اعلانیه

تجربه رانندگی با پژو 207i

فروش

۱۷ فروردین ۱۴۰۲ 14 بازدید
اعلانیه

تجربه رانندگی با پژو 207i

بررسی خودرو پژو 207 آی

پژو 207 ای یکی از خودروهای پرطرفدار در بازار خودرو است که اتفاقا تجربه رانندگی خوشایندی را هم به راننده می دهد. این خودرو را مورد بررسی قرار دادیم تا با خصوصیات مثبت و منفی آن آشنا شوید و برای خرید 207i بهتر بتوانید تصمیم بگیرید و از آن بهره ببرید.

پژو 207 ای یک خودروی زیباست که دل خیلی ها را در همان لحظه ی اول می برد. هیجان را می توان با این خودروی زیبا تجربه کرد. اگر برای اولین بار است که می خواهید تجربه رانندگی با آن را داشته باشید، نگران نباشید زیرا کابین آن به پژو 206 شباهت های زیادی دارد. از این رو از همان بدو ورود به کابین احساس آشنایی به شما دست می دهد و حس بهتری برای رانندگی دارید. طراحی جالب و زیبای این خودرو در کنار هندلینگ خوب و شتاب زیادی که دارد تجربه رانندگی خوبی را به شما ارائه می کند. به طور کلی پژو 207i جزو خودروهایی زیبا است که نسبت به هم رده های خود نیز چشم نواز است.

مزایای پژو 207 آی

– پژو 207 ای دارای فرمان هیدرولیک دو رنگ است که دکمه هایی برای کنترل تلفن همراه، سیستم صوتی و … بر روی آن قرار داده شده است. غربیلک فرمان این خودرو شبیه هیوندای است.

– چراغ های پژو 207 احساس استفاده از خودرویی با کلاس و شیک را به شما می دهد. این چراغ ها لنزی و ال ای دی هستند.

– دید وسیعی که بخش بالای پلاک توسط دوربین دید عقب به شما می دهد باعث می شود تا پارک معمولی و دوبل برایتان راحت شود. سنسور دنده عقب نیز بر روی سپر خودرو تعبیه شده است.

– سیستم تهویه ی خودکار را نیز می توان در دمای مشخص تنظیم کرد. حداکثر دمای بخاری 207 در مدل های جدیدتر 2 یا 3 درجه بیشتر شده است.

– پژو 207 ای دارای منوی نمایشگر است که امکانات زیادی را به راننده می دهد. کامپیوتر سفری، رادیو، منوی سرویس های دوره ای خودرو، رهیاب ماهواره ای با نقشه ی ایران و پشتیبانی از زبان فارسی، بلوتوث و پخش موزیک از جمله این امکانات هستند.

– این خودرو دارای هندلینگ خوبی است و فرمان خوش دست دارد. همپنین استارت نرم آن نیز به خوبی حس می شود.

– سیستم دیسکی ترمز در 4 چرخ خودرو و سامانه هایی برای کمک ترمز نگرانی را از بابت این بخش نیز برطرف می کند.

معایب پژو 207 آی

در کنار مزایای این خودروی زیبا یک سری معایب را نیز می توان پیدا کرد که در زیر آن ها را بررسی می کنیم.

– صندوق عقب فقط 245 لیتر فضا دارد که برای خانواده ها چندان مناسب نیست.

– پژو 207 ای نسبت به رنو ساندرو کمی خشک تر است و چسبندگی به جاده نیز در آن حس می شود.

– برخی افراد از گیربکس ناهماهنگ و خشک آن شکایت دارند.

– فرمان اتومبیل در رانندگی بسیار موثر است. جنس فرمان 207i یکی از گلایه های رانندگان از این خودرو است. ولی باید بدانید که در این محدوده ی قیمتی فرمان با کیفیت تر و نرم تری را نباید از خودروی خود انتظار داشته باشید.

– بخار چراغ های جلویی پژو 207i نیز یکی از معایبی است که پس از مدتی کارکرد دیده می شود. البته این مشکل توسط نمایندگی ها قابل حل است .

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *