اعلانیه
اعلانیه

مطالعه قیمت را نشان می دهد که بیشترین توجه را برای Kindle Fire، دارندگان تبلت اندرویدی نشان می دهد

شرکت اندازه گیری comScore یک ردیابی جدید راه اندازی می کند و برنامه متریک برای تبلت ها. برای عمومی کردن سرویس جدید، comScore انتشار داده برخی از داده های اولیه، “بر اساس یک نمونه متحرک 3 ماهه” از 6000 دارنده تبلت در ایالات متحده.”

با Kindle Fire به‌عنوان یک دسته مجزا، comScore پروفایل‌های جمعیتی هر بخش از دارندگان تبلت را ایجاد کرد. در حالی که مالکیت iPad کمی بیشتر مردانه است، comScore دریافت که مالکیت Kindle Fire بیشتر زنانه است و مالکیت کلی تبلت Android (قبل از Nexus 7) به طور مساوی تقسیم شده است.

صاحبان iPad به طور متوسط ​​از صاحبان تبلت های دیگر ثروتمندتر بودند. این در مورد Kindle Fire که ارزان تر است منطقی است. موفقیت آن تا حد زیادی به دلیل قیمت گذاری تهاجمی و همچنین برند Kindle بوده است. اما تبلت‌های اندرویدی دیگری نیز وجود دارند که مطابق با iPad قیمت داشتند یا در برخی موارد از قیمت آن فراتر می‌رفتند.

میزان جمعیتی iPad در جدول بالا احتمالاً تا حدودی از اطلاعات جمعیتی آیفون سرریز شده است. به عنوان یک تعمیم خام، صاحبان iPhone تمایل دارند نسبت به دارندگان Android ثروتمندتر باشند.

داده‌ها همچنین نشان می‌دهند که خریداران مختلف رایانه لوحی هنگام انتخاب دستگاه، ملاحظات مختلفی (برنامه‌ها، نام تجاری، قیمت) در ذهن دارند و این موارد در رفتار خرید انجام می‌شوند – که منطقی است. کاربران حساس به قیمت بیشتر تمایل دارند تبلت‌های ارزان‌تر و غیره را انتخاب کنند.

صاحبان iPad بیشترین اهمیت را به انتخاب برنامه ها می دهند و به دنبال آن برند تبلت قرار می گیرد. دارندگان اندروید و کیندل فایر بیشترین تاکید را روی قیمت تبلت داشتند. جالب توجه است که comScore دریافت که سیستم عامل یکی از پنج مورد برتر نیست:

مصرف کنندگان اهمیت زیادی به داشتن سیستم عامل یکسان در تبلت و تلفن هوشمند خود قائل نبودند، با این فاکتور خارج از پنج فاکتور اصلی در نظر گرفته شده برای iPad، Kindle Fire و متوسط ​​صاحب رایانه لوحی.

این شرکت مشاهده می‌کند که این یک فرصت بالقوه برای مایکروسافت ایجاد می‌کند: «این یافته پتانسیل برندهایی مانند مایکروسافت با تبلت سرفیس خود را که اخیراً معرفی شده است را نشان می‌دهد تا شاهد پذیرش مصرف‌کننده در بازار تبلت‌ها باشند، حتی اگر ممکن است نفوذ قوی در بازار تبلت نداشته باشند. بازار گوشی های هوشمند.”

اما به همان اندازه خطر مایکروسافت را از نظر قیمت برجسته می کند. اگر ردموندی قیمت تبلت سطح ابتدایی Surface را خیلی بالا می‌برد، احتمالاً DOA است.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ استرلینگ یک ویرایشگر مشارکت کننده در Search Engine Land، عضو تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX و معاون بازار بینش در Uberall است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *