اعلانیه
اعلانیه

google-plus-red-128برترین برندهای جهان با سرعت بسیار پایینی از +Google استفاده می کنند. فقط یک نفر در دو ماه گذشته یک صفحه Google+‎ جدید ایجاد کرده است و تنها چهار نفر سطح فعالیت خود را بیش از سه پست در هفته افزایش داده‌اند. اعدادی که نشان می‌دهند برندها هنوز مطمئن نیستند که چگونه یا اگر Google+ را به عنوان یک کانال بازاریابی بپذیرند، از مطالعه جدید توسط شرکت تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی Simply Measured.

استفاده از 100 برتر اینتربرند فهرست برندهای جهانی، Simply Measured پذیرش +Google را در 7 دسامبر – سالگرد یک ماهگی صفحات برند – با پذیرش دو ماه بعد، در 7 فوریه مقایسه کرد.

در سالگرد یک ماهگی، 61 مورد از 100 برند برتر صفحه Google+‎ ایجاد کردند. از آن زمان، تنها هوندا به آنها پیوسته است.

google-plus-brands

علاوه بر پذیرش آهسته، نمودار نشان می‌دهد که فعالیت برند در +Google نیز هنوز آتش نگرفته است. در مرز سه ماهه، تنها 15 برند از 100 برند برتر بیش از سه بار در هفته پست می گذاشتند. پس از یک ماه، 11 نفر در آن سطح بودند.

از جنبه‌های مثبت، و علی‌رغم عدم فعالیت آشکار، برندها در +Google دنبال‌کنندگان به دست می‌آورند. Simply Measured می‌گوید که 21 برند از برندهای برتر اکنون بیش از 5000 فالوور دارند («دایره‌ها»)، 13 مورد از 100000 دنبال‌کننده فراتر رفته‌اند و 36 برند در دو ماه گذشته تعداد فالوورهای خود را بیش از دو برابر کرده‌اند.

برترین برندها در +Google

برای مدتی، خود گوگل محبوب‌ترین صفحه را در +Google با YouTube داشت. اما همه چیز تغییر کرده است و اکنون صفحات دیگر بسیار جلوتر از آنها هستند. طبق مطالعه Simply Measured، H&M با بیش از 456000 دنبال کننده، محبوب ترین صفحه را داشت. همانطور که اکنون به آن نگاه می کنم، صفحه بیش از 490000 دنبال کننده دارد.

google-plus-brands-list

من استدلال می‌کنم که بریتنی اسپیرز با 1.8 میلیون دنبال‌کننده برترین مارک در +Google است، اما او بخشی نیست از لیست اینتربرند، و تا آنجا که من می دانم او در هیچ یک از لیست های “برترین برندها” نیست.

همچنین شایان ذکر است که BrightEdge قبلاً 77 را از 100 مارک برتر گزارش کرده است. به عنوان داشتن صفحات +Google — بالاتر از 62 صفحه ای که Simply Measured نشان می دهد. ممکن است این دو شرکت از فهرست‌های «برترین برند» متفاوتی استفاده می‌کنند، یا اینکه برخی از برندها صفحات Google+‎ را برای واحدهای کوچک‌تر شرکت خود ایجاد کرده‌اند، اما نه برای خود برند کلی. نمی‌دانم اینطور است، اما اجازه دهید سابقه نشان دهد که اعداد متفاوت هستند.

بدون در نظر گرفتن، در حال حاضر برای Google+‎ که به مارک‌ها مربوط می‌شود، یک چیز مختلط است. این نشانه خوبی نیست که تنها یکی از برندهای برتر جهان در دو ماه گذشته صفحه جدیدی ایجاد کرده است و تعداد کمی از مارک ها فعالیت خود را در +Google افزایش می دهند. همچنین نشانه خوبی نیست که هیچ یک از تبلیغ کنندگان Super Bowl در هفته گذشته به خود زحمت ذکر +Google را ندادند. تبلیغات تلویزیونی با این حال، این نشانه خوبی است که مارک هایی که از سایت استفاده می کنند دنبال کنندگان بیشتری جذب می کنند.

آمارهای نام تجاری/Google+‎ بیشتری در Simply Measured’s وجود دارد وب سایت.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *