اعلانیه
اعلانیه

بر اساس آخرین برآوردهای eMarketer.

و اگر eMarketer درست باشد، رشد دو رقمی حداقل تا چند سال آینده ادامه خواهد داشت و سپس اندکی کاهش می یابد. این شرکت تحقیقاتی معتقد است که هزینه تبلیغات آنلاین ایالات متحده در سال 2014 به 53 میلیارد دلار و در سال 2016 به 62 میلیارد دلار خواهد رسید.

انتظار می‌رود مجموع هزینه‌های تبلیغات در همه رسانه‌ها امسال با 6.7 درصد رشد به 169.5 میلیارد دلار برسد، در حالی که کمپین‌های انتخاباتی ملی و رشد هزینه‌های تلفن همراه به همه چیز رونق داده است. رشد با نرخ 3 تا 4 درصد در چند سال آینده ادامه خواهد داشت و هزینه‌ها تا سال 2016 به 200 میلیارد دلار می‌رسد.

برای اولین بار در سال جاری، هزینه تبلیغات آنلاین از کل مبلغ صرف شده برای مجلات و روزنامه های چاپی بیشتر خواهد شد، به گفته eMarketer، 39.5 میلیارد دلار آنلاین در مقابل 33.8 میلیارد دلار برای چاپ. شکاف بین آنلاین و چاپ تنها در سال‌های آینده افزایش خواهد یافت، زیرا چاپ همچنان رو به کاهش است و آنلاین همچنان در حال افزایش است.

بر خلاف چاپ، تلویزیون در حالی که آنلاین رشد می‌کند رنج نمی‌برد. تلویزیون نیز به رشد خود ادامه خواهد داد، هرچند آهسته تر. EMarketer تخمین می زند که تلویزیون در سال 2016 72 میلیارد دلار دلار تبلیغاتی در ایالات متحده به دست خواهد آورد، و همچنان به جذب کل دلارهای بیشتری نسبت به آنلاین ادامه می دهد.


درباره نویسنده

پاملا پارکر مدیر تحقیقات در استودیوی محتوای Third Door Media است که در آنجا گزارش‌های اطلاعاتی MarTech و سایر موارد را تولید می‌کند. محتوای عمیق برای بازاریابان دیجیتال در ارتباط با Search Engine Land و MarTech. قبل از اینکه این نقش را در TDM به عهده بگیرد، به عنوان مدیر محتوا، ویرایشگر ارشد و ویرایشگر ویژگی های اجرایی خدمت می کرد. پارکر یک مرجع معتبر در زمینه بازاریابی دیجیتال است و از همان ابتدا در مورد این موضوع گزارش داده و نوشته است. او سردبیر سابق ClickZ است و همچنین در بخش تجاری کار کرده است و به ناشران مستقل کمک می کند تا از سایت های خود در انتشارات رسانه ای فدرال درآمد کسب کنند. پارکر مدرک کارشناسی ارشد روزنامه نگاری را از دانشگاه کلمبیا گرفت.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *