اعلانیه
اعلانیه

واکنش گوگل: Mayer “Whip-Smart” و “قهرمان خستگی ناپذیر کاربران ما”

google-logoگوگل به این خبر واکنش نشان می‌دهد که کارمند اولیه ماریسا مایر استعفا برای تصدی سمت مدیر عاملی در یاهو.

در بیانیه‌ای که امروز بعدازظهر به Marketing Land ارسال شد، لری پیج، مدیرعامل Google، این را در مورد جدایی مایر گفت:

“از زمان ورود ماریسا به Google، کمی بیش از 13 سال پیش به عنوان کارمند شماره 20، ماریسا قهرمان خستگی ناپذیر کاربران ما بوده است. او در توسعه محصولات جستجو، جغرافیایی و محلی ما مشارکت داشت. ما دلتنگ استعدادهای او در گوگل خواهیم شد.”

در همین حال، در توییتر، کارمندان Google نیز در مورد اخبار امروز سنجیده اند.

مت کاتز، رئیس تیم وب هرزنامه گوگل و همچنین یک کارمند قدیمی که در ژانویه 2000 (نه مدتی پس از مایر) به Google پیوست، او را “باهوش” و یک کارگر سخت کوش نامید.

دان دوج، مدافع توسعه‌دهنده در Google و همچنین یکی از کهنه‌کارهای مایکروسافت، آلتاویستا و بسیاری از شرکت‌های فناوری دیگر، گفت که مایر و مدیرعامل موقت فعلی یاهو، راس لوینسون، یک “تیم قاتل” خواهند ساخت:

و هانتر واک، مدیر محصول در YouTube، درباره فلسفه انجام کارهای مایر تمجید (و شاید یک هشدار؟) ارائه کرد:

ما همچنین می‌خواهیم بدانیم خوانندگان ما در مورد اطلاعیه امروز چه فکر می‌کنند. رای خود را در نظرسنجی خوانندگان ما بیاورید: نظرسنجی : نظر شما در مورد رفتن ماریسا مایر به یاهو چیست؟

پست‌اسکریپت: اریک اشمیت، رئیس گوگل نیز بیانیه‌ای در مورد جدایی مایر داده است که امروز بعدازظهر در تلویزیون بلومبرگ گزارش شد:

من سال ها با ماریسا کار کردم – او یک محصول عالی، بسیار مبتکر و یک کمال گرا است که همیشه بهترین ها را برای کاربران می خواهد. یاهو انتخاب خوبی کرده است و من شخصاً بسیار هیجان زده هستم که ببینم زن دیگری مدیر عامل یک شرکت فناوری می شود. با آرزوی بهترین ها برای ماریسا و یاهو!


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *