اعلانیه
اعلانیه

با: مدیر برنامه بازاریابی جهانی تجارت اجتماعی IBM آشنا شوید

Michelle Killebrew استراتژی ورود به بازار برای کسب و کار اجتماعی IBM را رهبری می کند. تیم او بر پیام‌رسانی، راه‌حل‌ها و محتوای ارزشی تمرکز می‌کند تا تعریف جدیدی از آنچه که یک کسب‌وکار اجتماعی را تعریف می‌کند، شکل دهد، و چگونه سازمان‌ها می‌توانند این انقلاب اطلاعاتی بعدی را در نیروی کار بپذیرند.

Killebrew می‌گوید: «من علاقه‌مند به بازاریابی، به‌ویژه استراتژی‌های بازاریابی آنلاین نوآورانه هستم که یک تجربه برند برتر را ارائه می‌دهند – از خرید اولیه تا مشتری وفادار – و رشد و سودآوری را افزایش می‌دهند.

پیش از این، Killebrew راهبرد کمپین تولید تقاضا برای بازار جهانی و درآمدزایی را برای طرح جدید تجارت هوشمندانه IBM رهبری کرد. تیم او مسئول بازاریابی راه حل های مدیریت بازاریابی B2B/Commerce و Enterprise برای رفع نیازهای مشتری توانمند بود.

قبل از به عهده گرفتن نقش مدیریتی بر ابتکار بزرگتر، تمرکز Killebrew بر روی بخش مدیریت بازاریابی سازمانی (EMM) بود، ابتکاری که برای بهینه سازی بازاریابی از کسب تا وفاداری با مشتری محوری در قلب آن طراحی شده بود.

طبق گفته Killebrew، EMM بر اساس خرید ترکیبی IBM از Unica و Coremetrics است. از سال 2008، Killebrew ادغام و استفاده از فناوری خود Coremetrics (تجزیه و تحلیل وب و سایر برنامه های بازاریابی مجدد) را در تمام جنبه های برنامه های کمپین رهبری و مدیریت کرده است.

با لیسانس علوم اقتصاد از دانشگاه سانتا کلارا، Killebrew بیش از 14 سال تجربه بازاریابی با تکنولوژی بالا دارد.

Get To Know:
  • سن: 36
  • مرکز: آرمونک، نیویورک
  • Apple یا Android؟ هر دو
  • اولین شغل: دستیار خرده فروشی بوتیک
  • سرگرمی: خواندن و سفر
  • اولین خودرو: VW Cabriolet

بدون کدام دستگاه تلفن همراه نمی توانید زندگی کنید؟

این مشکل است زیرا باید تلفن هوشمندم را بگویم – اگرچه، قرار است ارتقا پیدا کنم و در حال حاضر کمی رابطه عشق/نفرت دارم.

از چه برنامه ای بیشتر برای کار استفاده می کنید؟

تویتر، مطمئنا.

زمانی که کار نمی کنید بیشتر به کدام شبکه اجتماعی یا وب سایت مراجعه می کنید؟

…هنوز توییتر!

اولین چیزی که صبح گوشی خود را چک می کنید چیست؟

زنگ من! به‌روزرسانی‌های وضعیت ورودی در همه شبکه‌ها (به عنوان مثال نوار وضعیت در منوی اصلی)، تقویم کاری من برای آن روز تا ببینم آیا همه چیز روی من تغییر کرده است یا نه، معمولاً ایمیل شخصی من.

چه چالش کاری شما را در شب بیدار نگه می دارد؟

در درجه اول، نحوه انجام هر کاری که دوست دارم انجام دهم، و طوفان فکری درباره نحوه انجام آن.

من یک قلع و قمع هستم، ذهنم آرام نمی گیرد در حالی که در حال کشف «چگونه» یا «چه می شود اگر باشد». می‌تواند چالش برانگیز باشد، اما واقعاً هیجان‌انگیز است، به‌ویژه با توجه به برخی از پروژه‌های شگفت‌انگیز که در تیم کسب‌وکار اجتماعی IBM آغاز خواهیم کرد و برخی از فناوری‌های تحول‌آفرین که IBM در سراسر شرکت اعلام می‌کند.

مهیج ترین پیشرفت کاری در طول سال گذشته چه بوده است؟

خیلی زیاد! من فکر می‌کنم هیجان‌انگیزترین چیز شماره 1 این است که بخشی از تغییر استراتژیک یک پیشنهاد بزرگ برای IBM در حوزه تجارت اجتماعی باشد. قرار است بزرگ شود! مراقب سال 2014 باشید.

در سال 2013 چند مایل سفر کردید؟

80,000 مایل در سال 2013. از پایان ژانویه 2014، من قبلاً بیش از 21,000 مایل سفر کرده ام.

دوست دارید چه شغل دیگری را امتحان کنید؟

واقعاً هیچ چیز – من کاری را که دوست دارم انجام می دهم. اگر تحت فشار قرار بگیرم – شاید هنوز چیزی در فضای دیجیتال در مورد توسعه یا طراحی وجود دارد. من مجذوب UX و UI هستم. من در 20 سالگی با مهندسی معکوس کدهای موجود، html را به خودم یاد دادم، در حالی که برای افراد غیرتکنیکی کاملاً مهارت دارم، دوست دارم بتوانم کارهایی را انجام دهم که حتی پیچیده تر هستند.

میز شما چه شکلی است؟

من عاشق مفهوم میز نشستن/ایستادم هستم، که از پایان سال 2013 یک دستگاه کوچک بیضوی زیر میز ایستاده ام اضافه کرده ام. من اخیراً بیش از حد سفر کرده ام و واقعاً آن را بخشی از برنامه روزانه خود می دانم … هنوز.

همچنین، من احتمالاً شرکت خواهم داشت: من دو سگ و دو گربه دارم. گربه ها اغلب روی میزهای مختلف من می نشینند. یکی دوست دارد روی لپ تاپ دربسته من در ایستگاه داک دراز بکشد. در حالی که گربه‌ها می‌آیند و می‌روند، سگ‌ها تقریباً همیشه با من هستند و دوست دارند «به سر کار بروند» (آن‌ها با این دستور مرا به دفترم می‌زنند).
Michelle Killebrew workspace

منظره شگفت‌انگیزی فراتر از مانیتورم نیز از بین رفته است:

Michelle's view

آخرین کتاب تجاری که خواندید چیست؟

در حال حاضر در حال مطالعه یک تکه کاغذ: رویکرد ساده به رهبری قدرتمند و شخصی نوشته مایک فیگلیولو.

خارج از تلاش‌های شرکت شما، اخیراً چه کمپین تبلیغاتی یا ویدیویی توجه شما را جلب کرده است؟

تعداد زیادی وجود دارد! فقط در این تعطیلات، من واقعاً به تبلیغات تلویزیونی USPS قبل و بعد از کریسمس افتخار می کردم. من فکر کردم آنها بسیار باهوش هستند.

در سال 2013، یکی از مواردی که باید ذکر شود کمپین های زیادی که Dove در بسیاری از کانال ها تولید کرد. نکته قابل توجه تبلیغات تعبیه شده در خود فتوشاپ است که طراحان را تشویق می کند تا از آن به طور واقع بینانه استفاده کنند و بیش از حد بر نسبت های غیر واقعی یا ویژگی های زیبایی تأکید نکنند.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

Amy Gesenhues سردبیر ارشد رسانه درب سوم بود که آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌های Marketing Land، Search Engine Land و MarTech Today را پوشش می‌داد. از سال 2009 تا 2012، او یک ستون نویس سندیکایی برنده جایزه برای تعدادی از روزنامه های روزانه از نیویورک تا تگزاس بود. او با بیش از ده سال تجربه مدیریت بازاریابی، در انواع نشریات سنتی و آنلاین از جمله MarketingProfs، SoftwareCEO و Sales and Marketing Magazine همکاری داشته است. مقالات امی را بیشتر بخوانید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *