اعلانیه
اعلانیه

یک انتشار مطالعه جدید توسط Compete جهش رشد انفجاری Google+1 و Google+ را نشان می‌دهد که در اکتبر. این مطالعه نشان دهنده 2 میلیون کاربر غیر تلفن همراه در سراسر ایالات متحده است که معادل 1٪ از کل کاربران ایالات متحده است. Compete به آمار زیر دامنه‌های plus.google.com plusone.google.com نگاه کرد تا بازدیدکنندگان منحصر به فرد، بازدید از صفحه و توجه به ویژگی‌های شبکه اجتماعی جدید را تعیین کند.

از دسامبر، Google+ نیمی از بازدیدکنندگان منحصربه‌فرد توییتر را داشته است (20,000,000 بازدید منحصر به فرد Google+ در مقابل 40,411,065 بازدیدکننده منحصر به فرد توییتر در دسامبر). از ماه جولای، بازدیدکنندگان منحصر به فرد تقریباً 4 برابر افزایش یافته اند:

زیر دامنه plusone.google.com نیز شاهد رشد فوق العاده ای بود. در طول ماه اکتبر (با برچسب 40817 در زیر) استفاده با تقریبا 60,000,000 بازدید تنها در ماه دسامبر افزایش یافت:

آمار Compete از گزارش قبلی +Google پشتیبان می گیرد از Hitwise.  برای اطلاعات بیشتر به گزارش کامل Compete مراجعه کنید.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ فین مدیر بازاریابی برای Cypress North است، شرکتی که رسانه های اجتماعی در سطح جهانی را ارائه می دهد. و خدمات بازاریابی جستجو و توسعه وب و اپلیکیشن. او بیش از 10 سال در صنعت بازاریابی اینترنتی بوده و در بازاریابی دیجیتال تخصص دارد. همچنین می‌توانید گرگ را در توییتر (@gregfinn) یا LinkedIn.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *