اعلانیه
اعلانیه

شما برای یک کمپین تبلیغاتی مهم آماده می‌شوید، و چندین بخش خلاقانه را آماده کرده‌اید. با کمک شرکای فنی خود، چندین آگهی بسیار هدفمند را در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی و سایت‌های ناشر پخش می‌کنید و از طریق دسکتاپ، دستگاه‌های تلفن همراه و تلویزیون‌های متصل به بینندگان دسترسی پیدا می‌کنید. هنگامی که همه چیز گفته شد و انجام شد، به نظر می رسد که شما با توجه به جمعیت انتخابی خود به هدف خود رسیده اید، درست زمانی که به پایان بودجه خود رسیده اید.

اما این بدان معنا نیست که همه تبلیغات شما موثر بوده است.

در محیط چند پلتفرمی امروزی، ارزیابی اینکه آیا یک کمپین معین به مخاطبان هدف خود رسیده است یا خیر کافی نیست. باهوش ترین مارک ها و آژانس ها تمام تلاش خود را می کنند تا بفهمند کدام بخش از یک کمپین کارآمد بوده است.

در فوریه 2018، تاندر 213 برند و آژانس را مورد بررسی قرار داد تا بفهمد تست تبلیغات واقعاً تا چه حد رایج است، و همچنین اینکه کدام تاکتیک‌ها بیشترین کاربرد را دارند و این تلاش‌ها چگونه بر کمپین‌های دیجیتال امروزی تأثیر می‌گذارند. این کاغذ سفید را بخوانید تا ببینید چه چیزی پیدا کردند.

برای دانلود “آیا تبلیغ شما جواب داد؟” ABC از تست‌های مبتنی بر افراد.”


درباره نویسنده

دیجیتال مارکتینگ دپو یک مرکز منبع برای استراتژی ها و تاکتیک های بازاریابی دیجیتال است. ما مقالات و کتاب‌های الکترونیکی میزبانی شده، تحقیقات اصلی و پخش‌های اینترنتی در مورد موضوعات بازاریابی دیجیتال را ارائه می‌کنیم – از تبلیغات گرفته تا تجزیه و تحلیل، ابزارهای مدیریت کمپین SEO و PPC تا نرم‌افزار مدیریت رسانه‌های اجتماعی، تجارت الکترونیک تا بازاریابی ایمیلی، و موارد دیگر. در مورد بازاریابی اینترنتی Digital Marketing Depot بخشی از رسانه درب سوم، ناشر Search Engine Land، MarTech و تولیدکننده مجموعه کنفرانس های Search Marketing Expo و MarTech است. از ما در http://digitalmarketingdepot.com دیدن کنید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *