در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکانهای وب گزارش شده است، ارائه میکنیم. از سرزمین بازاریابی: اروپایی ها: خط مشی رازداری گوگل غیرقانونی نیست، اما لطفاً تغییراتی ایجاد کنید پس از همه هجوم ها، نظرات و پیش بینی های دیروز، این انتظار وجود داشت که اروپایی ها از گوگل درخواست کنند […]
این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکانها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.
از سرزمین بازاریابی:
- اروپاییها: خطمشی رازداری Google غیرقانونی نیست اما لطفاً برخی تغییرات را اعمال کنید
بعد از تمام سروصداها، تفسیرها و پیش بینی های دیروز، این انتظار وجود داشت که مقامات اروپایی حفاظت از داده ها، به رهبری تنظیم کننده حریم خصوصی فرانسوی CNIL، از Google بخواهند تا خط مشی حریم خصوصی یکپارچه خود را “باز کند” یا لغو کند. همچنین یک پیشنهاد قوی مبنی بر اینکه ممکن است جریمه هایی اعمال شود وجود داشت. در عوض ما اساساً […]
دریافت کردیم
- 4 کلید برای استراتژی محتوای فصلی قاتل
“ایجاد محتوای همیشه سبز.” همه ما بارها این احساس را شنیدهایم و احتمالاً این کلمات را بیشتر خواندهایم. محتوایی ایجاد کنید که هرگز قدیمی نشود. محتوایی که در تمام طول سال تازه، مفید و جذاب است. اما حدس بزنید چیست؟ این ستون در مورد محتوای همیشه سبز نیست. همانطور که آهنگ می گوید، به همه چیز وجود دارد […]
- Yahoo کارمند اصلی Google را شکار می کند Henrique de Castro به عنوان مدیر عامل جدید
یاهو امروز اعلام کرد که Henrique de Castro، در حال حاضر نایب رئیس گروه راه حلهای تجاری شرکای جهانی Google را به عنوان مدیر عامل (COO) استخدام کرده است. این نقش مهمی است: او بر فروش، عملیات، رسانه و توسعه تجارت یاهو در سراسر جهان نظارت خواهد کرد. طبق بیانیه مطبوعاتی یاهو، دی کاسترو در تاریخ 22 ژانویه یا قبل از آن به این شرکت خواهد پیوست […]
عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
Analytics
مشکلات تجاری
بازاریابی محتوا
بهینه سازی تبدیل
نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده
تبلیغات نمایشی و متنی
دامنه
بازاریابی ایمیل
بازاریابی تلفن همراه
بازاریابی جستجو
رسانه های اجتماعی
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.