طبق داده های نظرسنجی جدید از مرکز تحقیقات پیو، 15 درصد از بزرگسالان ایالات متحده از اینترنت یا ایمیل استفاده نمی کنند. اگر تقریباً 250 میلیون بزرگسال در ایالات متحده وجود داشته باشد، این بدان معناست که فقط کمتر از 38 میلیون نفر «کاربران غیراینترنتی» هستند.
دادههای نظرسنجی Pew نشان میدهد که اکثر کاربران غیراینترنتی بالای 50 سال دارند و بزرگترین گروه در رده سنی بالای 65 سال هستند. آنها همچنین نسبت به جمعیت آنلاین کمتر تحصیل کرده و ثروتمندتر هستند:
استفاده از اینترنت همچنان با سن، میزان تحصیلات و درآمد خانوار ارتباط قوی دارد. یکی از قویترین الگوها در دادههای استفاده از اینترنت بر اساس گروه سنی است: ۴۴ درصد از آمریکاییهای ۶۵ ساله و بالاتر از اینترنت استفاده نمیکنند و این آمریکاییهای مسنتر تقریباً نیمی (۴۹ درصد) از کاربران غیراینترنتی را تشکیل میدهند.
از نظر دلایل آنلاین نشدن، Pew موارد زیر را یافت:
- 34 درصد معتقدند اینترنت به زندگی آنها مرتبط نیست. آنها هیچ علاقه یا نیازی ندارند
- 32 درصد می گویند آنلاین شدن چالش برانگیز یا خسته کننده است. برخی از این افراد از “هرزنامه، نرم افزارهای جاسوسی و هکرها” نیز می ترسند
- 19 درصد نمیخواهند یا توانایی پرداخت هزینه رایانه و هزینه دسترسی مرتبط را ندارند
- 7 درصد «فقدان فیزیکی در دسترس بودن یا دسترسی به اینترنت را ذکر کردند»
برخی از این کاربران غیراینترنتی (44 درصد) از خانواده/دوستان خواسته اند تا برای آنها آنلاین شوند. گروهی دیگر (23 درصد) در خانواده هایی زندگی می کنند که اینترنت در آنها موجود است. و یک گروه دیگر (14 درصد) کاربران سابق اینترنت هستند.
بیشتر این غیرکاربران از آفلاین ماندن کاملاً راضی هستند و تنها 8 درصد گفته اند که مایلند آنلاین شوند یا از ایمیل استفاده کنند. آنچه پس از آن نشان می دهد این است که نفوذ اینترنت ایالات متحده تقریباً به تمام “بازار آدرس پذیر” رسیده است.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.