اعلانیه
اعلانیه

با وجود خشم رسانه‌های اجتماعی، اکثر آمریکایی‌ها فکر می‌کنند پوشش المپیک از «خوب» تا «عالی» بوده است.

به نظر می‌رسد که در شبکه‌های اجتماعی زیربنای صحبت‌ها وجود دارد. بازی های المپیک 2012 حول محور پوشش با تأخیر نوار NBC می چرخد. با توجه به اینکه غول پخش برنامه‌ها را با بالاترین امتیاز برای پخش برنامه‌های پربیننده ذخیره می‌کند، بسیاری از مردم از اینکه نمی‌توانند به صورت زنده از تلویزیون خود تماشا کنند کاملاً خشمگین هستند. بنابراین این موضوع چه تأثیری بر امتیازات و احساسات پیرامون بازی ها داشته است؟ خوب، در واقع زیاد نیست. در نظرسنجی اخیر توسط مرکز تحقیقاتی پیو، 76 درصد از تماشاگران المپیک پوشش المپیک را یا “خوب” (47٪) یا “عالی” (29٪) عنوان کردند.

به طور کلی، بازی‌های المپیک 2012 پربیننده‌ترین بازی‌های تابستانی از زمان بازی‌های آتلانتا در سال 1996 و بالاترین بازی‌های المپیک غیرآمریکایی از زمان مونترال در سال 1975 بوده است. این گزارش نشان می‌دهد که 78 درصد از همه آمریکایی‌ها بازی‌ها را به‌صورت سنتی یا سنتی تماشا می‌کنند. روش های استریم با وجود همه نارضایتی های رسانه های اجتماعی، تنها 17 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی بازی های المپیک را به صورت زنده پخش کرده بودند. از بین پخش‌کنندگان زنده، 79 درصد نیز به پوشش پرایم تایم روی آوردند.

با توجه به  فیس بوک و ادغام توییتر ، 12% نسبتاً ناامید کننده از پاسخ دهندگان بازی ها را از طریق سایت های شبکه های اجتماعی دنبال کردند. . این اعداد برای 30 سال و کمتر از مخاطب (31٪) تقریباً سه برابر شده است

احساس بین کسانی که پخش را تماشا می کنند و کسانی که پوشش را پخش می کنند تقریباً برابر بود. 77 درصد از تماشاگران تلویزیون به پوشش «خوب/عالی» پرداختند و پوشش 70 درصد رتبه «خوب/عالی» را از کسانی که در رسانه‌های اجتماعی جریان می‌دهند یا دنبال می‌کنند، دریافت کرد.

در مورد کل خشم اجتماعی علیه NBC؟ NBC حق مناقصه IOC را برد و ESPN را که می‌توانست پخش زنده را پخش کند (اما پیشنهاد کمتری داشت.) از نظر فنی، IOC می تواند قوانین پخش را تنظیم کند و می توانست NBC را ملزم کند تا پوشش زنده بیشتر را از طریق هوا پخش کنید. در عوض آنها از پوشش، پیوستن به اکثریتی که از پوشش خبری NBC در سال 2012 راضی نیستند.

برای اطلاعات بیشتر، مطالعه مرکز تحقیقات پیو.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ فین مدیر بازاریابی برای Cypress North است، شرکتی که رسانه های اجتماعی در سطح جهانی را ارائه می دهد. و خدمات بازاریابی جستجو و توسعه وب و اپلیکیشن. او بیش از 10 سال در صنعت بازاریابی اینترنتی بوده و در بازاریابی دیجیتال تخصص دارد. همچنین می‌توانید گرگ را در توییتر (@gregfinn) یا LinkedIn.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *