اعلانیه

ماشین های مناسب خانم ها در ایران

فروش

۱۷ فروردین ۱۴۰۲ 11 بازدید
اعلانیه

ماشین های مناسب خانم ها در ایران

خودروهای مناسب و برتر بانوان شامل موارد متعددی است که می توانید لیست آن ها را در بین خودروهای زیر ببینید. با توجه به این که این خودروها باید یک سری آیتم داشته باشند که آن ها را مناسب برای این افراد کند، هر خودرویی نمی تواند در این لیست قرار بگیرد.

با نگاهی به خودروهای بازار ایران، چند مدل از بهترین خودروهای مناسب و برتر بانوان ایرانی را شناسایی می کنیم و لیستی از مناسب ترین و برترین خودروهای بازار ایران می یابیم.

بانوان جزء مهم ترین مشتریان بازار خودرو در جهان اند. خانم ها دنبال خودروهایی زیبا، کم خرج، فرمان پذیر و کوچک هستند. این خواسته ظاهراً ساده باعث شده که کمپانی های بزرگ جهانی برای پاسخگویی به نیاز بانوان بسیار تلاش کنند و محصولاتی که نظر بانوان را جلب کند بسازند.

این خودروها باعث جلب نظر مردان هم شده است. در نتیجه کمپانی های خودروسازی با یک تیر دو نشان می زنند. در ایران اوضاع کمی متفاوت است و خودروهای مناسب و برتر بانوان تنوع کمی دارند. خانم ها در ایران مجبورند خودروهایی انتخاب کنند که ظاهر و قابلیت مورد نظر آن ها را ندارند. با این وجود، با نگاهی به بازار ایران می توان چند مدل از برترین خودروهای مناسب بانوان در ایران را شناسایی و لیستی از آنها را تهیه کرد. در ادامه با خودروهای مناسب و برتر برای بانوان آشنا می شویم.

هیوندای i20 ماشین خوب برای خانمها

میتواند جزء برترین خودروهای مناسب بانوان در ایران برای خانم هاست. نسل جدید این خودرو به لطف برجام و همراهی کرمان موتور در ایران مونتاژ شد، اما بعد از برجام هیوندای نیز مانند سایر خودروسازان از همکاری با ایران منصرف و کرمان موتور با مشکل مواجه شد. البته هیوندای i20 نسل جدید اکنون در ایران موجود است و می توان به خرید آن فکر کرد. این خودرو در ایران از توان یک پیشرانه ۱.۴ لیتری با توان ۹۸.۶ اسب‌ بخار استفاده کرده است و یک گیربکس ۴ سرعته اتوماتیک، توان پیشرانه را به چرخ ‌ها منتقل می کند. هیوندای i20 امکاناتی همچون smart keyless، auto light، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، دوربین عقب، COOL BOX، صفحه نمایش ۷ اینچی و… دارد.

قیمت هیوندای i20 در ایران 240 تا 270 میلیون تومان است و متاسفانه خرید آن کار هرکسی نیست. اگر این خودرو نظر شما را به عنوان یکی از خودروهای مناسب و برتر بانوان جلب کرده می توانید با پرداخت مبلغ کمتری، مدل های قدیمی تر آن را از بازار دست دوم بگیرید.

کیا پیکانتو خودروی مناسب برای خانمها

یکی دیگر از خودروهای مناسب و برتر بانوان در ایران کیا پیکانتو است. این خودروی کره‌ای در مدل ۲۰۱۸ دارای توان یک پیشرانه ۱ لیتری توربو شارژ با توان ۹۹ اسب ‌بخار در نسخه GT-LINE است. البته این نسخه وارد بازار ایران نشده و می توانید از توان یک پیشرانه ۱ لیتری تنفس طبیعی با توان ۶۶ اسب‌ بخار و یا یک پیشرانه ۱.۲ لیتری با توان ۸۳ اسب ‌بخار استفاده کنید.

تنوع پیشرانه های پیکانتو در ایران به دلیل حضور خودروهایی است که توسط واردکنندگان متفرقه به ایران آمده اند و این موضوع دلیل قیمت گذاری عجیب این خودرو در ایران است. تجهیزات کیاپیکانتو تقریباً شبیه هیوندای i20 است اما قیمت آن بین 220 تا 260 میلیون تومان و کمی متفاوت با هیوندای i20 است.

هیوندای i10 ماشین مناسب خانمها

هیوندای i10 دارای یک پیشرانه ۴ سیلندر با حجم ۱.۲ لیتر و قدرت ۸۶ اسب ‌بخار و شبیه کیا پیکانتو بوده و از خودروهای مناسب بانوان است. این خودرو مدتی توسط کرمان موتور تولید و پس از مدتی تولید آن متوقف شد. هیوندای i10 از گیربکسی 4 سرعته اتوماتیک تیپ ترونیک برای انتقال قدرت به چرخ های جلو استفاده می کند، امکانات چندانی ندارد و از ارزان ترین محصولات هیوندای است.

همین خودروی کم امکانات و کوچک در بازار ایران 140 تا 170 میلیون تومان است و باز هم بسیاری از بانوان توان خرید آن را ندارند.

میتسوبیشی میراژ ماشین مخصوص خانمها

میتسوبیشی میراژ خودرویی ایده آل برای بانوان ایرانی است. مدل 2018 این خودرو توسط آرین موتور وارد شده و از توان یک پیشرانه ۱.۲ لیتری با قدرت ۷۹ اسب ‌بخار استفاده می کند و یک گیربکس اتوماتیک CVT، توانِ پیشرانه را به محور جلو منتقل می‌کند. این خودروی کوچک امکاناتی چون؛ کروزکنترل، سنسور پارک عقب (در نسخه سفارشی)، سیستم ورود بدون کلید، دکمه استارت و…دارد.

قیمت میتسوبیشی میراژ 200 تا 250 میلیون تومان است. میتوانید آن را از بازار دست دوم به عنوان یکی از خودروهای مناسب و برتر بانوان خریداری کنید. متاسفانه یکی از ارزان ترین خودروهای ژاپن که هدف تولیدش جلب نظر بانوان بوده، خودروی گران قیمتی است که بانوان ایرانی توان خرید آن را ندارند.

پژو 206 مناسب ترین ماشین برای خانمها

احتمالاً ایران خودرو فکر نمی کرد پژو 206 از خودروهای مناسب و برتر بانوان ایرانی و نسل جوان است. این خودرو با ظاهری معقول، در تیپ های مختلفی تولید می شود. بهترین نسخه پژو 206 تیپ 6 آن است که متاسفانه تولیدش متوقف شده است. تیپ 2 این خودرو با پیشرانه TU۳A عرضه می شود و فقط ۷۵ اسب ‌بخار قدرت دارد؛ اما تیپ‌ های ۵ و ۶ آن از توان یک پیشرانه TU۵ با توان ۱۰۵ اسب‌ بخار استفاده می ‌کنند.

پژو 206 هیچ امکانات خاصی ندارد ولی این سال ها متاسفانه افت کیفیت داشته و خریداران گاهی از کیفیت پایین آن گله می کنند. ایران خودرو به قصد سود بیشتر نسخه SD آن را نیز عرضه کرده.

نسخه ارتقا یافته آن را به نام پژو 207 در دو نسخه اتوماتیک و دستی در ایران عرضه کرده اند و امکانات بیشتر و چند آپشن متفاوت دارد. قیمت پژو 206 تیپ 2 بین 70 تا 80 میلیون تومان و پژو 207 اتوماتیک بین 120 تا 130 میلیون تومان است و برای خرید هر یک مبلغ زیادی لازم است. البته اگر صبر ایوب و اعصابی راحت دارید منتظر اعلام شرایط پیش فروش آنها باشید که با قیمتی کمتر خریداری کنید.تیبا 2 خودرویی مناسب برای خانمها

تیبا 2 با ظاهری نسبتاً مطلوب و ابعاد کوچک و هاچبک از محصولات پرطرفدار سایپا است که نظر خیلی از بانوان ایرانی را جلب کرده و از خودروهای مناسب بانوان در ایران است.

در این خودرو از یک پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری با توان ۸۷ اسب ‌بخار استفاده کرده اند و مثل بقیه خودرو‌های ایرانی، امکانات و تجهیزات خاصی ندارد. البته در نسخه ارتقاء یافته تیبا 2، سایپا کوییک، چند آپشن ساده و پیش پا افتاده وجود دارد که قیمت بالاتری هم دارد. قیمت تیبا 2 بین 50 تا 56 میلیون است. این خودرو فعلاً رینگ آلومینیومی یا ریموت کنترل ندارد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *