نبرد اخبار اجتماعی بین Reddit.com و Digg. com تقریباً به پایان رسیده است – با یک برنده واضح. یک پست اخیر از AdamSherk.com، بررسی ترافیک 12 مجله بزرگ و مقصدهای فقط وب از Digg و Reddit.
نتایج؟ ارجاعات Reddit از سال 2009 تا 2011 360٪ افزایش یافت در حالی که ترافیک Digg به 4.6 میلیون در سال 2011 کاهش یافت – فقط 14٪ از ارجاعاتی که سایت 2 سال پیش ارسال می کرد.
حتی با 45 میلیون بودجه، دیگ به طور مداوم راهی برای بیگانه کردن آنها پیدا می کند. اعضای جامعه، رگ حیاتی سایت آنهاست. Digg سعی کرده با ویژگیهایی مانند اتاقهای خبر، Digg Newswire و Social Reader اما نتایج مطلوب نبوده زیرا ترافیک همچنان به شدت کاهش یافته است.
از سوی دیگر، Reddit همیشه به مخاطبان خود گوش داده است که روی نیازها و نیازهای آنها تمرکز می کنند. Reddit بهجای بارگذاری بیش از حد سایت با تبلیغات یا تبلیغات، تلاش کرده است مستقل از شرکتهای مادر باشد. Reddit همچنین به پرورش گروههای تخصصی با subreddits، جوامع کوچکی که به موضوعات خاص میپردازند، کمک کرد.
برای اطلاعات بیشتر و جزئیات کامل به نظرسنجی ناشر آدام شرک مراجعه کنید.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.