اخرین مطالعه BizRate Insights مقایسه کرد که چرا خریداران آنلاین در ایالات متحده و کانادا از Pinterest و Facebook استفاده می کنند. هر دو سایت به عنوان منبع سرگرمی امتیاز بالایی کسب کردند، اما کاربران پینترست به دلایل تجاری بیشتر از کاربران فیس بوک در آنجا حضور دارند.
هفتاد درصد از کاربران پینترست می گویند که از سایت برای الهام گرفتن از خرید استفاده می کنند و 43 درصد می گویند که از آن برای ارتباط با برندها/خرده فروشان استفاده می کنند. فقط 17 درصد از کاربران فیس بوک به دنبال الهام خرید در فیس بوک هستند و تنها 24 درصد می گویند که از فیس بوک برای ارتباط با شرکت هایی که دوست دارند استفاده می کنند.
در بالا نشان داده نشده است، اما در این مطالعه نیز این آمار نشان داده شده است: 55 درصد از کاربران فیس بوک می گویند که یک خرده فروش یا برند را “پسندیده اند”، در حالی که تنها 26 درصد از کاربران Pinterest می گویند که یک خرده فروش یا برند را در Pinterest دنبال می کنند. . این ممکن است متناقض به نظر برسد، اما ممکن است به سادگی با این واقعیت توضیح داده شود که بسیاری از برندهای دیگر در فیس بوک فعال هستند.
صرف نظر از این واقعیت، این واقعیت که تعداد کمی از کاربران فیس بوک به دلایل مرتبط با تجارت در آنجا فعال هستند، نشان دهنده برخی از مشکلاتی است که فیس بوک داشته است مارهای تجاری متقاعد کننده برای تبلیغ. از طرف دیگر، این مطالعه نشان می دهد که Pinterest باید در آینده زمان آسان تری برای کسب درآمد داشته باشد، زیرا بسیاری از کاربران در حال حاضر هنگام استفاده از سایت در یک چارچوب تجاری مبتنی بر تجارت هستند.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.