اعلانیه

خرید خودروهای سدان تا 150 میلیون

فروش

۱۷ فروردین ۱۴۰۲ 17 بازدید
اعلانیه

خرید خودروهای سدان تا 150 میلیون

سدان های مطرح بازار ایران

سدان های مطرح بازار که محدوده ی قیمتی 150 میلیون تومان است و می توانند بسیاری از مشتریان را راضی نگه دارند در این مقاله بررسی شده است. مزایا و معایب این خودروها در کنار قیمت آن ها بحث شده است تا مشتریان بتوانند برای خرید تصمیم گیری کنند.

خودروهای سدان مطرح بازار که قیمت حدود 150 میلیون یا کمتر را دارند امروزه در بازار خودرو نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کرده اند. اکثر این سدان ها می توانند از نظر اقتصادی یک جایگزین ارزان تر برای انواع خودروهای خارجی معروفی باشند که در این روزها با قیمتی حتی تا بالای 300 میلیون نیز در بازار وجود دارند. در این بین تعدادی از سدان های مطرح بازار که جز خودروهای داخلی هستند یا مونتاژ می باشند، نزد مشتریان محبوبیت بیشتری دارند. در این مقاله سعی کردیم چند سدان با قیمت 150 میلیون تومان و مزایا و معایب آن ها را مورد بررسی قرار دهیم.

خودروی  B30 بسترن

این خودرو طراحی جذاب و اسپرتی و دارای صندوق عقب و کابین جادار است. فرمان برقی نرم و گیربکس خودکار دارد. کیفیت ساخت خوب و ایمنی بالا و آپشن های رفاهی متنوع آن در کنار سواری نرم به آن کیفیت بالایی داده است.

معایب:

ترمز ضعیف و طرح داشبورد و متریال داخلی پلاستیکی و بی کیفیت در کابین خودرو، نفوذ زیاد پیشرانه و ورود صدا به کابین و شتاب ضعیف آن در کنار خدمات پس از فروش ضعیف جز معایب آن هستند.

حدود قیمت این خودرو بین 125 تا 130 میلیون تومان است.

چری آریزو 5 دنده ای و 1.5 لیتر طبیعی

حدود قیمت این خودرو در بازار 154 میلیون تومان است.

نکات مثبت این خودرو طراحی جوان پسند و مدرن آن در کنار ایمنی مناسب خودرو، آپشن های رفاهی زیاد، رنگ آمیزی و مونتاژ خوب بدنه، جادار بودن و فرمان نرم و پیشرانه با استهلاک کم است.

یک سری معایب مانند پلاستیک بی کیفیت در کابین، قیمت گران و افت قیمت در انواع دست دوم، سر و صدای داشبورد در مسیرهای ناهموار، سر و صدای فنر بندی و سامانه ابتدایی نیز در این خودرو وجود دارند.

دنا پلاس ساده موتور EF7

مزایای دنا پلاس طراحی جذاب بیرونی و فرم زیبای داشبورد در کنار کابین و صندوق عقب جادار است. کلاچ نرم، ترمز قوی، کشش خوب، خدمات پس از فروش مناسب، آپشن های رفاهی زیاد، مانور پذیری مناسب و … است.

معایب این خودرو نیز شامل اشکالات برقی و نفوذ صدای پیشرانه و باد در کابین خودرو به خصوص در سرعت بالا، تعویض نه چندان نرم دسته دنده گیربکس و کیفیت متریال ناهمگون می باشد.

پژو 207 صندوق دار 

مزایای این سدان های مطرح بازار فرمان برقی نرم، هندلینگ مناسب، ترمز قوی، مونتاژ مناسب، طراحی خوب و جذاب، فرم زیبای داشبورد نسبت به دیگر رقبای خود، خدمات پس از فروش خوب و مصرف سوخت کم در کنار بازار دست دوم خوب آن است.

معایب این خودرو نیز شتاب اولیه کم، پلاستیک با کیفیت پایین دور غربیلک فرمان، قیمت بالا، سر و صدای داشبورد بعد از مدتی استفاده و تنش گیربکس اتوماتیک در هوای گرم می باشد.

جک J4 

این خودرو دارای گیربکس CVT است و با پیشرانه هماهنگ است. شتاب اولیه خودرو مناسب است و ترمزهای قوی دارد. داشبورد و فرمان آن نیز جذاب است.

معایب این خودرو کمبود آپشن های رفاهی، فضای کم برای افراد بلند قد در عقب، عرضه نامنظم خودرو، طراحی نه چندان جالب بدنه است.

برلیانس H230 دنده معمولی

مزایای این خودرو فرمان نرم، کابین و صندوق جادار، کلاچ خیلی نرم، شتاب خوب، قیمت و بازار دست دوم خوب و استهلاک کم پیشرانه است.

معایب خودرو شامل داشبورد پلاستیکی و با کیفیت پایین، نفوذ صدا در دورهای بالا، قیمت و کمبود لوازم یدکی، طراحی نه چندان جالب، امکانات رفاهی کم است.

رنو تندر 90 پلاس اتوماتیک

یکی دیگر از سدان های مطرح بازار تندر 90 پلاس است که از مزایای آن کیفیت بالا، جادار، خدمات پس از فروش خوب، گیربکس و پیشرانه هماهنگ و بازار دست دوم خوب است.

معایب این خودرو کمبود امکانات رفاهی، سواری عقب نه چندان نرم، تخلیه روغن از گردگیر پلوس، طراحی نازیبا

جیلی GC6 اکسلنت 

این خودرو دارای سواری نرم و راحت، ترمز مناسب، طرح داشبورد و فرمان زیبا، کیفیت بالا ساخت، گیربکس و پیشرانه هماهنگ است.

معایب این خودرو شتاب ضعیف، تجهیزات رفاهی کم، تعداد نمایندگی های کم، نفوذ صدای پیشرانه در دورهای بالا، طراحی قدیمی

برلیانس H330 پیشرانه 1.65 لیتری اتوماتیک

این سدان دارای طراحی شیک، پیشرانه کم استهلاک، صندوق عقب جادار، فرمان خوش دست و پایداری مناسب از مزایای آن است.

معایب خودرو نیز شامل دید کم در بخش عقب، لوازم یدکی کم و گران، فضای کم برای سرنشینان بلندقد عقب، فنربندی نسبتاً ضعیف، عملکرد نامناسب جعبه دنده اتومات در حالت دستی است و سر و صدای کابین پس از مدتی کارکرد افزایش می یابد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *