طبق نسخه مطبوعاتی، “BlueKai با Responsys برای اتوماسیون بازاریابی B2C و Eloqua برای اتوماسیون بازاریابی B2B ادغام می شود تا تعاملات هماهنگ و شخصی سازی شده با مشتری را در تمام فعالیت های بازاریابی و بازاریابی ارائه دهد. کانالها.”
Oracle با این خرید، پلتفرم مدیریت داده BlueKai (DMP) و DMP تلفن همراه را به پشته ابری خود اضافه می کند.
BlueKai’s Audience Data Marketplace، بزرگترین در نوع خود، به بازاریابان امکان دسترسی به منابع داده شخص ثالث را می دهد. آن قطعه با راهحلهای بازاریابی و اجتماعی اوراکل ادغام میشود.
استیو میراندا، معاون اجرایی توسعه برنامههای کاربردی در اوراکل، گفت: «افزودن BlueKai به Oracle Marketing Cloud به بازاریابان این امکان را میدهد تا بر روی دادهها در بین مشتریان شناخته شده و مخاطبان جدید عمل کنند و دقیقاً مشتریان را با پیام شخصی در همه کانالها هدف قرار دهند. “
این خرید یکی از رشتههایی است که اوراکل اخیراً برای تقویت پشته مبتنی بر ابر خود، از جمله پلت فرم بازاریابی B2C Responsys در دسامبر 2013 تقریباً 1.5 میلیارد دلار، و پلتفرم اتوماسیون بازاریابی Eloqua حدود 810 میلیون دلار و شرکت راه حل های بازاریابی اجتماعی Virtue برای تقریباً 300 میلیون دلار در سال 2012.
معامله BlueKai شایعه شده حدود 400 میلیون دلار ارزش دارد.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.