اعلانیه
اعلانیه

پرداخت‌های دوج کوین به کوین بیس کامرس اضافه شد

اضافه شدن دوج کوین به کوین بیس کامرس

دوج کوین یک پیروزی دیگر به دست آورد؛ کوین بیس کامرس (Coinbase Commerce) اخیراً اعلام کرده است که پرداخت‌های این میم کوین را در پلتفرم خود اضافه شده است. بخش تجارت کوین بیس این خبر را در توییتر خود اعلام کرد.

توییت کوین بیس کامرس درباره اضافه شدن دوج کوین
توییت کوین بیس کامرس درباره اضافه شدن دوج کوین

کوین بیس کامرس به بازرگانان اجازه می‌دهد ارزهای دیجیتال را به‌عنوان روش پرداخت بپذیرند و این خدمات به روش کاملا غیرمتمرکز انجام می‌شود.

این فقط یک گام دیگر در حمایت از این میم کوین محبوب است. کوین بیس در ماه ژوئن اعلام کرده بود که دوج را همراه با قاتل آن، شیبا اینو، در صرافی خود درج خواهد کرد. این ادغام، دوج کوین را از قلمرو صرفا تجارت خارج می‌کند. اکنون دارندگان این ارز دیجیتال می‌توانند دارایی خود را خرج کنند.

بیشتر بخوانید: رشد قیمت دوج کوین پس از درج شدن در کوین بیس پرو

تغییرات قیمت دوج کوین

قیمت این میم کوین اخیرا رشد چشمگیری داشته است. در حدود 24 ساعت، قیمت دوج کوین شاهد رشد فوق‌العاده بیش از 13 درصدی بود و قیمت آن به بیش از 0.22 دلار رسید. هفته گذشته دوج کوین کمتر از 0.20 دلار مبادله می‌شد، اما هنگامی که 1 تریلیون دلار به ارزش بازار ارزهای دیجیتال افزوده شد، قیمت دوج کوین نیز همراه با 50 ارز برتر دیگر بالا رفت.

جامعه دوج کوین همچنان به رشد این سکه اعتقاد دارد و با انتشار اخبار پذیرش در پلتفرم کوین بیس کامرس، احساسات مثبت در سراسر جامعه این ارز دیجیتال حس می‌شود.

دوج کوین با اختلاف زیادی همچنان بازار میم کوین‌ها را هدایت می‌کند. در حال حاضر این دارایی بیشترین ارزش بازار میم کوین‌ها را با ارزش بازار 29 میلیارد دلاری خود در اختیار دارد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *