاتی کنند [گزارش]
    پین های تبلیغاتی ممکن است اولین حضور پولی خود را در Pinterest انجام دهند. طبق گزارشی از وال استریت ژورنال، به زودی ماه آینده. پینترست اکتبر گذشته آزمایش پین های تبلیغاتی را آغاز کرد. از نظر تبلیغات بومی، تبلیغات پینترست همان ظاهر و احساسی را با پین‌های ارگانیک به اشتراک می‌گذارند، به استثنای «تبلیغ شده […]
  • نخستین لمس: در 9 مورد از 10 صنعت، جستجوی برتر نسل پیشرو است، اجتماعی چرخه های بازاریابی را کوتاه می کند
    در مقاله جدیدی، Bizible داده های مربوط به بیش از 480000 سرنخ که از طریق پلتفرم تجزیه و تحلیل بازاریابی Salesforce آن ردیابی شده است تا بینشی در مورد اینکه چگونه بازاریابان باید در مورد مدل‌سازی اسناد فکر کنند و چرا مدل سنتی آخرین کلیک شکسته شده است، ردیابی شده است. هنگامی که Bizible فقط به آخرین لمس نگاه کرد، دریافت که جستجو برای […]
  • به حساب می‌آید

  • وب گسترده تقلب در ترافیک: تبلیغات دیجیتال با «بحران» مواجه می‌شود
    رسانه‌های دیجیتال، و به‌ویژه تبلیغات نمایشی، با یک «بحران» مواجه هستند، حتی در شرایطی که بازاریابان برند به طور فزاینده‌ای در مورد تغییر بودجه‌های آنلاین و تلفن همراه جدی هستند. این عبارت “بحران” مستقیماً از رئیس IAB، ویوک شاه، همانطور که در وال استریت ژورنال نقل شده است، می آید. مقاله WSJ به تخمین های IAB اشاره می کند که بیش از یک سوم […]
  • را نشان می دهد

  • AdRoll کتاب جدیدی در مورد هدف‌گیری مجدد با نکات و مطالعات موردی در مورد آنچه کار می‌کند منتشر می‌کند
    در کتاب جدید خود، The Retargeting Playbook، مدیران شرکت هدف‌گیری مجدد AdRoll – آدام برک ، رئیس جمهور، گرگ فولتون، رئیس محصول، و لورن واکارلو، معاون بازاریابی – هدفشان کمک به بازاریابان است که از کمپین های هدف گیری مجدد خود بهره بیشتری ببرند و مطالعات موردی متعددی را در مورد تبلیغات و کمپین های موفق ارائه دهند. این کتاب به « بازاریابان […]
  • اختصاص دارد

  • برنامه پیشرفته SMX اکنون در دسترس است – نرخ های فوق زودهنگام روز جمعه منقضی می شود
    نمایشگاه بازاریابی جستجو – دستور کار پیشرفته SMX اکنون پست شده است! آن را بررسی کنید و سپس قبل از پایان یافتن کمترین نرخ های ما در این جمعه ثبت نام کنید. به بازاریابی جستجو مسلط هستید؟ SMX Advanced برای شما مناسب است. دستور کار امسال مملو از نکاتی در سطح متخصص برای هدایت ترافیک، افزایش تبدیل و افزایش بازگشت سرمایه است. موضوعات جلسه عبارتند از: تحقیق کلمات کلیدی در […]
  • آشنا شوید: Continuum CMO Jeanne Hopkins
    با بیش از 20 سال تجربه فروش و بازاریابی، جین هاپکینز به عنوان معاون ارشد و مدیر ارشد بازاریابی در Continuum، یک ارائه دهنده انحصاری کانال راه حل های خدمات مدیریت شده کاملاً یکپارچه، خدمت می کند. هاپکینز در نقش خود به‌عنوان مدیر ارشد مدیریت Continuum، مسئول تمام ابتکارات بازاریابی و خرید شریک است. او قبل از سمت فعلی […]
  • قرار دادن ” R” Into E-Tail: یک رویکرد جامع بازاریابی خرده فروشی اتخاذ کنید
    چند “نشانه زمان” وجود دارد که اکثر خرده فروشان با آن موافق هستند: فروش آنلاین به عنوان درصدی از کل فروش برای همه خرده فروشان در حال رشد است آمازون رقیبی برای همه خرده فروشان است نمایشگاه – تمرین نگاه کردن به چیزی در فروشگاه و سپس خرید آنلاین ارزانتر – به طور فزاینده ای تبدیل می شود […]
  • تویتر معیارهای Ante On Impression را افزایش می دهد، آزمایش هایی که “Views” را در توییت ها نشان می دهند
    تویتر معیارهای بیشتری را برای مردم به ارمغان می آورد و با نشان دادن تعداد کاربران آزمایش می کند. دفعاتی که توییت های آنها دیده شده است. این آزمایش – یک ترفند بالقوه دیگر برای ارائه بازخورد مثبت و تشویق استفاده بیشتر از توییتر – در برنامه توییتر iOS کاربران مشاهده شد و اواخر امروز توسط کیسی نیوتن در The Verge گزارش شد. […]
  • چگونه مایکروسافت به عنوان مدافع حریم خصوصی را نشان داد حریم خصوصی ایمیل در مقابل گوگل
    بیش از یک سال است که مایکروسافت به دلیل حفظ حریم خصوصی ایمیل به گوگل حمله کرده است. گفته می‌شود که مشتریان توسط گوگلی که به حریم خصوصی احترام نمی‌گذارد «Scroogled» می‌شوند. مایکروسافت اکنون می تواند آن کمپین Scroogled را بازنشسته کند. پس از نقض حریم خصوصی اکانت ایمیل شخص ثالث، مایکروسافت دیگر در موقعیتی نیست که در مسیر بالا قرار بگیرد. […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

  • فاش شد: کارتل تعدیل دستمزد اپل و گوگل ده ها شرکت دیگر، بیش از یک میلیون کارمند را درگیر کرده است, pando.com
  • ترکیه Google DNS، YouTube را مسدود می کند می تواند بعدی باشد، TechCrunch
  • با اتومبیل‌ها، رانندگان، Google تحویل خانه را افزایش می‌دهد، رویترز
  • سندبرگ فیس بوک می گوید از محدود کردن استخدام Google، بلومبرگ
  • خودداری کرد

  • قرارداد 7.2 میلیارد دلاری مایکروسافت با نوکیا رسما تا آوریل به تعویق افتاد، www.geekwire.com
  • رتبه‌بندی Nielsen Twitter TV به استرالیا می‌آید، وبلاگ رسمی توییتر
  • Tumblr با افزودن ایمن تر می شود از احراز هویت دو عاملی، TechCrunch

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

بازاریابی ایمیل

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

مدیریت شهرت

رسانه های اجتماعی

  • 10 تاکتیک برند بزرگ فیس بوک که هر کسب و کاری می تواند از آن استفاده کند، بررسی کننده رسانه های اجتماعی
  • 12 نمونه از شرکت های B2B که نمایه های تاثیرگذار توییتر را مدیریت می کنند، www.komarketingassociates.com
  • 20 ایده برای تصاویر جلد در Facebook، Twitter، Google+ و LinkedIn، روندهای کسب و کار کوچک
  • 8 ابزار بازاریابی رسانه های اجتماعی برای تسریع سریع رشد آنلاین شما، www.razorsocial.com
  • 8 روش برای شخصی سازی توییتر، وبلاگ رسمی توییتر
  • کلاهبرداری بزرگ فیس بوک و درباره آن چه باید کرد، www.socialmediaexplorer.com
  • پنجره ویروسی بودن در Reddit، www .randalolson.com
  • توئیتر: توییت‌های مرتبط با تلویزیون، اکثر کاربران را به اکشن سوق می‌دهد، توییتر و فاکس مطالعه می‌گویند ، variet.com

ویدئو


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *