اعلانیه
اعلانیه

جلسه سنا برای بررسی تشخیص چهره فیس بوک

facebook-logo-smاستفاده فیسبوک از فناوری تشخیص چهره در طول جلسه مجلس سنا در روز چهارشنبه.

براساس The Hill، فیس بوک، راب شرمن، مدیر حریم خصوصی و سیاست عمومی مستقر در واشنگتن دی سی خود را برای ملاقات با گروه فرعی کمیته قضایی سنا می فرستد. سناتور آل فرانکن خواستار جلسه دادرسی شد.

Sen. آل فرانکن (D-Minn.)، رئیس کمیته فرعی حریم خصوصی سنا، نگرانی خود را در مورد عدم استفاده از حفاظت از حریم خصوصی کافی در ویژگی برچسب گذاری فیس بوک ابراز کرده است. فرانکن در اظهاراتی به وزارت بازرگانی نوشته است که فیس بوک احتمالاً بزرگترین مجموعه خصوصی از چاپ چهره در جهان را در اختیار دارد.

فیس‌بوک به طور کامل تشخیص چهره برای برچسب‌گذاری عکس را در ژوئن 2011 راه‌اندازی کرد، و این انتقال بلافاصله باعث حفظ حریم خصوصی بسیاری شد. نگرانی ها — همراه با مقالات مربوط به خاموش کردن ویژگی فیسبوک اخیراً Face.com را خریداری کرده است تا قابلیت‌های تشخیص چهره خود را تقویت کند.

این جلسه فقط بر استفاده فیسبوک از تشخیص چهره متمرکز نخواهد شد. فرانکن در فراخوان برای این استماع، همچنین خاطرنشان کرد که سازمان‌های دولتی از جمله پلیس و بخش‌های ثبت وسایل نقلیه موتوری نیز از فناوری تشخیص چهره استفاده می‌کنند.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *