در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکانها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.
از سرزمین بازاریابی:
- در صندوق ورودی جدید Gmail دارای تبلیغاتی است که شبیه ایمیل هستند، بالاتر از اشتراک های ایمیل تبلیغاتی
اگر به Gmail جدید تبدیل شده اید صندوق ورودی، ممکن است متوجه تبلیغات درون خطی شده باشید که شبیه ایمیل های معمولی در بالای برگه تبلیغات شما هستند. این تبلیغات به سبک بومی جدید به عنوان پیامهای ایمیل پولی در ازای مکان عمل میکنند و اساساً شیوههای بازاریابی ایمیل استاندارد را دور میزنند. تبلیغات دارای پسزمینه سایهدار و نماد تبلیغاتی هستند تا آنها را از […] - اپل لوکیشنی را برای پاک کردن آشفتگی داده های مکان می خرد
که قبلا توسط AllThingsD گزارش شده بود، اپل استارت آپ مدیریت داده های موقعیت مکانی مستقر در تورنتو Locationary را خریداری کرد. اپل هم به دنبال توانایی های مدیریت داده های شرکت و هم تخصص گرانت ریچی و تیمش بود. کاربرد این فناوری نسبتاً ساده است: این یک سرمایه گذاری برای بهبود نقشه های اپل و داده های محلی آن است. در تجربه من، […] - این را به تصویر بکشید: صفحات فیس بوک امکان نظر دادن با عکس ها را می گیرند
کاربران فیس بوک تنها حدود یک ماه است که می توانند با عکس ها نظر بدهند. اکنون Pages توانایی یکسانی برای اظهار نظر با تصاویر خواهد داشت. صفحات فیس بوک اکنون هنگام وارد کردن نظر، نماد دوربین را در سمت راست می بینند. نماد دوربین از کاربر می خواهد که یک فایل تصویری را از […] - Dashboard Series: Creating Sexy Scrolling Charts در اکسل
ماه گذشته، من وعده ساخت یک سری داشبورد در اکسل را دادم. برای شروع این سری، من با آموزش نحوه ایجاد نمودارهای ترکیبی در اکسل شروع کردم. هر بازاریاب باید بر این مهارت حیاتی تسلط داشته باشد. می توانید انتظار داشته باشید که این مجموعه بر روی تجسم های جالب در اکسل تمرکز کند. در مرحله بعد، من […] - چرا باید بازاریابی موبایلی انجام دهید، اگر قبلاً این کار را نکرده اید؟
به نظر نمی رسد که ما با دنیای جادویی اینترنت آشنا شده باشیم. این سریع ترین و تعاملی ترین راه برای دریافت آخرین اخبار و سرگرمی ها شد و با این فناوری جدید راه جدیدی برای بازاریابان نیز به وجود آمد. بدین ترتیب عصر بازاریابی اینترنتی متولد شد. درست زمانی که […] - آمازون پینترست را در نبرد بر سر دامنه پین شکست داد
آمازون پینترست را در نبرد بر سر پین شکست داد، یکی از دامنههای سطح بالای عمومی (gTLD) که در حال انجام است. پیوستن به دامنه های موجود مانند .com، .net و .org. در تصمیمی که این هفته صادر شد، یک میانجی سازمان جهانی مالکیت معنوی اعتراض Pinterest به درخواست آمازون برای مالکیت پین را رد کرد. پینترست ثبت شد […] - یاهو رتبه 16 در بین 25 شرکت برتر برای تعادل بین کار و زندگی، گوگل شکست خورده است. برای ایجاد فهرست
جویندگان کار که به دنبال تعادل بیشتر بین کار و زندگی در شغل بعدی خود هستند، ممکن است بخواهند از موقعیت های شغلی در فیس بوک، گوگل و اپل اجتناب کنند. وب سایت انجمن مشاغل و مشاغل آنلاین Glassdoor گزارش 25 شرکت برتر سال 2013 خود را برای تعادل بین کار و زندگی منتشر کرده است، و هیچ یک از سه غول فناوری پیشرو در این لیست قرار نگرفتند. پس از […] - مایکروسافت 19.9 میلیارد دلار درآمد فصلی را نیز از دست می دهد
اندکی پیش، گوگل با از دست دادن برآوردهای درآمدی صعودی، سرمایه گذاران را ناامید کرد. مایکروسافت همچنین زمانی که امروز درآمدهای سه ماهه مالی و کل سال را گزارش کرد، این کار را انجام داد. درآمد کلی ردموند در این سه ماهه 19.9 میلیارد دلار بود. با این حال، تحلیلگران کمتر از یک میلیارد بیشتر را پیش بینی کرده بودند. درآمد خالص 6.07 میلیارد دلار بود. این شرکت همچنین یک […] - آمار Android از تماس Google Earnings
Google درآمدهای سه ماهه دوم را زودتر از ظهر امروز اعلام کرد. لری پیج، مدیر عامل شرکت، در اظهارات آماده شده خود، مجموعه ای از آمارها را در مورد اندروید منتشر کرد. اعداد عمده ای که او گزارش کرده است در زیر آمده است: 900 میلیون دستگاه اندرویدی در سراسر جهان فعال می شود، روزانه 1.5 میلیون فعال سازی بیش از 50 میلیارد برنامه از Google Play دانلود شده است.
متمایز کند
آپلود کند
را نشان خواهم داد
گرفت
عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
بازاریابی وابسته
Analytics
وبلاگ ها و وبلاگ نویسی
مشکلات تجاری
بازاریابی محتوا
بهینه سازی تبدیل
نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده
تبلیغات نمایشی و متنی
دامنه
تجارت الکترونیک
بازاریابی ایمیل
بازاریابی عمومی اینترنتی
صنعت بازاریابی اینترنتی
بازاریابی تلفن همراه/محلی
رسانه های اجتماعی
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.