ارتقاء سطح استراتژی مدیریت دارایی دیجیتال برای نیروی کار مدرن
محتوای بصری راهی قدرتمند برای ارتباط با مصرف کنندگان و جلب مشارکت آنها ارائه می دهد. همچنین به شرکتها کمک میکند تا در جایی که چنین مزیتی اهمیت دارد، مزیت رقابتی خود را حفظ کنند. اما وقتی نوبت به ایجاد، مدیریت و انتشار حجم محتوای مورد نیاز برای برنده شدن در بازی تعاملی امروزی میرسد، میتواند یک چالش باشد. کسانی که مسئول داراییها هستند باید از قبل درباره هر تغییر احتمالی فکر کنند و تعداد زیادی از انواع هر دارایی، برای هر کانال و اندازه صفحهای که ممکن است در آن باشد، ایجاد کنند. نمایش داده.
در بیشتر سازمانها، اطمینان از دسترسی هر تیم به این داراییها در صورت نیاز و اینکه بدانند چگونه آنها را برای هر کانالی که در آن استفاده میکنند، بهینه کنند، دشوار است. اکنون که همهگیری کووید-19 به کار از راه دور گسترده و تیمهای توزیع شده منجر شده است – بدون ذکر برنامههای کاری روانتر – ایجاد و حفظ جریانهای کاری کارآمد و مولد چالشبرانگیزتر است.
انتظار از خلاقان و توسعهدهندگان برای رفع این نیازها و چالشها به تنهایی منابع را از بین میبرد و مجموعه مهارتهای بااستعدادترین افراد شما را به اشتباه تخصیص میدهد. تیمهای شما باید ایدههای محتوای جدید را طوفان فکری کنند، تجربههای بصری منحصربهفردی را رویاپردازی کنند، و روی عناصر کمپین استراتژی داشته باشند – نگران اندازه فایل و نسبتهای برش نباشند. خوشبختانه، لازم نیست اینگونه باشد.
یک خوب طراحی شده راه حل مدیریت دارایی دیجیتال) این تقاضای محتوای در مقیاس را به راحتی برطرف می کند. DAM های پیشرفته برای جذب، ذخیره و دسترسی به دارایی ها فراتر از پایگاه های داده ای که زمانی ابتدایی بودند، رفته اند. امروز، آنها به طور خودکار بخش های عظیمی از فرآیند بهینه سازی و تحویل را برای شما مدیریت می کنند. آنها انواع مختلفی را از طریق برش و تغییر اندازه هوشمند تولید میکنند و تولید داراییهای جدید از داراییهای موجود را بسیار ساده میکنند. به طور کلی، DAM های مدرن جریان کار را در سراسر سازمان بهبود می بخشند. در اینجا نحوه
سازمان و تجزیه و تحلیل مبتنی بر هوش مصنوعی ترکیبی قدرتمند برای برنامه ریزی کمپین هستند
سه قابلیت اصلی DAMهای پویا شامل قابلیت تبدیل و بهینه سازی خودکار دارایی ها، پیش نمایش تغییرات آسان و در نهایت انتشار دارایی ها در قالب بهینه است. با این حال، قبل از اینکه این اتفاق بیفتد، سازمانها باید داراییهایی را که از قبل در زرادخانهشان است، در اختیار بگیرند، که نیاز به برنامهریزی آگاهانه با کمک هوش مصنوعی دارد.
برای مارکهایی که کتابخانههای عظیمی از تصاویر و ویدیوها دارند، هوش مصنوعی بهطور خودکار محتوا را شناسایی میکند تا استقرار سریع ابردادهها را تسهیل کند، برچسبها یا عبارات جستجوی مناسب را اضافه کند تا محتوا را فوراً جستجو کند. این به ویژه برای کتابخانه های رسانه ای که خرده فروشی، گردشگری و مهمان نوازی را ارائه می دهند مفید است. به عنوان مثال، وقتی به تعداد لباسها فکر میکنید – و تعداد عکسهای محصول که هر کدام از آنها نیاز دارند – فکر میکنید، میتوان ارزش هوش مصنوعی را واقعاً درک کرد. خردهفروشان باید هر فصل مد را آماده و نمایش دهند.
در اکثر سناریوها، اگر مجبور نیستید، بهتر است چرخ محتوا را دوباره اختراع نکنید. در بسیاری از موارد، تیمها زمانی که یک دارایی موجود برای تجربهای که میخواهند ارائه کنند کار میکند، یک تصویر سفارشی جدید درخواست میکنند، آنها فقط نمیدانند که در دسترس است. در یک سد مدرن با برچسبگذاری و تجزیه و تحلیل مبتنی بر هوش مصنوعی، تیمهای تولید محتوا میتوانند با اطمینان از آنچه در حال حاضر دارند بدانند. اگر از یک دارایی به ندرت استفاده می شود، تجزیه و تحلیل ها می توانند دلیل آن را بیان کنند و تیم ها را قادر می سازد تا دارایی را ارتقا دهند یا نسخه متفاوتی ایجاد کنند. معیارهای درگیری کاربر به سازندگان محتوا کمک میکند تا بینشهای ارزشمندی را بهمنظور تغییر هدف یا بهینهسازی محتوای موجود به دست آورند.
تغییر تصویر و ویدیوی حیاتی با هوش مصنوعی تسریع میشود
هوش مصنوعی علاوه بر سازماندهی کردن کل سازمان و کمک به آنها برای تامین دارایی های مورد نیاز خود، بار ویرایش و بهینه سازی را بر دوش می کشد. میتواند بهطور خودکار سوژههای پیشزمینه اصلی عکس را مشخص کند و پسزمینه را برای حذف محتوای مزاحم دستکاری کند. از آنجایی که دارایی در دستگاهها و اندازههای مختلف صفحه نمایش داده میشود، هوش مصنوعی هر یک از نسبت ابعاد مورد نیاز را به صورت خودکار برش میدهد. همه چیز در DAM اتفاق می افتد، بنابراین نیازی به دانلود دارایی ها، ویرایش در ابزارهای خارجی و بارگذاری مجدد نسخه های جدید نیست.