اعلانیه
اعلانیه

ISP فرانسوی با مسدود کردن تبلیغات آن به مدت یک هفته، گوگل را جذب می کند

گوگل ممکن است با ارائه وای فای رایگان در چلسی خود را برای نیویورکی ها دوست داشته باشد، اما سهم این شرکت — یا فقدان آن – بنا بر گزارش ها، زیرساخت اینترنت در فرانسه باعث دشمنی آن شده است. بر اساس یک گزارش در عصر تبلیغات و The Economist.

مسدود کننده پس از یک هفته خاموش شد و فقط برای کسری از کاربران Free کار می‌کرد – کسانی که از آخرین نسخه سخت‌افزار و نرم‌افزار ISP Freebox استفاده می‌کردند. اما چالش‌هایی را که ممکن است گوگل در فرانسه با آن روبرو باشد، برجسته می‌کند، جایی که حداقل برخی از افراد برجسته، مانند خاویر نیل، بنیانگذار Free، گفته می‌شود که گوگل از حضور در فرانسه مزایایی دریافت می‌کند، اما مالیات کافی پرداخت نمی‌کند. نیل یک کارآفرین ثروتمند و مشهور در فرانسه است.

به نظر می‌رسد تاکتیک مسدودکننده تبلیغات نتیجه معکوس داشته است، زیرا عموم و مطبوعات عمدتاً آن را نقض بی‌طرفی شبکه توسط Free و توهین به ناشران و تبلیغ‌کنندگانی می‌دانستند که از طریق تبلیغات Google درآمد کسب می‌کنند.

بر اساس گزارش Ad Age، این حرکت زمانی انجام شد که دولت فرانسه در حال مذاکره با گوگل و آمازون در مورد میزان مشارکت آنها در زیرساخت اینترنت در فرانسه است.


درباره نویسنده

پاملا پارکر مدیر تحقیقات در استودیوی محتوای Third Door Media است که در آنجا گزارش‌های اطلاعاتی MarTech و سایر موارد را تولید می‌کند. محتوای عمیق برای بازاریابان دیجیتال در ارتباط با Search Engine Land و MarTech. قبل از اینکه این نقش را در TDM به عهده بگیرد، به عنوان مدیر محتوا، ویرایشگر ارشد و ویرایشگر ویژگی های اجرایی خدمت می کرد. پارکر یک مرجع معتبر در زمینه بازاریابی دیجیتال است و از همان ابتدا در مورد این موضوع گزارش داده و نوشته است. او سردبیر سابق ClickZ است و همچنین در بخش تجاری کار کرده است و به ناشران مستقل کمک می کند تا از سایت های خود در انتشارات رسانه ای فدرال درآمد کسب کنند. پارکر مدرک کارشناسی ارشد روزنامه نگاری را از دانشگاه کلمبیا گرفت.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *