این بخشی از توافقنامه اخیراً بین Humankind Design و Edmunds.com اعلام شده است، که همچنین از Humankind میخواهد بخشی از هزینههای قانونی Edmunds.com را بپردازد و اطلاعات مربوط به تمام حسابها و بررسیهایی را که به آن ارسال کرده است، تحویل دهد. وب سایت محبوب خرید خودرو.
در بیانیه ای، ست برکوویتز، مدیر عامل Edmunds.com، این تسویه حساب را یک پیروزی برای خریداران خودرو و فروشندگان خودرو خواند.
“این بدون شک یک پیروزی نه فقط برای میلیونها کاربر آنلاین است که به نظرات و رتبهبندیهای نمایندگیها از خریداران خودروهای همکار متکی هستند، بلکه برای هزاران فروشنده صادقی که استقبال میکنند بازخورد معتبر مشتری ما همچنان به بررسی هر بررسی ارسال شده به سایت خود ادامه خواهیم داد و در مقابله با هر کسی که سعی در به خطر انداختن شرایط قراردادهای کاربر ما داشته باشد دریغ نخواهیم کرد.”
Edmunds.com طراحی Humankind شکایت کرد در ماه ژوئیه پس از ادعای پیدا کردن بیش از 2000 حساب و 76 بررسی که به نظر میرسید همگی از یک منبع آمده باشند.
Humankind از طریق GlowingReviews.co یک سرویس ارسال نظرات را اجرا می کرد که قول داده بود نظرات خود را به Edmunds.com و 15 سایت دیگر (مانند Google+، Yelp، Yahoo Local و موارد مشابه) ارسال کند.
این شرکت مدت کوتاهی پس از انتشار اخبار مربوط به شکایت، GlowingReviews.co را آفلاین کرد. امروز، آن دامنه – که هنوز هم متعلق به همان شرکت است – اکنون به عنوان یک تغییر مسیر وابسته به سایتی عمل می کند که یک سرویس پست بررسی خودکار به نام “ربات فهرست مشاغل محلی” را تبلیغ می کند.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.