اعلانیه
اعلانیه

در چند هفته گذشته چندین گزارش صعودی در مورد تلفن همراه منتشر شده است که به سه ماهه تعطیلات پرطرفدار اپل ختم شده است. جایی که شرکت 37 میلیون آیفون و 15 میلیون آیپد فروخت. استفاده از تلفن های هوشمند در حال کاهش است و تحلیلگران مالی مختلف اکنون انتظار دارند که گوگل درآمدی از تبلیغات موبایلی به میزان بین 4 تا 6 میلیارد دلار در سال جاری.

بر این اساس، eMarketer پیش بینی درآمد تبلیغات تلفن همراه خود را برای ایالات متحده به سمت بالا بازبینی کرده است. پیش از این، این شرکت فکر می کرد که تبلیغات موبایلی کمتر از 2 میلیارد دلار درآمد داشته باشد. پیش بینی جدید می گوید که درآمد تبلیغات تلفن همراه ایالات متحده در سال 2012 به 2.6 میلیارد دلار خواهد رسید. این یک جهش تقریباً یک میلیارد دلاری است.

بر اساس eMarketer، جستجو تقریباً نیمی از هزینه تبلیغات تلفن همراه را تشکیل می دهد. این با نظراتی که در تماس درآمد سه ماهه سوم سال 2011 گوگل انجام شد، تأیید می شود که در آن نیکش آرورا، معاون وزیر، گفت: «لاری [پیج] 2.5 میلیارد دلار را به عنوان نرخ اجرا ذکر کرد. رشد درآمد ما حتی در تلفن همراه، عمدتاً توسط جستجوی تلفن همراه، به سرعت ادامه می‌یابد.”

بر اساس جستجوی موبایل Efficient Frontier اکنون 7 تا 8 درصد از بودجه تبلیغاتی مشتریانش را تشکیل می دهد. شرکت SEM همچنین گفت که گوگل 96 درصد از هزینه تبلیغات موبایلی مشتریانش را به خود اختصاص داده است. و در حالی که تعدادی از شبکه های تبلیغات نمایش تلفن همراه ایالات متحده با درآمد قابل توجه، Google در کل غالب است.

مدخلهای مرتبط


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ استرلینگ یک ویرایشگر مشارکت کننده در Search Engine Land، عضو تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX و معاون بازار بینش در Uberall است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *