اعلانیه

ایمیل در دوره COVID-19: DOS و DON

مدیریت

۸ مهر ۱۴۰۱ 19 بازدید
اعلانیه

تعیین دقیق زمان افزایش ایمیل‌های مرتبط با ویروس کرونا در صندوق ورودی شخصی من دشوار است. اولین موردی که من باز کردم از مطب فیزیوتراپی بود – جایی که من چهار سال بیمار نبودم – به روزرسانی در مورد ساعت ، خدمات و تکنیک های مناسب شستشوی آنها ارائه می دهم. من در ابتدا آن را به عنوان یک حرکت خوب حذف کردم، آنها را به خاطر شیوه های ضعیف مدیریت لیست بخشیدم و ادامه دادم.

با ادامه هفته، تقریباً هر برندی که در آن مشترک می‌شوم، ایمیلی برای پاسخ به ویروس کرونا ارسال کرد. مردم از هر زاویه ای با پیام رسانی در مورد کرونوروس غرق می شوند – و بازاریابان ایمیل باید نحوه تنظیم پیام های خود را در نظر بگیرند.

امروز ، من به اندازه کافی خوش شانس بودم که فرصتی برای شرکت در کارشناسان ایمیل از سراسر جهان در یک متخصص بحث و گفتگوی پانل در بازاریابی ایمیل در دوره Corona (فیلم در این هفته در دسترس خواهد بود).

تعدیل شده توسط Skip Fidura از گروه Overmore (UK) ، الیوت راس از اکشن موشک و تاکسیفوریل (انگلیس) ، امیل مک گایر از شکوفا و گریت (دیترویت ، ایالات متحده) ، جولیان دانیلک از اسرار داستان پردازی (AUS) و هیلل برگ از مشاوران بازاریابی ایمیلی هیلل برگ (اسرائیل) و من به طور جمعی چهار روند را در بازاریابی ایمیلی شناسایی کردیم.

برخی از برندها بیش از حد واکنش نشان می دهند – و پیام رسانی بیش از حد دارند.

در حالی که بسیار خوب است که برندها از طریق ایمیل با مشتریان، مشترکین و سهامداران خود ارتباط برقرار می کنند. تجزیه و تحلیل انجام شده توسط SparkPost نشان دهنده سنبله عظیم در خطوط موضوعی مربوط به کروناویروس ، و همچنین افزایش نرخ خواندن در بخش های خاص و کاهش در بخش های دیگر است.

Source: Sparkpost

متوسط ​​نرخ خواندن در این حجم ها تقریباً 24٪ است – یک شاخص قوی از تعامل ایمیل در هر صنعتی. بالاترین نرخ خواندن در سه بخش منعکس شده است: حمل و نقل-هواپیماهای حمل و نقل (35.1 ٪) ، کروز حمل و نقل (34.8 ٪) و کیت های تحویل غذا و وعده های غذایی (31.6 ٪).

مارک های

در بخش های دیگر حجم ایمیل را افزایش داده اند اما شاهد افزایش نرخ باز متعلق به بخش کارتهای اعتباری (11.4 ٪) و بخش شبکه های اجتماعی (15.3 ٪) نیست. نرخ خواندن به‌طور شگفت‌آوری پایین در مورد داروها و واکسن‌ها (17.4 درصد) و اطلاعات سلامت و تندرستی (17.7 درصد) رخ می‌دهد.

شامل محتوای مربوط به کرونوویروس بیش از حد در ایمیل هایی است که افراد به طور معمول برای پیشنهادات خرده فروشی باز می شوند و معاملات می توانند در صورت ادامه کار بیش از مشترکان پیام در مورد آن ، تأثیر قابل توجهی در نرخ تحویل خود داشته باشند.

پیام‌های محوری

بازاریابان ایمیل در هنگام نوشتن ایمیل به مشتریان در این مدت ، نیاز به انتخاب کلمات خود را کمی با دقت بیشتری تشخیص می دهند. برخی از برندها شروع به ارائه نکاتی برای تمرین از راه دور و حتی تمرینات مدیتیشن هدایت شده برای کمک به خوانندگان برای مقابله با اضطراب شدید کرده اند.

امیلی مک گایر ، صاحب Flourish and Grit ، با زنجیره کوچک آجر و ملات کار می کند و تنظیماتی را که باید در کمپین های خودکار آنها انجام شود. در تجزیه و تحلیل ایمیل های خودکار خود ، مک گایر و مشتریانش متوجه شدند که آنها وظیفه بزرگی را در پیش دارند تا به آنها منجر به دریافت و مشتریان مناسب شوند.

ساعات کار فروشگاه به روز شد — برای هر فروشگاه و در هر کمپین خودکار. زبانی که مصرف کنندگان را به بازدید از مکان های آجری و آجری تشویق می کرد حذف شد و با گزینه های آنلاین جایگزین شد. مک‌گوایر به بازاریابان ایمیلی که به کمپین‌های خودکار متکی هستند، یادآوری می‌کند که یک بررسی مضاعف انجام دهند تا مطمئن شوند که پیام‌های شما در طول بحران به دقت همسو هستند.

پیشنهادهای بشردوستانه

این بر کسی پوشیده نیست که بسیاری از شرکت‌های فن‌آوری تجاری و تجاری، بشردوستی را به عنوان بخشی از ارزش‌های اصلی خود وارد می‌کنند. به عنوان مثال، Nift، یک شبکه مستقر در بوستون، که برای کمک به ساکنان جامعه با ارائه کارت‌های هدیه تخفیف‌خورده‌ای که می‌توانند در مکان‌های شرکت‌کننده استفاده شوند، به کاوش در مشاغل و رستوران‌های محلی کمک کند.

در تلاشی برای تشویق – و حتی کمک به ساکنان شهر برای حمایت از مشاغل کوچک محلی، Nift یک کارت هدیه 30 دلاری رایگان برای مشترکین ارسال کرد به این امید که به حفظ مشاغل محلی کمک کند. این تنها نمونه‌ای از یک برند است که با استفاده از ایمیل برای برقراری ارتباط با مشترکین از راه‌های ملموسی که می‌توانند از کسب‌وکارهای محلی حمایت کنند، خوب عمل می‌کند و در عین حال خوب عمل می‌کند.

مهم است که به خاطر داشته باشید که ما از این امر عبور خواهیم کرد. برندها نیازی ندارند تمام تلاش های بازاریابی خود را متوقف کنند – اما بهترین شیوه های ایمیل را با “ارسال وحشتناک” از پنجره بیرون نریزید.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

جنیفر ویدتا کانن متخصص مارکتینگ در ShotFlow است. او قبلاً سردبیر ارشد MarTech بود. جنیفر بیش از یک دهه تجربه بازاریابی دیجیتال سازمانی دارد. او بر عملیات بازاریابی دیجیتال برای فرنچایزهای NHL نظارت داشته و در شرکت‌های فناوری از جمله Salesforce نقش داشته است و به بازاریابان سازمانی برای به حداکثر رساندن قابلیت‌های بازاریابی خود مشاوره می‌دهد. جنیفر قبلاً اجلاس Inbound Marketing Summit را سازماندهی کرده بود و دارای گواهی در تجزیه و تحلیل بازاریابی دیجیتال از دانشکده مدیریت MIT Sloan است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *