اعلانیه
اعلانیه

کمتر از دو ماه پیش، من با چندین سرنخ آژانس در مورد نحوه کمک سازمان‌هایشان به CMOها مصاحبه کردم موانع تحول دیجیتال را بشکنید. جاش کامپو، رئیس Razorfish، در جایی که اکنون می‌توان آن را به بهترین نحو توصیف کرد، به من گفت که تحول دیجیتال بسیار مهربان است. مثل اینکه باید در حین پرواز هواپیما بسازید.

در آن زمان، او گفت که اکثر برندها به دلیل یک چالش خاص به نمایندگی او می آیند – و بعد از بررسی مشکل، آژانس او ​​اغلب فرصتی برای ایجاد تحول واقعی می بیند. اما اکنون، از آنجایی که بحران کووید-19 به طور چشمگیری رفتار مصرف‌کننده را تغییر می‌دهد، کسب‌وکارها در سراسر صنایع در اقتصادی که تحول دیجیتال برای بقای نتایج ناشی از همه‌گیری ضروری است، بسیار عمیق هستند.

تغییر دیجیتال نباید سالها طول بکشد

خبر خوب این است که اجرای تحول دیجیتال سال‌ها طول نمی‌کشد یا نیازی به راه‌اندازی یک سازمان فناوری اطلاعات است. یاشا کایکاس وولف، رئیس Lytics، در طول ارائه Discover MarTech خود به تعدادی از تصورات غلط اشاره کرد ” بقای دیجیتالی. در حال حاضر.” به گفته Kaykas-Wolff یکی از رایج ترین تصورات غلط مرتبط با تحول دیجیتال این ایده بود که باید توسط فناوری اطلاعات رهبری شود و شامل یک طرح داده جامع باشد که یک دیدگاه 360 درجه از مشتری را ترسیم کند. و با RFP های طولانی و پیچیده ارائه می شود.

Kaykas-Wolff گفت: «نیازی ندارید همه داده‌های مشتری خود را به هم متصل کنید. در واقع، داده‌های شرکت او نشان می‌دهد که سازمان اغلب می‌خواهد بیش از 100 فیلد دیجیتال را برای ایجاد نمای کامل از مشتری ترسیم کند، اما کمتر از 10٪ از فیلدهای سفارشی‌سازی شده در واقع برای تقسیم‌بندی مشتریان و فعال کردن داده‌ها برای کمپین‌ها استفاده می‌شوند. او همچنین می‌گوید 82 درصد از داده‌های پیش‌بینی که برای توصیه‌ها استفاده می‌شوند، از داده‌های رفتاری در حال حاضر، «در نوک انگشتان شما» به دست می‌آیند.

به عبارت دیگر، تحول دیجیتال نباید یک ابتکار چند ساله یا حتی چند ماهه باشد.

چرا تیم شما نقش اساسی در تحول دیجیتال شما ایفا می کند

مایکل شاتاک، مدیر موفقیت مشتریان گسترده، دیدگاه Kaykas-Wolff را در مورد تحول دیجیتال تکرار کرد و اشاره کرد که چگونه پروژه‌هایی که قبلاً یک فرآیند یک ساله بودند، اکنون در مدت دو تا سه هفته اجرا می‌شوند.

شاتاک گفت: «سریع‌تر از چیزی که ما فکر می‌کردیم اتفاق می‌افتد. او در طول «از 60: تحول دیجیتال در عصر کرونا» ارائه MarTech را کشف کنید.

Shatack تا آنجا پیش می رود که تحول دیجیتال را به عنوان “تغییر پتانسیل انسان ها در سازمان” تعریف می کند. او خاطرنشان می‌کند که چگونه بحران‌ها اغلب آن‌هایی هستند که افراد را به بالاترین پتانسیل خود سوق می‌دهند، و این همه‌گیری همه راه‌هایی را که شرکت‌ها ممکن است از استعدادهای تک تک اعضای تیم خود کمتر استفاده کرده باشند، مورد توجه قرار داده است.

Shattuck گفت: “تحول دیجیتال در مورد دیجیتالی کردن یک تجارت نیست، بلکه باز کردن پتانسیل انسانی است.”

او همچنین بر اهمیت توجه به نیازهای کارکنان خود تأکید کرد، به ویژه اکنون که تعاملات فیزیکی بین کارکنان قطع شده است. اگر رهبران کسب و کار نتوانند برای حمایت از کارمندان خود وقت بگذارند – برای بررسی آنها و اطمینان از اینکه کارشان خوب است – شرکت ها در معرض خطر ایجاد دریچه ای از استعدادها هستند. به گفته Shattuck، این یک موضوع HR نیست، یک موضوع سازمانی است.

بزرگترین مانع برای تحول دیجیتال

شاتاک می‌گوید خرابی در ارتباطات بزرگترین عامل بازدارنده برای تحول دیجیتال است. برای محدود کردن گام‌های اشتباه ارتباطی، او تشکیل یک «ائتلاف تحول دیجیتال» متشکل از اعضای تیم از سطوح مختلف کسب‌وکار را توصیه می‌کند. اولویت اصلی ائتلاف باید شناسایی موانع در سراسر فرهنگ، فناوری و فرآیند شرکت باشد.

هنگامی که ائتلاف چالش‌ها را شناسایی کرد، گام بعدی تهیه موجودی است: کسب‌وکار برای مقابله با چه چیزی مجهز است؟ برای چه چیزی آماده نیست؟ چه مسائلی برای مشتری آشکار شده است؟

او می‌گوید که کسب‌وکارها نمی‌توانند تنها به راه‌حل‌های فناوری گران‌قیمت برای اجرای اقدامات تحول دیجیتال تکیه کنند یا به سادگی از سایر شرکت‌هایی که آن را به کار انداخته‌اند کپی کنند. آنچه ممکن است برای تحول در یک شرکت مورد نیاز باشد ممکن است با نیازهای شرکت دیگر مطابقت نداشته باشد. با شناسایی چالش های شرکت خود، می توانید استراتژی بحرانی متناسب با مدل کسب و کار سازمان خود طراحی کنید.

مشتری خود را در مرکز تحول دیجیتال خود نگه دارید

پیتر لادکا، مدیر عامل Geekhive گفت: «تمام تحولات دیجیتال با مشتری شروع و به پایان می رسد. او در ارائه MarTech را کشف کنید.

طبق نظر Ladka، تحول دیجیتال واقعی تکاملی است و دائماً در حال تغییر است – و برای اینکه همه چیز در جریان باشد، مشاغل باید دائماً بپرسند که هر پروژه چگونه به مشتری خدمت می کند.

Ladka پیشنهادهای زیر را برای شرکت‌ها به اشتراک گذاشت تا کسب و کار خود را با حرکت به دنیای جدید ایجاد شده توسط بحران کرونا حفظ کنند: ایجاد محتوای فصلی، تجربه مشتری، داده‌ها و اهداف UX. و سپس، KPIها را برای پیشبرد اهداف، به همراه روش‌هایی برای اندازه‌گیری این KPIها شناسایی کنید – هر 90 روز یکبار بررسی اهداف.

لادکا گفت: «اگر نتوانید آن را اندازه گیری کنید، نمی توانید آن را مدیریت کنید.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

Amy Gesenhues سردبیر ارشد رسانه درب سوم بود که آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌های Marketing Land، Search Engine Land و MarTech Today را پوشش می‌داد. از سال 2009 تا 2012، او یک ستون نویس سندیکایی برنده جایزه برای تعدادی از روزنامه های روزانه از نیویورک تا تگزاس بود. او با بیش از ده سال تجربه مدیریت بازاریابی، در انواع نشریات سنتی و آنلاین از جمله MarketingProfs، SoftwareCEO و Sales and Marketing Magazine همکاری داشته است. مقالات امی را بیشتر بخوانید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *