اعلانیه

روز بازاریابی: 16 جولای 2012

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 15 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 16 جولای 2012

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • صفحه اصلی لینکدین ساده‌تر در حال انتشار برای توده‌ها

    محبوب‌ترین شبکه اجتماعی حرفه‌ای جهان ظاهر جدیدی پیدا می‌کند. با فضای سفید فراوان، تصاویر نمایه بزرگ و گرافیک پست های کوچک خداحافظی کنید. لینکدین جدید کمک می کند تا محتوای اشتراک گذاری شده به نقطه کانونی با ظاهری بسیار تمیزتر و مدرن تبدیل شود. این طرح از رنگ های خاکستری و مشکی بیشتری استفاده می کند (مشابه […]

  • جلسه سنا برای بررسی تشخیص چهره فیس بوک

    استفاده فیسبوک از فناوری تشخیص چهره در جلسه استماع سنا در روز چهارشنبه مورد بحث قرار خواهد گرفت. به گزارش هیل، فیس بوک راب شرمن، مدیر حریم خصوصی و سیاست عمومی مستقر در واشنگتن دی سی خود را برای ملاقات با زیرمجموعه کمیته قضایی سنا می فرستد. سناتور آل فرانکن خواستار این جلسه شد. سناتور آل فرانکن (D-Minn.)، رئیس […]

  • قرص ​​Google Nexus 7: ایده آل برای زمانی که iPad خیلی زیاد است

    در نهایت، یک تبلت اندرویدی وجود دارد که من آن را دوست دارم: Nexus 7. مهمتر از آن، Google دستگاهی تولید کرده است که جایگزین خوبی برای iPad است. اگر نمی‌توانید آی‌پد بخرید، اندازه آی‌پد را دوست ندارید یا به دلایلی آی‌پد نمی‌خواهید، Nexus 7 ممکن است تبلت باشد — یا باید […]

  • آنچه همه می توانیم از مرگ آهسته فلیکر و Last.fm بیاموزیم

    صحنه را تصویر کنید: یک تیم دو نفره از کارآفرینان، متشکل از یک مدیر تجاری و یک توسعه‌دهنده، کسب‌وکار اصلی خود را به داغ‌ترین پلتفرم اشتراک‌گذاری عکس در جهان تبدیل کرده بودند. با رشد بیش از 400 درصدی در دوازده ماه اول، توسط یکی از غول های وب به مدت […]

    خریداری شد.

  • عنوان

  • Leveraging Media Programmatic Buying to Expand Reach and ROI of Retargeting Campaigns

    در 24 ماه گذشته، فضای تبلیغات نمایشی همچنان شاهد شتاب سریع بودجه در حال حرکت از طریق پلتفرم‌های خرید رسانه برنامه‌ای مانند پلتفرم‌های سمت تقاضا (DSP) بوده است. نیروهای پشت این رشد به خوبی مستند شده اند: شفافیت قیمت در سطح نمایش، توانایی “چیدن گیلاس” برداشت های مورد نظر با تمرکز دانه ای کنترل عملی داده های کمپین […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

بازاریابی ایمیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی محلی

بازاریابی تلفن همراه

موارد دیگر

مدیریت شهرت

بازاریابی جستجو

رسانه های اجتماعی

  • فیسبوک دیگ را نکشت، ردیت آیا، فوربس
  • در طرف اشتباه شکاف اجتماعی نباشید، thefuturebuzz.com
  • مدیران فورچون 500 از شبکه اجتماعی استفاده نمی کنند رسانه و این اشکالی ندارد، spinsucks.com
  • Google+ در مقابل. فیس بوک: 13 دلیل که گوگل ترازو را پایین می آورد، www.contentscientists.com
  • Google+: RIP یا…؟، www.stateofsearch.com
  • جزئیات بیشتر در Twitter جدید برای BlackBerry، Twitter وبلاگ
  • «پیوندهای اکشن» جدید تلفن همراه به کاربران اجازه می دهد تا بدون خروج از فیس بوک، در داخل فیس بوک اقدامات خاصی را در برنامه های دیگر انجام دهند.
  • Pinterest و Urban Outfitters Inc. – مسابقه ای ساخته شده در Hipster Heaven, blog.compete.com
  • سیاست‌های Pinterest بازاریابان را همراه با اسپمرها مسدود می‌کند، allthingsd.com
  • تویتر کمی کهنه شده است و من کمتر از آن استفاده کنید، www.simplyzesty.com
  • 5 کارشناس برتر بازاریابی Pinterest در جهان، totalpinterest.com

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *