اعلانیه
اعلانیه

ارتقاء سطح استراتژی مدیریت دارایی دیجیتال برای نیروی کار مدرن

محتوای بصری راهی قدرتمند برای ارتباط با مصرف کنندگان و جلب مشارکت آنها ارائه می دهد. همچنین به شرکت‌ها کمک می‌کند تا در جایی که چنین مزیتی اهمیت دارد، مزیت رقابتی خود را حفظ کنند. اما وقتی نوبت به ایجاد، مدیریت و انتشار حجم محتوای مورد نیاز برای برنده شدن در بازی تعاملی امروزی می‌رسد، می‌تواند یک چالش باشد. کسانی که مسئول دارایی‌ها هستند باید از قبل درباره هر تغییر احتمالی فکر کنند و تعداد زیادی از انواع هر دارایی، برای هر کانال و اندازه صفحه‌ای که ممکن است در آن باشد، ایجاد کنند. نمایش داده.

در بیشتر سازمان‌ها، اطمینان از دسترسی هر تیم به این دارایی‌ها در صورت نیاز و اینکه بدانند چگونه آنها را برای هر کانالی که در آن استفاده می‌کنند، بهینه کنند، دشوار است. اکنون که همه‌گیری کووید-19 به کار از راه دور گسترده و تیم‌های توزیع شده منجر شده است – بدون ذکر برنامه‌های کاری روان‌تر – ایجاد و حفظ جریان‌های کاری کارآمد و مولد چالش‌برانگیزتر است.

انتظار از خلاقان و توسعه‌دهندگان برای رفع این نیازها و چالش‌ها به تنهایی منابع را از بین می‌برد و مجموعه مهارت‌های بااستعدادترین افراد شما را به اشتباه تخصیص می‌دهد. تیم‌های شما باید ایده‌های محتوای جدید را طوفان فکری کنند، تجربه‌های بصری منحصربه‌فردی را رویاپردازی کنند، و روی عناصر کمپین استراتژی داشته باشند – نگران اندازه فایل و نسبت‌های برش نباشند. خوشبختانه، لازم نیست اینگونه باشد.

یک خوب طراحی شده راه حل مدیریت دارایی دیجیتال) این تقاضای محتوای در مقیاس را به راحتی برطرف می کند. DAM های پیشرفته برای جذب، ذخیره و دسترسی به دارایی ها فراتر از پایگاه های داده ای که زمانی ابتدایی بودند، رفته اند. امروز، آنها به طور خودکار بخش های عظیمی از فرآیند بهینه سازی و تحویل را برای شما مدیریت می کنند. آنها انواع مختلفی را از طریق برش و تغییر اندازه هوشمند تولید می‌کنند و تولید دارایی‌های جدید از دارایی‌های موجود را بسیار ساده می‌کنند. به طور کلی، DAM های مدرن جریان کار را در سراسر سازمان بهبود می بخشند. در اینجا نحوه

سازمان و تجزیه و تحلیل مبتنی بر هوش مصنوعی ترکیبی قدرتمند برای برنامه ریزی کمپین هستند

سه قابلیت اصلی DAMهای پویا شامل قابلیت تبدیل و بهینه سازی خودکار دارایی ها، پیش نمایش تغییرات آسان و در نهایت انتشار دارایی ها در قالب بهینه است. با این حال، قبل از اینکه این اتفاق بیفتد، سازمان‌ها باید دارایی‌هایی را که از قبل در زرادخانه‌شان است، در اختیار بگیرند، که نیاز به برنامه‌ریزی آگاهانه با کمک هوش مصنوعی دارد.

برای مارک‌هایی که کتابخانه‌های عظیمی از تصاویر و ویدیوها دارند، هوش مصنوعی به‌طور خودکار محتوا را شناسایی می‌کند تا استقرار سریع ابرداده‌ها را تسهیل کند، برچسب‌ها یا عبارات جستجوی مناسب را اضافه کند تا محتوا را فوراً جستجو کند. این به ویژه برای کتابخانه های رسانه ای که خرده فروشی، گردشگری و مهمان نوازی را ارائه می دهند مفید است. به عنوان مثال، وقتی به تعداد لباس‌ها فکر می‌کنید – و تعداد عکس‌های محصول که هر کدام از آن‌ها نیاز دارند – فکر می‌کنید، می‌توان ارزش هوش مصنوعی را واقعاً درک کرد. خرده‌فروشان باید هر فصل مد را آماده و نمایش دهند.

در اکثر سناریوها، اگر مجبور نیستید، بهتر است چرخ محتوا را دوباره اختراع نکنید. در بسیاری از موارد، تیم‌ها زمانی که یک دارایی موجود برای تجربه‌ای که می‌خواهند ارائه کنند کار می‌کند، یک تصویر سفارشی جدید درخواست می‌کنند، آنها فقط نمی‌دانند که در دسترس است. در یک سد مدرن با برچسب‌گذاری و تجزیه و تحلیل مبتنی بر هوش مصنوعی، تیم‌های تولید محتوا می‌توانند با اطمینان از آنچه در حال حاضر دارند بدانند. اگر از یک دارایی به ندرت استفاده می شود، تجزیه و تحلیل ها می توانند دلیل آن را بیان کنند و تیم ها را قادر می سازد تا دارایی را ارتقا دهند یا نسخه متفاوتی ایجاد کنند. معیارهای درگیری کاربر به سازندگان محتوا کمک می‌کند تا بینش‌های ارزشمندی را به‌منظور تغییر هدف یا بهینه‌سازی محتوای موجود به دست آورند.

تغییر تصویر و ویدیوی حیاتی با هوش مصنوعی تسریع می‌شود  

هوش مصنوعی علاوه بر سازماندهی کردن کل سازمان و کمک به آنها برای تامین دارایی های مورد نیاز خود، بار ویرایش و بهینه سازی را بر دوش می کشد. می‌تواند به‌طور خودکار سوژه‌های پیش‌زمینه اصلی عکس را مشخص کند و پس‌زمینه را برای حذف محتوای مزاحم دستکاری کند. از آنجایی که دارایی در دستگاه‌ها و اندازه‌های مختلف صفحه نمایش داده می‌شود، هوش مصنوعی هر یک از نسبت ابعاد مورد نیاز را به صورت خودکار برش می‌دهد. همه چیز در DAM اتفاق می افتد، بنابراین نیازی به دانلود دارایی ها، ویرایش در ابزارهای خارجی و بارگذاری مجدد نسخه های جدید نیست.

“>به همان اندازه که محتوا پادشاه است، ویدیو از بسیاری جهات برتر است. بازگشت به مثال خرده‌فروشی: عکس یک کیف دستی به‌سرعت در ذهن مصرف‌کننده‌ها با دیدن آن ثبت می‌شود و به آن‌ها کمک می‌کند تا جزئیات مواد یا دوخت را از نزدیک ببینند، یا چند جیب داخلی کیف دارد. اما یک کلیپ ویدیویی 10 ثانیه ای در صفحه آن محصول، که زنی را نشان می دهد که کیف را به راحتی بسته می کند و ناگهان شکل و کارکرد واقعی کیف دستی در ذهن خریدار طنین انداز می شود.

به همین دلیل است که تبدیل ویدیوی پویا هنگام انتخاب یک DAM کلیدی است. با استفاده از هوش مصنوعی، DAMهای پویا پیش‌نمایش‌های کوتاهی از یک ویدیو ایجاد می‌کنند و تنها بر مهم‌ترین و قانع‌کننده‌ترین بخش تمرکز می‌کنند. ویدئوها را می توان در DAM در مرحله رمزگذاری آنها پخش کرد. ویدیوهای آپلود شده را می توان به طور خودکار برای هر مرورگر وب و دستگاه تلفن همراه رمزگذاری و بهینه سازی کرد، و فیلم ها، درست مانند تصاویر، می توانند به طور هوشمند اندازه آنها را تغییر داده و برش دهند.

نحوه استقرار DAM با توجه به فناوری نوظهور و نیروی کار توزیع شده

با مکان‌های دیدنی تنظیم شده در ، دانستن کادرهایی که باید هنگام ارزیابی گزینه ها بررسی شوند، مهم است. داشتن یک پلتفرم واحد و مبتنی بر ابر اولویت اصلی است که در زمان COVID-19 با تیم‌های توزیع شده فیزیکی بیشتر و همکاری از راه دور آشکارتر شده است. راه حل DAM مبتنی بر SaaS موانع لجستیکی دسترسی به پلتفرم را از هر جایی که ممکن است یکی از اعضای تیم از آنجا مشغول به کار باشد از بین می برد تا کار بدون وقفه ادامه یابد. به یک DAM به عنوان پل بهره وری فکر کنید که شکاف عملکردی بین مدیریت دارایی و تحویل محتوا را می بندد.

“>چه قابلیت‌های پیشرفته دیگری برای ایجاد گردش‌های کاری دارایی مدرن، که توسط DAM پشتیبانی می‌شود، مورد نیاز است؟ طی چندین سال گذشته، گردش کار مطمئناً تکامل یافته است. صرف جذب دارایی‌ها، ذخیره آن‌ها به شیوه‌ای سازمان‌یافته، و امکان دسترسی و جستجو از الزامات DAM در این مرحله است. امروز، به دنبال سدی باشید که ذاتاً باشد: 

  • موبایل اول، تنظیم خودکار دارایی‌ها برای نمایش جذاب در هر دستگاه یا اندازه صفحه – از جمله تلفن همراه – که به برش، تغییر اندازه و تنظیمات هوشمندانه نیاز دارد.
  • پشتیبانی از رسانه های غنی، قادر به تغییر فرمت های تصویر نسل بعدی، فیلم ها، مدل های سه بعدی، GIF های متحرک و تصاویر 360 درجه است. ابزارهای موجود در این DAM های پیشرفته به طور خودکار همه رسانه های غنی را رمزگذاری می کنند، برش می دهند و اندازه آنها را تغییر می دهند تا چندین نسخه برای استفاده های مختلف ایجاد کنند.
  • مجهز به تحویل آخرین مایل دارایی، ارائه دارایی های خلاقانه به کاربران نهایی با کیفیت بالا و زمان بارگیری سریع. DAM ها URL هایی را برای دارایی ها تولید می کنند که می توانند مستقیماً در وب سایت ها و برنامه های تلفن همراه مورد استفاده قرار گیرند تا در نهایت محتوا را از طریق یک شبکه تحویل سریع محتوا (CDN) ارائه دهند.

راه اندازی DAM به عنوان یک پلتفرم هسته حیاتی با یکپارچه سازی پشته فناوری

نکته مهم این است که مرزهای DAM قابل گسترش هستند و امکانات در سطح سازمان با لیست ویژگی های پلت فرم محدود نمی شود. دلیل این امر این است که با بسیاری دیگر از سیستم های سازمانی ارزشمند که تیم های شما روزانه به آنها تکیه می کنند. فقط مطمئن شوید که سیستم DAM شما دارای اتصالات داخلی برای همه سیستم هایی است که با دارایی های خلاق کار می کنند: CMS، پلت فرم های تجارت الکترونیک، سیستم های مدیریت اطلاعات محصول (PIM)، سیستم های CRM، ابزارهای BPM و ERP، رسانه های اجتماعی و ابزارهای بازاریابی. اطمینان از این امر در قسمت جلو، قبل از امضای قرارداد، به اثبات تخصص محتوای تیم شما و دستاوردهای حاصل از آن در کارایی کمک می کند.

برای تحقق بخشیدن به این ادغام‌ها، DAM باید شامل مجموعه‌ای از APIها، SDKها و ابزارک‌ها باشد که ادغام سایر سیستم‌ها را آسان می‌کند. اگر در پشته فناوری شما انسجام وجود داشته باشد، می توانید به سرعت موانع تحویل دارایی را از بین ببرید. به خصوص مهم؟ شما از یک منبع حقیقت برای هر دارایی در هر تیم و تحویل دارایی اطمینان خواهید داشت. این منبع منفرد حقیقت راه درازی را در حفظ استانداردهای برند، اعمال استفاده یا رعایت حق چاپ و ردیابی تاریخچه نسخه انجام می دهد.

” id=”h-prioritizing-company-culture-and-buy-in-as-you-implement”>اولویت بندی فرهنگ شرکت و خرید در حین پیاده سازی

یک راه حل DAM سطوح جدیدی از کارایی را برای سازمان به ارمغان می آورد و بسیاری از مسائلی که تیم ها دائماً با آن روبرو هستند را حل می کند. با این حال، اگر افراد خود را در برنامه‌ریزی و اجرای DAM خود، ممکن است در حال جنگیدن با اراده ها باشید تا DAM بتواند بهترین نقش پشتیبانی ممکن را ایفا کند.

یکی از راه‌های اطمینان از اینکه پلتفرم DAM کارهایی را که قبلاً به خوبی انجام می‌شد، تقویت می‌کند، شناسایی جریان‌های کاری حیاتی کسب‌وکار مرتبط با محتوا است – این امر فراتر از تیم بازاریابی یا طراحان گرافیک است تا از توسعه‌دهندگان و ذینفعان فناوری اطلاعات که صدایشان می‌گویند، چشم‌انداز پیدا کند. موضوع در گفتگو با اعضای تیمی که اغلب آن وظایف را انجام می دهند مصاحبه کنید تا بتوانید نیازهای آنها را بهتر درک کنید و سپس با هم فرصت های روشنی را برای اتوماسیون شناسایی کنید. هنگامی که این فرصت ها مورد توافق قرار می گیرند، پذیرش آماده گردش کار دارایی های جدید بهبود می یابد. گردش کار خودکار بهره‌وری را بهبود می‌بخشد و استفاده از دارایی‌های بصری را افزایش می‌دهد، اما همچنین به گروه‌هایی که برای اطمینان از چرخش چرخ‌ها در ارتباط هستند، متکی است.

>

DAM یک پلت فرم واقعاً اساسی برای اجرای کمپین‌ها در هر گروه تجاری در یک اقتصاد مدرن و بخش مهمی از مجموعه مارتک برای سازمان‌های امروزی و حرکت رو به جلو است.

سکوهای مدیریت دارایی دیجیتال: یک عکس فوری

چیست؟ هرکسی که برای یافتن فایلی در رایانه یا درایو مشترک خود تلاش می‌کند، درد ردیابی محتوا را درک می‌کند. و وقتی تعداد فایل‌هایی را که نیاز به مرتب‌سازی دارید در نظر می‌گیرید، زمانی که نسخه‌های زیادی ایجاد می‌شوند تا با مخاطبان خاص طنین‌انداز شوند، این کارها می‌توانند طاقت‌فرسا به نظر برسند. پلتفرم های مدیریت دارایی دیجیتال این وظایف را با آوردن همه محتوای بازاریابی شما با هم.

چرا آنها مهم هستند؟ بازاریابان در حال ایجاد محتوای جذاب برای کانال های بیشتری نسبت به قبل هستند، به این معنی که نرم افزاری که برای مدیریت این دارایی ها استفاده می شود. اهمیت پیدا می کند. علاوه بر این، ارتباطات بین مشاغل و مشتریان آنها به طور فزاینده ای دیجیتالی می شود. محتوای بازاریابی امروزه در قالب‌های بسیار متنوعی ایجاد می‌شود و در هر کجا که مصرف‌کنندگان به صورت دیجیتالی متصل هستند توزیع می‌شود.

چرا در حال حاضر؟ بیش از نیمی از 1000 مصرف‌کننده که اخیراً مورد بررسی قرار گرفته‌اند، گفته‌اند اگر محتوای برند شخصی‌سازی شده باشد، احتمال خرید بیشتری دارند. ، طبق Adobe Consumer نظرسنجی محتوا. پلتفرم‌های مدیریت دارایی دیجیتال به بازاریابان کمک می‌کنند تا این تاکتیک‌های شخصی‌سازی را اجرا کنند. آنها همچنین بینش های ارزشمندی در مورد تعامل محتوا و اثربخشی دارایی های خود ارائه می دهند.

چرا ما اهمیت می دهیم. وقتی کسانی که محتوا را تولید می کنند و استفاده می کنند به یکدیگر نزدیک نیستند، داشتن یک مخزن مرکزی برای دارایی ها مفید است. زمانی که هر نسخه در یک مکان سازماندهی شده باشد، یافتن محتوای مناسب برای مخاطبان شما ساده تر می شود. به این دلایل و موارد دیگر، عملیات بازاریابی شما می تواند از اتخاذ یک سیستم مدیریت دارایی دیجیتال بهره مند شود.

عمیق تر کنکاش کنید: مدیریت دارایی دیجیتال چیست؟


درباره نویسنده

ماموریت کلودینری این است که شرکت‌ها را آسان‌تر کند تا پتانسیل کامل رسانه‌های خود را برای ارائه تجربیات بصری جذابی که الهام‌بخش و ارتباط هستند، آزاد کنند. با بیش از 40 میلیارد دارایی تحت مدیریت و 7000 مشتری در سراسر جهان، کلودینری استاندارد صنعتی برای توسعه دهندگان، سازندگان و بازاریابان است که به دنبال آپلود، ذخیره، تغییر، مدیریت و ارائه تصاویر و ویدیوها به صورت آنلاین هستند. در نتیجه، برندهای پیشرو مانند Atlassian، Bleacher Report، Grubhub، Hinge، Lyft، NBC، Mediavine، Peloton، Petco و Under Armor ارزش تجاری قابل توجهی را با استفاده از Cloudinary مشاهده می‌کنند، از جمله زمان سریع‌تر برای بازاریابی، رضایت بیشتر کاربر و افزایش تعامل و تبدیل. .

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *