اعلانیه
اعلانیه

گزارش ها: مدیر عامل یاهو، استخدام کننده را به دلیل خطا در رزومه مقصر می داند

مدیر عامل یاهو اسکات تامپسون، که متهمان به ابطال رزومه با افزودن علم کامپیوتر به گفته گزارش رویترز. در عوض، شرکت جستجوی اجرایی که او را به یاهو ارائه کرد، بسته‌ای را آماده کرد که توانایی‌ها و تجربیات او را مشخص می‌کرد، رویه‌ای که با استانداردهای صنعت سازگار است.

توضیحات تامپسون برای خطا، طبق گزارشی در the Business Insider، این بود که شرکت جستجویی که استخدام او را برای کارفرمای قبلی‌اش، PayPal انجام می‌داد، اطلاعات نادرستی را از پرونده تهیه‌شده در آن زمان برداشت و در بیوگرافی او در وب‌سایت شرکت قرار داد. پس از انتشار آنلاین، به یاهو و سایر مکان‌ها، از جمله به پرونده یاهو در کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) گسترش یافت.

اگرچه این توضیح ممکن به نظر می رسد، اما این که ظاهراً هرگز نخواسته است که بیوگرافی تصحیح شود، به خوبی بر تامپسون منعکس نمی شود. همچنین، طبق قانون فدرال، تامپسون باید شخصاً تأیید کند که پرونده‌های ارسالی به SEC درست است، اما پرونده‌ای که می‌گوید مدرک علوم کامپیوتر دارد با تأیید او انجام شد.

مشکل رزومه توسط بزرگترین سهامدار خارجی یاهو، صندوق تامینی Third Point مطرح شد، که همچنین از هیئت مدیره خواسته است تامپسون را اخراج کند و یک مدیر عامل جدید پیدا کند. تامپسون تنها از ژانویه این کار را آغاز کرده است و او پنجمین مدیرعامل یاهو در پنج سال گذشته است. مدیر مالی تیموتی مورس قبل از تامپسون به عنوان مدیر عامل موقت خدمت می کرد. او جایگزین کارول بارتز شد که از سال 2009 خدمت می کرد. قبل از بارتز، جری یانگ، یکی از بنیانگذاران، پس از جدایی تری سمل در سال 2007، سمت مدیرعاملی را بر عهده گرفت.

با این حال، نقطه سوم برخی از آرزوهای خود را برآورده کرد. پتی هارت، عضو هیئت مدیره یاهو که جستجویی را که منجر به استخدام تامپسون شد، رهبری کرد، اوایل این هفته گفت که به دنبال انتخاب مجدد در هیئت مدیره نخواهد بود.

مشکل رزومه، رهبری یاهو را در زمانی که شرکت به شدت به تمرکز نیاز دارد، منحرف می‌کند. تامپسون پس از سال ها تلاش برای تغییر دادن شرکت استخدام شد و با اخراج های قابل توجهی شروع به کار کرد. در یک ایمیل به کارکنان که توسط AllThingsD، تامپسون می‌گوید که به کار خود توجه دارد:

مطمئنم که گزارش سوالات مطرح شده در مورد مدرک کارشناسی من را مشاهده کرده اید. همانطور که دیروز گفتیم، هیات مدیره در حال بررسی موضوع است و پس از اتمام بررسی، افشای مناسبی را برای سهامداران اعلام خواهد کرد. در عین حال، من کاری را انجام می دهم که امیدوارم همه شما انجام دهید – تمرکز روی مشتریان، سهامداران، تیم ما و حرکت یاهو! به جلو، سریع.

در همین حال، دن لوب از Third Point به تلاش برای برکناری تامپسون و فهرست نامزدهای او برای پیوستن به هیئت مدیره یاهو ادامه می‌دهد — و یک گزارش نشان می دهد که سرمایه گذار بزرگ دیگری، تحقیقات و مدیریت سرمایه، تمایل به حمایت دارد. دیر است. طبق گزارش‌ها، کارکنان یاهو نیز بر این موضوع تاکید دارند که با تامپسون مانند هرکس دیگری که معلوم شد اطلاعات نادرستی در مورد تحصیلات خود داده است، رفتار شود.

یاهو می گوید که گروهی از اعضای هیئت مدیره در حال بررسی این موضوع هستند که چرا اطلاعات آموزشی نادرست برای تامپسون فهرست شده است و هنوز نتیجه گیری خود را منتشر نکرده است.


درباره نویسنده

پاملا پارکر مدیر تحقیقات در استودیوی محتوای Third Door Media است که در آنجا گزارش‌های اطلاعاتی MarTech و سایر موارد را تولید می‌کند. محتوای عمیق برای بازاریابان دیجیتال در ارتباط با Search Engine Land و MarTech. قبل از اینکه این نقش را در TDM به عهده بگیرد، به عنوان مدیر محتوا، ویرایشگر ارشد و ویرایشگر ویژگی های اجرایی خدمت می کرد. پارکر یک مرجع معتبر در زمینه بازاریابی دیجیتال است و از همان ابتدا در مورد این موضوع گزارش داده و نوشته است. او سردبیر سابق ClickZ است و همچنین در بخش تجاری کار کرده است و به ناشران مستقل کمک می کند تا از سایت های خود در انتشارات رسانه ای فدرال درآمد کسب کنند. پارکر مدرک کارشناسی ارشد روزنامه نگاری را از دانشگاه کلمبیا گرفت.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *