اعلانیه
اعلانیه

اریک اشمیت انجیل “باز بودن” را برای کره شمالی موعظه می کند

در حالی که انگیزه های اریک اشمیت، رئیس گوگل سفر اخیراً تکمیل شده به کره شمالی همچنان نامشخص است، او به وضوح میزبان خود، فرماندار سابق نیومکزیکو و سفیر سازمان ملل متحد، بیل ریچاردسون، را به نمایش گذاشت.

ریچاردسون ظاهراً برای کمک به پیروزی یا تسریع در آزادی یک آمریکایی کره ای-آمریکایی به نام کنت بائه که در اسارت به سر می برد، آنجا بود. اما اشمیت کانون توجه و پوشش بسیاری بود. ریچاردسون گفت که اشمیت  بود کره شمالی مانند یک ستاره راک مورد استقبال قرار گرفت.

و در حالی که به عنوان “مأموریت بشردوستانه خصوصی” نامگذاری شده بود، ریچاردسون مانند یک دیپلمات آمریکایی در یک سفر رسمی به نظر می رسید. طبق %20%DA%A9%D9%86%D9%81%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%B3%20%D9%85%D8%B7%D8%A8%D9%88%D8%B9%D8%A7%D8%AA%DB%8C%20%DA%86%DB%8C%D9%86%20href=” http:>

آقای ریچاردسون گفت که به معاون ارشد مذاکرات هسته ای کره شمالی گفته است که پیونگ یانگ باید تلاش های خود در زمینه توسعه هسته ای را کاهش دهد. وی به خبرنگاران گفت: “ما به شبه جزیره نیاز به گفتگو داریم ، نه مقابله.” او همچنین گفت که پیونگ یانگ را برای تعلیق آزمایش های موشک بالستیک تحت فشار قرار داده است و مقامات با تاکید بر اینکه پرتاب اخیر ماهواره به دلایل صلح آمیز انجام شده است، پاسخ دادند.

پیام اریک اشمیت به کره شمالی ظاهراً در مورد فضایل و ضرورت اقتصادی تبدیل شدن به یک جامعه بازتر بود، حداقل در مورد اینترنت. بنا بر گزارش ها ، وی به مقامات کره شمالی گفت که اقتصاد آنها در نتیجه “انزوا مجازی” آن رنج خواهد برد. همانطور که در WSJ نقل شده ، اشمیت موارد زیر را گفت:

از آنجایی که جهان به طور فزاینده ای به هم متصل می شود، تصمیم آنها برای منزوی شدن عملاً بر دنیای فیزیکی آنها تأثیر می گذارد

نکته دقیق است و شاید حضور و جایگاه اشمیت به عنوان مدیر اجرایی یکی از شرکت‌های پیشرو جهان بر تفکر رهبری جدید تأثیر بگذارد. اما این ایده که دسترسی بیشتر به اینترنت به طور مستقیم به یک جامعه باز تر تبدیل می شود ، بسیار واضح نیست.

چین توانسته است درجه بالایی از کنترل اینترنت (بخوانید سانسور) را حفظ کند، حتی در حالی که اقتصاد این کشور رونق یافته و دومین کشور بزرگ در جهان شده است.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ استرلینگ یک ویرایشگر مشارکت کننده در Search Engine Land، عضو تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX و معاون بازار بینش در Uberall است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *