اعلانیه
اعلانیه

مبارزه با تهدیدات قانونی با طنز و خیریه: جو دوسر در مقابل. Funny Junk

چه چیزی بدتر از وب سایتی است که ظاهراً از محتوای شما بدون اجازه استفاده می کند؟ در مورد دریافت یک تهدید قانونی از همان سایت که خواستار پرداخت 20000 دلار است، چطور؟ در مواجهه با این نوع موقعیت‌های دیوانه‌کننده، متیو اینمن، با نام مستعار  بلغور جوی دوسر، با نوع طنز و غیرقابل تصور او پاسخ داد. شناخته شده برای. او تصمیم گرفت به جای آن برای یک موسسه خیریه پول جمع کند. تنها پس از چند روز، Inman’s نزدیک به 150000 دلار جمع آوری کرد و با رویکرد خود خنده های زیادی در سراسر وب ایجاد کرد.

بلغور جو دوسر در مقابل. FunnyJunk، دور 1

Inman کمیک‌های خنده‌دار وب، آزمون‌ها و محصولاتی می‌سازد که روح اینترنت را از صمیم قلب در بر می‌گیرد. کارتون‌های اینمن معمولاً در سطح بالایی قرار دارند و جامعه، املا، هواپیما و موارد دیگر را مورد بررسی قرار می‌دهند. در سراسر جامعه بازاریابی، فیس بوک، توئیتر و وضعیت وب از محبوب‌ترین کارتون‌های اطراف هستند.

او گفت که

سال گذشته اینمن یک پست در مورد FunnyJunk، یک وب‌سایت تابلوی تصویر، نوشت که محتوای او را بدون ذکر منبع پست می‌کرد.

مدت زیادی بعد، یکی از مدیران سایت پاسخ داد و پست‌های مورد نظر را حذف کرد، در حالی که ظاهراً سعی داشت بیش از حد بارگذاری کند صندوق ورودی Inman با تحریک جامعه خود به شورش. اینمن به امروز گفت که بعد از آن مبادله او  «فقط آن را به حال خود رها می‌کرد، فکر کردم… برای یک سال اینطور بود.»

دور 2: درایو خیریه متولد شد

خب معلوم است که محبوبیت پست FunnyJunk و همچنین اعتبار TheOatmeal.com به پست اجازه می‌دهد برای سؤال‌هایی مانند «آشغال های خنده دار,” “FunnyJunk.com، ” “FunnyJunk” و موارد دیگر. ظاهراً این مورد برای صاحبان FunnyJunk خوشایند نبود زیرا چارلز کارئون را استخدام کردند که اینمن را با دعوی برای افترا که 20000 دلار و حذف همه نام‌گذاری‌ها و پیوندها به FunnyJunk را درخواست کرد.

این با اینمن که یک علامت گذاری طولانی نشانه‌گذاری نامه خود FunnyJunk را ایجاد کرد که کاغذهای موجود را از هم پاره کرد، به خوبی انجام نشد. به او خدمت کرد.

هدف او؟ او به جای پرداخت 20000 دلار، 20000 دلار جمع آوری کرد و آن را به دو موسسه خیریه مختلف، یعنی فدراسیون ملی حیات وحش و انجمن سرطان آمریکا اهدا کرد. اینمن همچنین اظهار داشت که اگر بتواند با موفقیت این کمپین را تأمین مالی کند، تصویری از مادر وکیل FunnyJunk در حال فریب دادن یک خرس ارسال خواهد کرد. جمع آوری کمک مالی “BearLove Good” در نظر گرفته شد. سرطان بد است.» و کمکهای مالی مجاز است Indiegogo.

اینمن تنها در 64 دقیقه به مرز 20000 دلار رسید. از ساعت 9 صبح امروز، کل مبلغ اهدایی 142,943 دلار است:

سالون آن را “Internet Shocker: Kindness Wins نامگذاری کرد، CNET پرسید: “آیا خیریه اسکواش می تواند دعاوی بیهوده اسکواش را حل کند؟” و اینترنت به سادگی پاسخ داد با حمایت از The Oatmeal.

وکیل FunnyJunk به امروز “من کاملاً با این سبک واکنش به یک تهدید قانونی آشنا نیستم – من واقعاً قبلاً آن را ندیده بودم.” او در ادامه خاطرنشان کرد که جمع‌آوری کمک مالی ممکن است به دلیل نقض شرایط خدمات IndieGoGo باشد، (چیزی که به طور اجتناب‌ناپذیر واکنش‌های بیشتری را از سوی اینترنت به همراه خواهد داشت.)

متأسفانه، در حال دریافت تهدیدهای قانونی برای مدیران وب‌سایت در دنیای امروز امری عادی است، چه بی‌اهمیت یا نه. در حالی که تاکتیک دفاعی Oatmeal ممکن است توسط همه قابل اجرا نباشد، وب مسترهایی که مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند در سراسر کشور جشن می گیرند. اگر می‌خواهید به عملیات BearLove Good کمک مالی کنید، به IndieGoGo بروید. سرطان بد است.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ فین مدیر بازاریابی برای Cypress North است، شرکتی که رسانه های اجتماعی در سطح جهانی را ارائه می دهد. و خدمات بازاریابی جستجو و توسعه وب و اپلیکیشن. او بیش از 10 سال در صنعت بازاریابی اینترنتی بوده و در بازاریابی دیجیتال تخصص دارد. همچنین می‌توانید گرگ را در توییتر (@gregfinn) یا LinkedIn.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *