اعلانیه
اعلانیه

بر روی در چند سال گذشته داستان های مختلفی در مورد پیروی گوگل از اپل یا مایکروسافت و افتتاح فروشگاه های خرده فروشی وجود داشته است. سال گذشته شرکت یک “فروشگاه در فروشگاه” بازشو برای فروش Chromebook در لندن باز کرد. پیشنهاداتی وجود داشت مبنی بر اینکه اگر همه چیز خوب پیش برود، ممکن است Google یک استراتژی خرده فروشی کامل را دنبال کند.

اوایل امروز چندین رسانه خبری گزارش دادند که یک فروشگاه خرده‌فروشی جدید Google در مقر اروپایی Google در دوبلین مستقر خواهد شد. بنا به گزارش ها، حدود 1323 فوت مربع از فضای آن تاسیسات را اشغال خواهد کرد. در این طرح خواستار باز شدن فروشگاه برای عموم نیز شده است. خبر شکن شد ابتدا توسط بلومبرگ.

این موضوع بسیاری از وبلاگ نویسان و روزنامه نگاران فناوری را هیجان زده کرده است که یا شخصاً شیفته این ایده هستند یا آن را بخشی از آن می دانند اخیراً فشار مصرف کنندگان تهاجمی تر گوگل. و اکنون منطق خاصی در آن وجود دارد، با Chromebook، گوشی‌های Android و Google TV.

با این حال، ما با Google صحبت کردیم و این شرکت این مفهوم را که شروع یک فشار خرده فروشی بزرگتر است، کم اهمیت جلوه داد. Google پیشنهاد کرد که اگر مشابه «فروشگاه Google» در دفتر مرکزی شرکت Mountain View نباشد – که بیشتر یک فروشگاه هدیه است – مشابه خواهد بود. این فروشگاه برای کارمندان و اعضای عمومی که کارمندان Google را همراهی می‌کنند باز است.

این بیانیه را نیز از Google داریم:

ما در حال حاضر یک فروشگاه آنلاین داریم که چیزهایی مانند تی شرت و خودکار Google را می فروشد. ما این گزینه را داریم که یک فضای کوچک همین کار را در دفتر ما در دوبلین انجام دهد، اما هیچ تصمیمی نگرفته ایم، این فقط یک برنامه برنامه ریزی است.

هنوز این امکان وجود دارد که Google بعداً در این مسیر خرده‌فروشی بیشتر پیش برود. با این حال، در حال حاضر، بیشتر فرضی است.

برای کسانی که واقعاً می‌خواستند به فروشگاه خرده‌فروشی Google اعتقاد داشته باشند، حداقل یک فروشگاه آنلاین Google مجازی وجود دارد که Google- را می‌فروشد- کالای مارک دار.

Google همچنین اخیراً تعداد مواردی را که می‌توان با آرم خود خریداری کرد، افزایش داد. به فروشگاه Google Doodles ما مراجعه کنید: نشان‌واره‌های ویژه Google را فعال کنید لباس، مهر – حتی اسکیت‌برد! داستان برای اطلاعات بیشتر در مورد آن.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ استرلینگ یک ویرایشگر مشارکت کننده در Search Engine Land، عضو تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX و معاون بازار بینش در Uberall است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *