اعلانیه

روز بازاریابی: 14 ژوئن 2012

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 24 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 14 ژوئن 2012

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • هیچ کس بیشتر از گوگل و فیس بوک کاربران وب را ردیابی نمی کند، گزارش می گوید

    وقتی نوبت به ردیابی کاربران وب در سراسر وب می‌رسد، هیچ‌کس بیشتر از Google و Facebook این کار را انجام نمی‌دهد. این دو شرکت در گزارش جهانی ردیاب Evidon که در روز سه شنبه منتشر شد، پنج رتبه برتر را پر کردند. این گزارش از داده‌های 1.6 میلیون کاربر افزونه مرورگر وب Evidon Ghostery استفاده می‌کند که […]

  • مناقصه بیدرنگ برای آمدن به تبلیغات فیس بوک

    در هفته‌های آتی، فیس‌بوک قصد دارد به تبلیغ‌کنندگان اجازه دهد تا تبلیغات Marketplace خود را بر اساس مناقصه زمان واقعی خریداری کنند. ایده این است که ارزش این موجودی را با اجازه دادن به تبلیغ‌کنندگان برای استفاده از داده‌های خود برای هدف‌یابی افزایش دهیم. اگرچه گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد راه‌اندازی شبکه تبلیغاتی مانند Google Content توسط فیس‌بوک وجود دارد […]

  • Reddit آتلانتیک، Business Week و موارد دیگر را برای ارسال هرزنامه ممنوع می کند

    دیروز Redditors هنگام تلاش برای ارسال محتوا از تعداد انگشت شماری از منابع خبری اصلی متوجه یک پیام خطای عجیبی شد، پیامی که نشان می‌داد سایت‌ها به دلیل “هرزنامه و/یا تقلب” اجازه نمی‌دهند. Reddit، محبوب ترین سایت جمع آوری اخبار اجتماعی، به طور سنتی یک جامعه بسیار باز بوده است، اما این حرکت کمتر آشکار است. نه […]

  • که اول می آید، سایت یا برنامه؟

    در طول کارم تقریباً هر روز چند سؤال از من پرسیده می شود. به عنوان مثال، “آیا iPad یک دستگاه تلفن همراه است؟” و البته کلاسیک “آیا امسال سال موبایل است؟” (بله، آنها هنوز هم می پرسند….) یکی از موارد مورد علاقه من این است، “اول چه چیزی را باید توسعه دهم – یک سایت تلفن همراه یا یک تلفن همراه […]

  • DudaMobile: رده رستوران ها در میان SMB های دارای سایت های تلفن همراه غالب است

    DudaMobile یکی از پیشروان در ساخت وب سایت های تلفن همراه برای مشاغل کوچک (SMB) است. این شرکت برنامه‌های DIY و DIFM را ارائه می‌کند و با Google برای کمک به تسریع پذیرش سایت‌های تلفن همراه در مشاغل کوچک مشارکت دارد. از آنجا که این شرکت وب‌سایت‌های تلفن همراه می‌سازد و احتمالاً بزرگترین میزبان سایت‌های تلفن همراه برای SMB ها است، […]

  • عنوان

  • چهار نفر از بزرگترین فروشندگان تبلیغات اینترنت به Ads Integrity Alliance بپیوندند

    همراه با هرزنامه و بدافزار، تبلیغات بد – خواه برای کالاهای غیرقانونی یا تقلبی، ارائه بدافزار یا تلاش برای کلاهبرداری از کاربران باشد – یک بلا در اینترنت است که اعتماد را از بین می برد و محیط را برای بازاریابان قانونی مسموم می کند. چند ماه پیش، مردم در برخی از بزرگترین فروشندگان تبلیغات اینترنتی – AOL، Google، Facebook، […]

  • اپل پینگ را از بین می‌برد، شبکه اجتماعی برای موسیقی

    اعلام WWDC روز دوشنبه فیس بوک نشان دهنده ادغام کامل اپل با دو شبکه اجتماعی برتر جهان است. شبکه عجیبی که کنار گذاشته شد (به غیر از +Google) پینگ، شبکه اجتماعی اپل بود. پینگ در سال 2010 راه اندازی شد و به عنوان شبکه اجتماعی موسیقی لقب گرفت اما استفاده متوسطی از آن مشاهده شد. این سرویس به کاربران امکان می داد هنرمندان و […]

    را دنبال کنند

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

دامنه

بازاریابی عمومی اینترنتی

صنعت بازاریابی اینترنتی

موارد دیگر

بازاریابی جستجو

رسانه های اجتماعی


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *