اعلانیه
اعلانیه

اینفوگرافیک: تکامل بخش بازاریابی از “فشار” به “کشش”

دورانی که بخش‌های بازاریابی می‌توانستند هر چیزی را که می‌خواستند به مشتریان «فشار دهند» مدت‌هاست گذشته است. مصرف کنندگان به طور فعال به دنبال اطلاعات محصول از طریق موتورهای جستجو، رسانه های اجتماعی و کانال های دیگر هستند. نیمی از خریداران نسبت به همکاران فروشگاهی که آن اقلام را می فروشند، در مورد محصولات اطلاعات بهتری دارند.

مردم Adecco یک اینفوگرافیک با برخی آمار در مورد تغییر “فشار به کشیدن” که در حال رخ دادن است، تهیه کرده اند، از تغییر در رسانه‌های مصرفی گرفته تا عادات خرید جدید، اهمیت روزافزون اجتماعی و نحوه بازیابی بازار کار بازاریابی. اکثر بازاریابان دیجیتال می گویند که فاقد آموزش رسمی هستند و در حین کار یاد می گیرند.

Adecco-marketing.3-744

اینفوگرافیک را برای خود می خواهید؟ آن را در اینجا پیدا خواهید کرد: تکامل بخش بازاریابی کامل.


درباره نویسنده

اینفوگرافیک‌هایی با محتوای با کیفیت بالا و اطلاعات در مورد رسانه‌های اجتماعی، جستجو، بازاریابی تلفن همراه و سایر آمارهای مرتبط با صنعت بازاریابی دیجیتال به‌صورت سرمقاله. اینفوگرافیک بازاریابی جستجوی ما را در سایت خواهر ما، سرزمین موتور جستجو بررسی کنید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *