اعلانیه
اعلانیه

یاهو در رتبه 16 در بین 25 شرکت برتر از نظر تعادل بین کار و زندگی، گوگل نتوانست در لیست قرار بگیرد.

Glassdoor top 25 work-life balance logoجویندگان کار که به دنبال تعادل بیشتر بین کار و زندگی در شغل بعدی خود هستند ممکن است بخواهند از موقعیت های شغلی خودداری کنند. فیس بوک، گوگل و اپل. وب سایت انجمن مشاغل آنلاین Glassdoor گزارش 25 شرکت برتر سال 2013 خود را برای تعادل بین کار و زندگی منتشر کرده است. یکی از سه غول های فناوری فهرست را تهیه کرد.

پس از حذف کار-از-خانه آنها سیاست اوایل سال جاری، یاهو همچنان در رتبه 20 برتر قرار گرفت و در رتبه 16 قرار گرفت، سه رتبه بعد از AOL در رتبه 13. یک مهندس نرم افزار ارشد یاهو مستقر در Sunnyvale، کالیفرنیا، نکات مثبتی در مورد این شرکت اظهار داشت که یاهو پیشنهاد داده است: «حقوق خوب، غذای خوب، مزایای خوب، سالن بدنسازی در محل، تعادل خوب در زندگی کاری، فناوری‌های خوب برای یادگیری و کار با آنها».

Glassdoor یک منبع شغلی آنلاین است که اطلاعاتی مانند محدوده حقوق را ارائه می دهد. ، بررسی های شرکت و سوالات احتمالی مصاحبه بر اساس محتوای ناشناس و تولید شده توسط کارمندان. گزارش 25 شرکت برتر برای تعادل بین کار و زندگی، تنها با استفاده از بازخورد کارمندان، بالاترین رتبه را از نظر تعادل بین کار و زندگی رتبه بندی می کند. برای وارد شدن به فهرست، شرکت‌ها باید حداقل 50 رتبه‌بندی تعادل کار و زندگی در Glassdoor در سال گذشته و 10 رتبه‌بندی در طول سال قبل داشته باشند.

در اینجا لیست کامل 25 شرکت برتر Glassdoor برای تعادل بین کار و زندگی در سال 2013 آمده است:

Glassdoor Top 15 Work-Life Balance Companies


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

Amy Gesenhues سردبیر ارشد رسانه درب سوم بود که آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌های Marketing Land، Search Engine Land و MarTech Today را پوشش می‌داد. از سال 2009 تا 2012، او یک ستون نویس سندیکایی برنده جایزه برای تعدادی از روزنامه های روزانه از نیویورک تا تگزاس بود. او با بیش از ده سال تجربه مدیریت بازاریابی، در انواع نشریات سنتی و آنلاین از جمله MarketingProfs، SoftwareCEO و Sales and Marketing Magazine همکاری داشته است. مقالات امی را بیشتر بخوانید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *