اعلانیه
اعلانیه

گزارش: شاکی مایل به حل و فصل دعوای مکزیکی علیه یاهو است

yahoo-logo شاکی که اخیراً 2.7 دلار برنده شد حکم میلیاردی علیه یاهو در یک دعوای حقوقی مکزیکی، مایل است پرونده را با پول کمتری حل و فصل کند.

کارلوس بازان-کانابال به رویترز می گوید که Ideas Interactivas و شرکت هلدینگ آن، Worldwide Directories، مایلند در صورتی که یاهو بخواهد این پرونده را حل و فصل کند، به آن گوش دهند.

“اگر بتوانیم با یک عدد جالب به توافقی برسیم، آن را دنبال می کنیم.”

این شکایت هفته گذشته زمانی آشکار شد که یاهو برنامه خود را برای تجدید نظر در مورد آنچه که ضربه مالی قابل توجهی به همراه خواهد داشت اعلام کرد.

مقاله رویترز همچنین موضوعاتی را که در ابتدا منجر به نقض دعوای قراردادی شد، روشن تر می کند.

بازان-کانابال گفت که مناقشه بر سر توافقات امضا شده بین Yahoo Mexico و Ideas Interactivas بین سال های 2002 تا 2004 بر سر یک سرمایه گذاری تجاری برای عملکرد جستجوی کسب و کار آنلاین “Yahoo! Paginas Utiles» و همچنین جلدهای چاپ شده.

به گفته بازان-کانابال، پس از موفقیت اولیه در این پروژه، دو طرف توافق کردند که این مدل را به سایر نقاط جهان از جمله پورتوریکو، آمریکای مرکزی، استرالیا و ژاپن گسترش دهند، اما یاهو بعداً این قرارداد را به طور یکجانبه شکست.

او افزود که قرار بود قرارداد مشترک تا سال 2009 ادامه یابد و گزینه هایی برای تمدید بیشتر آن وجود داشته باشد. به گفته بازان-کانابال، شکستن قرارداد باعث ورشکستگی Ideas Interactivas شد.

به غیر از بیانیه هفته گذشته، یاهو هیچ نظر رسمی در مورد این پرونده صادر نکرده است. ما برای واکنش به مقاله رویترز تماس گرفته‌ایم و اگر اطلاعات بیشتری از یاهو بشنویم، این مقاله را به‌روزرسانی خواهیم کرد.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *