اعلانیه
اعلانیه

2015-09-22_11-13-51

آیا به نقطه‌ای رسیده‌ایم که همه چیز در رسانه‌های سنتی برای هدایت آنلاین مردم طراحی شده است؟ چنین به نظر می رسد. نمونه‌ای از آن می‌تواند آخرین تلاش هوندا برای برندسازی باشد که حول یک ویدیوی متحرک به نام «کاغذ» متمرکز شده است که برای اولین بار در یکشنبه CBS در طول پخش NFL پخش شد. “کاغذ” از نظر موضوعی با شعار قدیمی “قدرت رویاها” هوندا پیوند دارد.

ویدیوی جدید، از زمان آپلود در YouTube و به عنوان عنصر اصلی در صفحه اصلی Honda.com، از روز یکشنبه که پست شد، نزدیک به 650000 بازدید در سایت ویدیو داشته است. «کاغذ» که توسط فیلمساز برنده جایزه اسکار PES تهیه شده است، می‌تواند انیمیشنی پیشرفته را با قدیمی‌ترین رسانه تاریخ – تکه‌های کاغذ – ترکیب کند تا کل تاریخ هوندا به عنوان یک شرکت را به تصویر بکشد.

در اینجا یک قطعه به عنوان یک GIF متحرک وجود دارد که به شما مزه عمل را همانطور که در Honda.com نشان می دهد می دهد:

Honda-Paper-section

هوندا گفت که بینندگان تلویزیون را به صورت آنلاین به یک “نسخه تعاملی” هدایت می کند که هر محصول نشان داده شده را برجسته می کند و به کاربران اجازه می دهد کلیک کنند و درباره هر کدام اطلاعات بیشتری کسب کنند، اما آن نسخه در زمان نوشتن این مقاله در هیچ کجا دیده نمی شود. نماینده هوندا به درخواست من درباره این نسخه تعاملی پاسخ نداده است.

نسخه غیرتعاملی ویدیو، که همچنین 2.5 میلیون بازدید، 28000 لایک و 1400 نظر عمدتاً مثبت در فیس بوک به دست آورده است، در عین حال بسیار چشمگیر است. این کار با بنیانگذار سوئیچیرو هوندا شروع می شود که یک دوچرخه با موتور موتور می سازد، سپس به موتورسیکلت، موتورهای بیرونی، خودروهای هوندا، نسخه های مسابقه ای و در نهایت به رباتیک و جت ها پیشرفت می کند. یک ماشین چمن زنی سواری حتی مورد توجه قرار می گیرد.

این عمل از طریق تصاویر دستی، رنگی و دستکاری شده روی کاغذ انجام می‌شود که در پس‌زمینه‌ای از شماتیک‌ها و طرح‌ها ظاهر می‌شوند – حتی کاغذ با گذشت زمان از رنگ قهوه‌ای به ظاهری مدرن‌تر تبدیل می‌شود.

تبلیغات تجاری با این کپی به پایان می‌رسد: «هرگز نمی‌دانی یک رویا شما را به کجا می‌برد.»

تام پیتون، دستیار معاون بازاریابی شرکت هوندا موتور آمریکایی، گفت: «هدف این است که خود بازاریابی به نمایشی از تفکر هوندا و همه افرادی تبدیل شود که طیف گسترده محصولات ما را در طول مسیر لمس می کنند. در یک بیانیه.

هوندا از ویدیوی آنلاین با تبلیغات ویدیویی در فیس‌بوک و یوتیوب پشتیبانی می‌کند، در حالی که در تمام رسانه‌های اجتماعی خود پست می‌کند تا به اشتراک‌گذاری ارگانیک کمک کند. علاوه بر این، یک ویدیوی طولانی‌تر از پشت صحنه را منتشر کرده است تا علاقه به این تبلیغ را افزایش دهد – و آن یکی 70000 بازدید داشته است.

2015-09-22_15-15-02

نسخه دو دقیقه‌ای این اسپات در طول برنامه‌هایی مانند «رقص با ستاره‌ها»، «رزوود»، «گزارش اقلیت» و «خون آبی» در تلویزیون شبکه پخش می‌شود. روز شنبه به برنامه های مرتبط با فوتبال در پوشش ESPN از فوتبال کالج بازخواهد گشت. نسخه یک دقیقه‌ای آن تا ماه اکتبر در NBC، CBS، Fox و ABC پخش می‌شود.


درباره نویسنده

پاملا پارکر مدیر تحقیقات در استودیوی محتوای Third Door Media است که در آنجا گزارش‌های اطلاعاتی MarTech و سایر موارد را تولید می‌کند. محتوای عمیق برای بازاریابان دیجیتال در ارتباط با Search Engine Land و MarTech. قبل از اینکه این نقش را در TDM به عهده بگیرد، به عنوان مدیر محتوا، ویرایشگر ارشد و ویرایشگر ویژگی های اجرایی خدمت می کرد. پارکر یک مرجع معتبر در زمینه بازاریابی دیجیتال است و از همان ابتدا در مورد این موضوع گزارش داده و نوشته است. او سردبیر سابق ClickZ است و همچنین در بخش تجاری کار کرده است و به ناشران مستقل کمک می کند تا از سایت های خود در انتشارات رسانه ای فدرال درآمد کسب کنند. پارکر مدرک کارشناسی ارشد روزنامه نگاری را از دانشگاه کلمبیا گرفت.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *