اعلانیه

شغل هایی برای کار در منزل

فروش

۱۷ فروردین ۱۴۰۲ 13 بازدید
اعلانیه

شغل هایی برای کار در منزل

شغل هایی برای علاقه مندان کار در منزل

کار در منزل امروزه جز بهترین کارهایی است که می توان انجام داد و معمولاً درآمد خوبی دارند. یکی از خصوصیات این نوع کار حضور در خانه است که آن را برای خانم های خانه دار مناسب کرده است.  اکثر این کارها اینترنتی یا به کمک کامپیوتر انجام می گیرد.

بسیاری از افراد به شغل های خانگی و کار در منزل علاقه دارند. ممکن است شما هم دوست داشته باشید یک درآمد ثابت یا درآمد متغیر هنگفت بدون این که از خانه تان خارج شوید داشته باشید. ایده های ساده ای برای کار در منزل وجود دارد که می تواند خیلی زود شما را به درآمد برساند.

اگر شما هم از کسانی هستید که شلوغی محیط کار خسته تان می کند، باید بدانید که در هیچ دوره ای کار کردن در خانه به اندازه ی امروز رواج نداشته است. دورکاری و کار در منزل این روزها در دنیا جایگاه ویژه ای پیدا کرده است؛ مثلاً در آمریکا حدود 40 میلیون نفر در خانه کار می کنند. علاوه بر این شرکت های مختلفی هستند که به استخدام نیروی دورکار رغبت دارند. برای این که کار در منزل داشته باشید فقط به یک کامپیوتر، اینترنت، روحیه ی بالا و مهارت های عمومی نیاز دارید.

در این مقاله چند نوع کار در منزل که در جهان طرفداران زیادی دارد و دستمزد جهانی آن را بررسی می کنیم.

نویسنده گفتار به متن

این شغل برای کسانی که به دنبال شغل های منعطف هستند مناسب است و نیاز به تجربه ی قبلی ندارد. میزان درآمد آن نیز تا 100 هزار تومان و حتی بیشتر در یک ساعت است. در این شغل شما به یک فایل صوتی گوش می دهید و آنچه را که می شنوید تایپ می کنید. معمولاً افراد کم تجربه برای این کارها استخدام می شوند و در آگهی های آن ها فقط داشتن کامپیوتر جز شرایط ذکر می شود. شما دستورات یک پزشک، سخنرانی دانشگاهی و مواردی از این قبیل را تایپ می کنید و در اکثر اوقات می توانید زمان بندی کار خود را انجام دهید. البته اکثر کارفرمایان قبل از شروع کار یک تست نویسندگی کوچک از مجری می گیرند تا دقت و نحوه تایپ او را بررسی کنند.

دستیار مجازی 

این کار برای کسانی که توانایی دارند چند کار را به صورت همزمان انجام دهند و افرادی منظم هستند مناسب است. درآمد آن بین 40 تا 60 هزار تومان در ساعت است. برخی از شرکت ها دستیارهای مجازی را استخدام می کنند تا هزینه نیروی انسانی را کم کنند. از این رو این افراد می توانند با کار در منزل کارهایی مانند پاسخ به ایمیل، ورود اطلاعات، کمک کردن در فعالیت شبکه های اجتماعی، برنامه ریزی های زمانی و … را در خانه انجام دهند.

پرستار تلفنی

کسانی که مدرک پرستاری دارند توسط شرکت هایی مانند بیمه سلامت و سازمان هایی از این قبیل از راه دور پرستار استخدام می کنند تا کارهایی مانند آموزش به بیمار یا مدیریت پرونده ها را انجام دهد. میزان درآمد این کار در حدود حقوق پرستارهای معمولی و 20 میلیون تومان ممکن است باشد.

شرکت کننده در نظرسنجی

برای این کار شما در نظرسنجی شرکت می کند و به سؤالاتی که از شما پرسیده می شود پاسخ می دهید همچنین ممکن است محصولی را که استفاده کرده اید مورد ارزیابی قرار دهید و تجربه خود را از استفاده ی آن بگویید. درآمد این شغل بین 5 تا 200 هزار تومان است و بسته به این دارد که چقدر زمان صرف آن می کنید. درآمد شما معمولاً به صورت نقد تسویه می شود یا امتیازاتی به شما داده می شود.

ضبط و ارسال کلیپ های آموزشی

حتماً برای شما هم پیش آمده که نحوه درست کردن یک سری غذاها یا کارهای هنری تان را کسی پرسیده باشد. ممکن است کاری خاص بلد باشید یا سرگرمی داشته باشید که دیگران نیز از آن لذت ببرند. با این کار به راحتی می توان درآمد زایی کرد. به راحتی و به صورت رایگان می توان یک اکانت در سایت های اشتراک گذاری ویدیو مانند یوتیوب بسازید و از هنر خودتان فیلم بگیرید و چگونگی انجام آن را توضیح دهید.

برای این که ویدیوی مناسبی تهیه کنید می توانید از نرم افزارهای ادیت فیلم استفاده کنید. سپس ویدیوی خود را در یوتیوب آپلود کنید. برای این کار باید اپلیکیشن یوتیوب را باز کنید و اگر ویدیو روی گوشی موبایلتان است دکمه ی ارسال را بزنید. برای این که از کامپیوتر خود فیلم را ارسال کنید باید وارد سایت یوتیوب شوید و در گوشه سمت راست و بخش بالایی صفحه روی دکمه ی آپلود کلیک کنید. یک بخش برای انتقال فایل می بینید. برای این که یک کار در منزل داشته باشید و در طرح مشارکتی ثبت نام کنید باید به تنظیمات سایت یوتیوب بروید و روی اجازه تبلیغات کلیک کنید و ویژگی های بیشتر را باز کنید. صفحه ای باز می شود که صفحه کسب درآمد یوتیوب است و می توانید در آن ثبت نام کنید. از این طریق یوتیوب بر روی ویدیوتان یا در کناره های آن تبلیغاتی قرار می دهد و شما از راه هایی مانند بازدید ویدیو، تبلیغات و تعداد کلیک های روی ویدیوتان درآمد کسب می کنید. البته باید درآمد شما به حدی برسد که برایتان پرداخت شود. پرداخت ها نیز به صورت ماهیانه است.

این نوع کار در منزل نیز می تواند درآمد خوبی داشته باشد و بین 4 تا 8 هزار تومان برای هر 1000 کلیک به شما می دهد. معمولاً تماشای ویدیوهای پرطرفدار در یوتیوب بین 20 تا 300 هزار بازدید و حتی ممکن است خیلی بیشتر باشد.

تست کننده وبسایت 

بسیاری از شرکت ها برای این که اطمینان داشته باشند وبسایت شان به درستی کار می کند و پیدا کردن صفحات در آن راحت است به تست کننده های آنلاین پول می دهند. برای این کار در منزل به کاربر دستوراتی داده می شود تا به کمک آن ها وبسایت را چک کند و باید آن ها را دنبال کند. این کار به طور معمول ربع ساعت طول می کشد. با توجه به این که کار در منزل تست وبسایت رقابتی بالا دارد افرادی که بتوانند به خوبی کار بگیرند حدوداً 400 تا 800 هزار تومان در ماه درآمد دارند. به طور کلی برای هر تست 40 تا 60 هزار تومان هزینه پرداخت می شود.

فروشندگی

این کار برای افرادی که روحیه کارآفرینی و انرژی بالایی دارند مناسب است. برای این کار معمولاً در شبکه های اجتماعی در قالب گروه هایی محصولات شرکت را می فروشید. این محصولات تنوع بالایی دارند و به مرور مشتری برای خود پیدا می کنید. میزان درآمد نیز بستگی به شرکت دارد و معمولاً بین 20 تا 35 درصد پورسانت دریافت می کنید.

معلم آنلاین

این کار برای کسانی که به برنامه های منظم مکان های آموزشی علاقه ندارند یا می خواهند از وقت مرده خود استفاده کنند مناسب است. بدین صورت که از طریق اسکایپ یا فیلم ضبط شده تدریس می کنید. ممکن است تدریس زبان انگلیسی یا هر زبان دیگری را بتوان به کار گرفت. بسته به نوع درس هزینه بین 50 تا 150 هزار تومان در ساعت است. البته می توان به صورت آنلاین نیز تدریس کرد. همچنین برای کسانی که به گفتگوهای تلفنی و آنلاین برای آموزش زبان یا نرم افزارهای کامپیوتری علاقه دارند نیز مناسب است. می توان گفتگوی به زبان انگلیسی برای زمانی مشخص با دانش آموزان خود داشته باشید.

مسئول خدمات مشتریان 

برخی از شرکت های فروش به دنبال کسانی هستند که توانایی بالا در صحبت کردن و کامپیوتر داشته باشند. این افراد برای تعیین سایز مشتری و حل مشکلات آن ها کمک می کنند؛ که هم به صورت تمام وقت و هم پاره وقت قابل انجام است و باید فردی صبور باشید. درآمد این شغل بین 30 تا 70 هزار تومان است.

نکاتی که در جستجوی کار در منزل باید بدانید

– وبسایتی که برای کار در منزل به آن مراجعه می کنید باید مشخصات و اطلاعات تماس داشته باشد. سعی کنید با تلفن های آن تماس بگیرید و بررسی لازم را داشته باشید.

– برخی از این وبسایت ها به شما وعده ی درآمد میلیون ها تومان در هفته را می دهند که اکثراً غیر واقعی است.

– هنگامی که یک شرکت برای کار در منزل پیدا می کنید سعی کنید نظرات در مورد آن را بخوانید یا اسم وبسایت را به همراه کلاهبرداری یا فریب تایپ کنید و نتایج را بررسی کنید. معمولاً افرادی که سرشان کلاه رفته است نظرات خود را در این بخش ها می نویسند.

– وب سایت های کار در منزل معمولاً هزینه ای از شما دریافت نمی کنند. اگر در یک وب سایت برایتان مشخص نیست چرا باید هزینه ثبت نام برای کار در منزل را پرداخت کنید سعی کنید بررسی های بیشتری داشته باشید یا به دنبال دیگر سایت ها برای این کار باشید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *