اعلانیه
اعلانیه

در Google+‎، رسانه‌های سنتی که به سایت‌های خبری آنلاین می‌رسند

google-plus-logo-tiltسایت‌های خبری فقط آنلاین بیشترین تعامل را در +Google دارند، اما رسانه‌های سنتی … و سریع در حال پیشرفت هستند. این طبق گفته آدام شرک است، مشاوری که با بسیاری از اخبار کار می کند و سایت های محتوا.

شرک با مطالعه در مجموع 48 سازمان خبری، تعداد کلی تعامل برای هر یک در +Google را جمع‌آوری کرد – تعداد 1+های پست‌های آن‌ها، تعداد نظرات و تعداد اشتراک‌گذاری‌ها. او یک سال پیش مطالعه مشابهی را انجام داد و نتایج جدید را مقایسه کرد تا ببیند کدام سازمان ها در جذب طرفداران خود بهتر عمل می کنند.

مشبل طبق مطالعه Sherk در مجموع به رتبه اول صعود کرده است، با میانگین مشارکت در هر پست با 394 نظر، اشتراک‌گذاری و 1+. این دومین مطالعه او در یک سال پیش بود، پس از نیویورک تایمز، که امسال به رتبه پنجم کاهش یافت.

google-plus-media-1

این میزان مشارکت متوسط ​​در هر پست است. Mashable همچنین با بیش از 392000+ 1+، نظرات و اشتراک‌گذاری‌های خود، در رتبه دوم در مجموع تعامل قرار گرفت. رهبر در مجموع تعامل The Verge با کمی کمتر از 530000 است. همانطور که Sherk اشاره می کند، سایت هایی که داستان های بیشتری منتشر می کنند باید در مجموع تعداد تعامل بهتر عمل کنند.

وقتی نوبت به رشد سال به سال می‌رسد، رسانه‌های سنتی پیشرو هستند. پنج سایت برتر با بیشترین میانگین رشد مشارکت، همه سازمان های خبری سنتی هستند. اکونومیست میانگین مشارکت در هر پست خود را از 14 سال قبل به 204 در حال حاضر افزایش داد که 1327 درصد افزایش یافت.

google-plus-media-2

رسانه‌های سنتی همچنین پنج جایگاه برتر را در افزایش کل مشارکت در اختیار داشتند، که رهبری آن را The Daily Mail، یک روزنامه بریتانیایی که واقعاً در گروه Google+‎ جهش کرده بود، داشت. از مجموع 61 اشتراک گذاری، نظر و 1+ در سال گذشته به بیش از 46000 مورد رسید. چندین جهش مشابه در تعامل کلی وجود دارد، نشانه این است که بسیاری از سایت‌های رسانه سنتی Google+‎ را به‌عنوان بخشی از استراتژی آنلاین معمول خود پذیرفته‌اند.

در همان زمان، شرک می‌گوید که چندین سازمان خبری را پیدا کرده است که به نظر می‌رسد از Google+‎ منصرف شده‌اند – بلومبرگ نیوز و تلگراف و سایرین. و، در حالی که CNN دارای چند صفحه بین المللی است، به نظر نمی رسد که یک صفحه اصلی +Google برای خود شبکه داشته باشد.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *