اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: 25 سپتامبر 2013

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

از سرزمین بازاریابی:

  • Google مدیر کمپین DoubleClick جدید را در سطح جهانی برای DFA معرفی کرد
    پس از اعلام یک تغییر بزرگ در ژوئن، Google مدیریت کمپین DoubleClick را راه اندازی کرد، نسخه جدید DoubleClick برای تبلیغ کنندگان (DFA)، امروزه در سطح جهانی. از آنجایی که DFA امسال 15 ساله می شود، تغییرات پلتفرم جدید با هدف انطباق پلت فرم برای جدیدترین تغییرات در تبلیغات دیجیتال، یعنی اجتماعی، موبایلی و برنامه ای انجام می شود. بومی […]
  • است

  • AOL’s “Programmatic Upfront” ” — هنوز یک Oxymoron
    برنامه‌ای از قبل؟ رویداد بسیار مورد علاقه AOL در هفته تبلیغات نیویورک برای تحریک قرار گرفت. صفحه‌های جلویی، پخش‌کننده‌های تلویزیونی عظیم، شلوغ، پرشور، ستاره‌دار، A-list، استیک، خرچنگ و خاویار برای تبلیغ‌کنندگان هستند، نه خریداران رسانه‌های دیجیتال. اینجا جایی است که پخش‌کنندگان برنامه‌های فصل بعد را پیش‌بینی می‌کنند. (و همانطور که یکی از مدیران Starcomm قبل از شروع رویداد AOL اشاره کرد، “ما همیشه […]
  • داشته ایم.

  • Google با ابزار Adwords Image Ready Adwords توسعه تبلیغات نمایشی را تکان می دهد
    Google به خوبی از چالش هایی که تبلیغ کنندگان و آژانس های SEM با آن روبرو هستند آگاه است. در ساخت تبلیغات نمایشی با طراحی خوب تبلیغات باید در اندازه های مختلف ایجاد شوند و در همه دستگاه ها خوب به نظر برسند. راه اندازی امروز تبلیغات تصویری آماده در AdWords، بهترین تلاش گوگل برای حل این مشکل و جذب تبلیغ کنندگان بیشتر AdWords است […]
  • سال 2014 برای خودروهای دارای پیش مالکیت گواهی شده، سال نمایشگر دیجیتال است
    فرصت قابل توجهی برای نمایندگی های خودرو و دیجیتال وجود دارد. آژانس‌ها در سال 2014 از بازار انفجاری برای فروش خودروهای دارای پیش‌مالکیت (CPO) گواهی‌شده (CPO) سرمایه‌گذاری می‌کنند. این رشد ناشی از افزایش سریع عرضه خودروهایی است که اکثریت خودروهای CPO را تشکیل می‌دهند. افزایش موجودی CPO در سال 2014 […]
  • خواهد بود

  • 15 درصد از بزرگسالانی که از آن استفاده نمی کنند چه کسانی هستند اینترنت؟
    طبق داده های نظرسنجی جدید مرکز تحقیقات پیو، 15 درصد از بزرگسالان ایالات متحده از اینترنت یا ایمیل استفاده نمی کنند. اگر تقریباً 250 میلیون بزرگسال در ایالات متحده وجود داشته باشد، این بدان معناست که کمتر از 38 میلیون نفر «کاربران غیراینترنتی» هستند. داده‌های نظرسنجی Pew نشان می‌دهد که اکثر کاربران غیراینترنتی بیش از 50 […]
  • دارند

  • Google Offers از کسب و کار کوپن های پیش پرداخت
    Google Offers منحصراً از کوپن های پیش پرداخت به کوپن های دیجیتال تغییر می کند. قبلاً ترکیبی از هر دو وجود داشت. به عنوان یک موضوع عملی، این بدان معنی است که دیگر معاملاتی که می توانند بدون بازخرید منقضی شوند، از قبل خریداری نمی شوند. درعوض، همه معاملات مشوقی برای خرید آنلاین یا بازدید از یک فروشگاه خواهد بود که در آن زمان قابل بازخرید […]
  • بازاریابی محتوا: 3 نکته برای غلبه بر حجم بازی
    وقتی یک رقیب به وضوح تسلط دارد – چه به دلیل اندازه، سرعت یا حیله گری آنها باشد – تلاش برای شکست دادن آنها بیهوده است. بازی خودشان در عوض، باید راه های دیگری را برای به دست آوردن مزیت در نظر بگیرید. و این دقیقاً همان کاری است که برخی از برندها باید انجام دهند تا بر بازی حجم بازاریابی محتوا پیروز شوند. سیل محتوا […]
  • جذاب تر کردن کمپین های چند صفحه ای: نکاتی از 3 پیشگام در #AWX
    به پوشش هفته تبلیغات در Marketing Land خوش آمدید 2013! بعدازظهر روز دوم، پانل محترمی از پیشگامان در فضای کمپین چند صفحه‌ای گردآوری شد. به رهبری ناظر سوزان گورسوی، ناشر ADWEEK، سه سخنران شامل Ritu Trivedi، SVP، Digital Strategy & Partnerships، MEDIAVEST، Karen Starns، Edwards GM Bing Consumer Marketing، MICROSOFT و Aimee Duell EVP […]
  • کاوش در تقاطع تجارت الکترونیک و تبلیغات با آمازون: #AWX 2013
    سلام و درود از هفته تبلیغات 2013! صبح روز دوم، لیزا اوتزشنایدر، نایب رئیس تبلیغات نمایش جهانی در گروه رسانه ای آمازون، در حالی که با جمعیت خود در تلاقی تجارت الکترونیک و تبلیغات کاوش می کرد – به عنوان مثال، چگونه آمازون در حال ترسیم بینش ها و برداشت های خود از آن است، به روی صحنه آمد. تجارت الکترونیک تلاش می کند تا […]
  • تویتر توصیه‌های MagicRecs@ را به کاربران اندروید و آیفون باز می‌کند
    تویتر از آزمایش اعلان @MagicRecs خود بسیار خشنود است – و می‌گوید بازخورد کاربران آنقدر خوب بوده است – که جواب می‌دهد. این ایده و باز کردن آن برای همه توییتر برای اندروید و توییتر برای کاربران آیفون. معنی آن این است که کاربران توییتر در این دو برنامه شروع به شخصی‌سازی می‌کنند […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

موارد دیگر

مدیریت شهرت

رسانه های اجتماعی

ویدئو


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *