اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: 6 سپتامبر 2013

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

از سرزمین بازاریابی:

  • Yahoo Issues First Transparency Report, Shows 42% Of All درخواست های داده از ایالات متحده
    یاهو اولین گزارش شفافیت خود را منتشر کرده است و جای تعجب نیست که نشان می دهد ایالات متحده بیش از هر کشور دیگری منبع درخواست های دولتی است. این گزارش نیمه اول سال 2013 را پوشش می‌دهد، زمانی که یاهو می‌گوید تقریباً 43000 درخواست از 17 دولت مختلف دریافت کرده است.* ایالات متحده منبع اصلی […]
  • ویژگی پیشرفت گوگل ادوردز بهینه سازی تبدیل آفلاین را به واقعیت تبدیل می کند
    دیروز، گوگل یک ویژگی جدید ردیابی تبدیل آفلاین را اعلام کرد که احتمالاً نحوه ردیابی کمپین های تولید سرنخ را تغییر خواهد داد. ، اندازه گیری و بهینه سازی شد. شرکت‌هایی که کمپین‌های تولید سرنخ را در گوگل ادوردز اجرا می‌کنند، مدت‌هاست که با این واقعیت که سیگنال‌های بهینه‌سازی در جذب سرنخ متوقف می‌شوند، به چالش کشیده شده‌اند. تا به حال، بهینه سازی […]
  • غیرممکن بود

  • ایمیل تلفن همراه 50% باز می شود، iPad بیشترین تراکنش های ایمیل تلفن همراه را هدایت می کند [گزارش]
    مطالعه معیار ایمیل Q2 منتشر شده توسط Experian Marketing Services این هفته یکی دیگر از شاخص‌های تغییر عادات مصرف ایمیل توسط مشتریان به موبایل است. این مطالعه نشان می دهد که نیمی از باز کردن های منحصر به فرد در دستگاه های تلفن همراه (که شامل گوشی های هوشمند و تبلت ها می شود) اتفاق می افتد. این باعث می‌شود که برنامه‌های فقط برای موبایل از همه پلتفرم‌های منفرد دیگر و حتی […]
  • جلوتر باشند

  • داده های تلفن همراه ژوئیه: Apple Gains، Google Top Mobile Site، Facebook Top App
    ComScore داده های سهم بازار مشترکین گوشی هوشمند ماه جولای خود را برای ایالات متحده داستان بسیار شبیه به ماه های گذشته است: بازار همچنان رقابتی بین اپل و سامسونگ، iOS و اندروید است. در رده گوشی‌های هوشمند، آیفون همچنان برترین گوشی هوشمند انفرادی بوده و سامسونگ ۲ امتیاز کسب کرده است. همه سازندگان دیگر […]
  • KAWO به برندها اجازه می دهد محتوای فیس بوک و توییتر را با بیش از 560 میلیون کاربر اینترنت چین به اشتراک بگذارند
    استرالیایی اندرو کالینز، کارآفرین، KAWO را راه‌اندازی کرده است، یک ابزار مدیریت رسانه‌های اجتماعی که به برندها کمک می‌کند محتوای رسانه‌های اجتماعی موجود را در سه شبکه رسانه‌های اجتماعی پیشرو چین به اشتراک بگذارند و دسترسی به بیش از 560 میلیون کاربر اینترنت این کشور را فراهم کند. بر اساس این انتشار، KAWO به کسب و کارها اجازه می دهد تا محتوای فیس بوک و توییتر خود را مجدداً هدف گذاری کرده و خودکار کنند – هر دو اجتماعی […]
  • برای انجام درست اجتماعی، لازم نیست بزرگ باشید!
    یکی از بزرگترین تصورات غلط در مورد بازاریابی اجتماعی این است که این بازاریابی فقط برای برندهای بزرگ با بودجه های کلان است. این مغالطه اکنون باید به پایان برسد. برخی از بهترین نمونه‌های بازاریابی مؤثر در رسانه‌های اجتماعی که تا به حال دیده‌ام از کسب‌وکارهای کوچک آمده‌اند. نمونه کلاسیک اشکناز کابوی […]
  • است

  • توییت “چکمه‌های” کنت کول در سوریه باعث ایجاد طوفان رسانه‌های اجتماعی دیگری می‌شود
    کنت کول دوباره در حال تلاش است. توییتی که اوایل امروز منتشر شد، طوفان دیگری را در رسانه های اجتماعی برای شرکت مد ایجاد کرد. اما این توییت هنوز آنلاین است و به جای عذرخواهی، بنیانگذار شرکت قبلاً یک پاسخ ویدیویی منتشر کرده است که می‌گوید این تلاشی برای افزایش آگاهی از آنچه در سوریه می‌گذرد است. […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

  • نگاهی درونی به فرآیند مصاحبه شغلی مبتنی بر داده های گوگل، واشنگتن پست
  • Google برای ادامه اسکن Gmail، میزبانی شده، استدلال می‌کند. ap.org
  • 12 درصد از ایالات متحده احتمالاً 300 دلار عینک Google طراح را خریداری می کنند [مطالعه]، glassalmanac.com
  • eBay Inc. شرکت تحقیقاتی قیمت Decide.com را خریداری کرد ، blog.ebay.com
  • Google در توسعه مسکن جدید Sparkly سرمایه گذاری می کند در Mountain View، کالیفرنیا، abcnews.go.com
  • Google London Office With Running آهنگ برنده تأیید، بلومبرگ
  • موتورولا متعلق به گوگل اولین ترول ثبت اختراع محکوم شد، www.idownloadblog.com
  • مایکروسافت گوگل را در نبرد بر سر استانداردها شکست می دهد- اختراعات اساسی، همه چیز D
  • Pinterest And Path To Battle Over علامت تجاری “P” نشان تجاری، TechCrunch
  • با شروع نبرد حفظ حریم خصوصی، فیس بوک سیاست را فوراً به روز نمی کند، لس آنجلس تایمز
  • Yahoo AOL را دنبال می‌کند و یک برنامه «برنامه‌ای» را نیز در ابتدا ارائه می‌کند، عصر تبلیغات

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

بازاریابی عمومی اینترنتی

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

مدیریت شهرت

رسانه های اجتماعی


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *