در یک مکان تبلیغاتی جدید 30 ثانیه ای برای قسمت آخر فصل کمدی کمدی محبوب CBS 2 Broke Girls (S3، And The First Degree، تاریخ پخش: 5 /5/2014) بازیگر شخصیت جنیفر کولیج که نقش سوفی کاچینسکی فوقالعاده را بازی میکند، با عینک گوگل دیده میشود:
بهروزرسانی: Google Glass بیش از 2 دقیقه شهرت دریافت میکند
آخرین فصل دیشب 2 Broke Girls یک صحنه (کلاً 2:15 دقیقه) از سوفی در حال نمایش عینک جدید Google خود را نشان میدهد که در آن او ادعا میکند دو کار را انجام میدهد که در حال حاضر انجام نشده است. از طریق شیشهافزار رسمی در Google Glass امکانپذیر است:
- «تاپیوکا» را در آمازون سفارش دهید.
- مشاهده پورنو.
صحنه کامل را با Google Glass در اینجا تماشا کنید:
من شدیداً گمان میکنم که دیگر سوفی را در قسمتهای فصل آینده نخواهیم دید که شیشه میپوشد.
گوگل میگوید جای محصول برای شیشه نیست
در کلیپ تبلیغاتی زیر، شخصیت برای مدت کوتاهی در ساعت :06 با عینک ظاهر میشود، اما در کلیپ تبلیغاتی از CBS.com، در زیر مشاهده می شود:
سخنگوی Google Glass این موضوع را رد کرده است که استفاده آتی از این ابزار یک قرار دادن تبلیغاتی پولی است، یک روش معمول در شبکه و تلویزیون کابلی برای جلب توجه جریان اصلی و ایجاد سر و صدا در اطراف محصولات تبلیغکننده.
هنگامی که نمایش دوشنبه پخش میشود، دیدن نحوه برخورد با دستگاه پوشیدنی در فیلمنامه جالب خواهد بود، از نظر تفسیرهای مثبت یا منفی از نوشتههای هیجانانگیز و جوکهای توهینآمیز مرزی که معمولاً بخش عمده نمایش را تشکیل میدهند. ویتنی کامینگز، سازنده و کمدین نمایش، اغلب مرزهای تفسیر درست سیاسی را جابجا میکند (یا نادیده میگیرد)، بنابراین ممکن است این نوع توجهی نباشد که Google Glass واقعاً در مقابل مخاطبان اصلی میخواهد.
در جدیدترین قسمت 2 Broke Girls که در 28 آوریل 2014 پخش شد، اشاره های دیگری به آیفون جدید و سیری در زمینه گرفتن سلفی و ارسال آن با هشتگ صورت گرفت.
قرار دادن محصول چقدر رایج است؟
بینندگان تلویزیون در این مرحله کاملاً به دیدن حامیان مالی در برنامههای گفتگوی زنده، نمایشهای بازی و تلویزیون واقعیت عادت دارند.
راهاندازی مجدد CBS Hawaii Five-0 نمونهای عالی از معاملات تبلیغاتی بین تبلیغکنندگان و تلویزیون است. سازندگان، اما زمانی که کارگردانان سریال دوربین را روی محصولات حامیان متمرکز میکنند، حتی زمانی که در یک صحنه انجام میشود، به طرز دردناکی آشکار است. در این درام به طور برجسته شخصیتهای اصلی از محصولات فناوری مایکروسافت از جمله تبلتهای سرفیس، تلفنهای ویندوز و سرویسهای جستجوی Bing به عنوان بخشی از تحقیقات جنایی خود استفاده میکنند.
علاوه بر مایکروسافت، Chevy حامی اصلی وسیله نقلیه برای #H50 است، خطوط هوایی هاوایی هم در تیتراژ افتتاحیه و هم در صحنههای مربوطه حضور دارد، در حالی که ریزورت دهکده هاوایی هتلهای هیلتون در Wakkiki نیز به عنوان پسزمینه و صحنههای بسیاری از صحنههای نمایش عمل میکند. . همه در اعتبارات پایانی به عنوان شرکای تبلیغاتی ذکر شده اند.
CBS تنها شبکه بزرگی نیست که معاملات تبلیغاتی برای دستگاههای فناوری و محصولات اصلی را در محتوای برنامههای تلویزیونی تخیلی گنجانده است، اما بسیاری از تیمهای نویسندگی اغلب میگویند که محصولات محبوب و ارجاعات فرهنگ عامه را به سرویسهایی مانند فیسبوک، اینستاگرام، توییتر وارد میکنند. یا دیگران به عنوان بخشی از داستان های عادی. ABC Modern Family به طور مشهور یک قسمت کامل پیرامون یک iPad Apple (بدون پرداخت تبلیغاتی، آنها فقط دستگاه را ارائه کردند) و FOX New Girl فورد Escape را ادغام کرد در یک قسمت.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.