اعلانیه
اعلانیه

طرفداران فناوری شارژ سریع به باتری گلکسی فلیپ ۳ دل خوش نکنند!

پیش از این شایعات زیادی پیرامون گوشی‌های تاشو پیشرو غول کره‌ای منتشر شده بود. حال جدیدترین اخبار منتشر شده به ضعف سرعت شارژ گلکسی فلیپ ۳ اشاره دارد.

طبق شایعات گفته می‌شود گلکسی فلیپ ۳ با پشتیبانی حداکثر سرعت شارژ ۱۵ وات در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. لازم به ذکر است تامین انرژی این دستگاه توسط یک باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری تامین می‌شود.

از آنجایی که قرار است فلیپ ۳ از پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده کند، میزان مصرف باتری در این گجت نسبت به نسل پیشین خود بسیار بهینه‌تر خواهد بود. البته با توجه به بزرگ‌تر شدن اندازه صفحه نمایش این گوشی و پشتیبانی آن از نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز این مسئله می‌تواند بین مصرف بهینه باتری و ارائه امکانات بهتر یک تعادلی نسبی ایجاد کند.

از آنجایی که حداکثر سرعت شارژ دستگاه مورد اشاره ۱۵ وات خواهد بود، این مسئله می‌تواند برای کاربران طرفدار شارژ سریع گوشی‌های هوشمند ناامیدکننده باشد. زیرا این سرعت حتی از گلکسی فولد ۳ و آیفون ۱۳ پایین‌تر بوده و همین امر می‌تواند موجب کاهش فروش فلیپ ۳ نسبت به برادر بزرگ‌ترش شود.

البته تفاوت تکنولوژی سرعت شارژ مورد استفاده در گوشی‌های سامسونگ و اپل در مقایسه با فناوری‌های بکار رفته در گوشی‌های چینی از زمین تا آسمان است. برای مثال اخیرا کمپانی شیائومی از فناوری HyperCharge رونمایی کرده است که از طریق آن گوشی‌ها می‌توانند با سرعت ۲۰۰ وات شارژ شوند!

با این حال با توجه به تغییرات ظاهری و سخت‌افزاری اعمال شده روی گلکسی فلیپ ۳ همراه کاهش قیمت آن به زیر ۱۰۰۰ دلار، این محصول می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های کاربران علاقه‌مند به زمینه تکنولوژی در سال ۲۰۲۱ باشد.

آیا تابحال از گوشی‌های تاشو سامسونگ استفاده کرده‌اید؟ لطفا نظرات و تجربیات خود را پیرامون این موضوع با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *