اعلانیه

روز بازاریابی: 12 ژوئن 2012

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 10 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 12 ژوئن 2012

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • تویتر “Trailed Trends” را برای افزایش ارتباط روند اجرا می کند

    ماه گذشته توییتر «پیشنهادات متناسب» را راه‌اندازی کرد تا به ارائه پیشنهادهای مرتبط‌تر کمک کند. این ماه Tailored Trends اضافه می‌شود تا به ارائه گرایش‌های مرتبط به هر کاربر کمک کند: این مدت‌ها برای بسیاری از کاربران دردسرساز بوده است و گرایش‌ها به سادگی برای بسیاری از کاربران صدق نمی‌کنند. گرایش‌های سفارشی جدید اکنون به منطقه جغرافیایی شما و آن […]

    اشاره می‌کنند

  • شرکت پیش بینی می کند که استفاده از iPad در ایالات متحده امسال دو برابر شود

    شرکت تحقیقاتی eMarketer پیش بینی می کند که تعداد کاربران iPad در سال جاری به 53.2 میلیون نفر افزایش یابد. و تا سال 2015 eMarketer استدلال می کند که “بیش از یک سوم کاربران اینترنت ایالات متحده چنین دستگاهی خواهند داشت.” سریع ترین رشد در بازار مربوط به جوانان و افراد مسن، افراد زیر 12 سال و بالای 65 سال است. […]

  • عنوان

  • گزارش: How Paid And Earned Facebook Programs Drive In-Store & Online Goals

    امروز، با همکاری فیس‌بوک، comScore یک گزارش تحقیقاتی منتشر کرد که تأثیر رسانه‌های پولی و درآمدی فیس‌بوک بر فروش درون فروشگاهی و آنلاین را بررسی می‌کرد. داده های کشف شده کاملاً با اظهارات اخیر GM که تبلیغات فیس بوک کار نمی کند، در تضاد است. برای یافته‌ها، از دو محصول comScore برای ایجاد قرار گرفتن در معرض رسانه استفاده شد. […]

  • اپل عرضه عملکرد کیف پول موبایل را با اپلیکیشن Passbook آغاز کرد

    اکثر شرکت‌های بزرگ اینترنتی یا به طور فعال در بازار پرداخت‌های موبایلی هستند یا با این ایده در حال معاشقه هستند. این شامل Google، eBay/PayPal، Amazon و Facebook with Credits می‌شود (مقاله‌ای در مورد آینده اعتبارات وجود دارد). و تعداد زیادی استارت آپ و سایرین نیز برای جلب توجه مصرف کننده و پذیرش تاجر با یکدیگر رقابت می کنند […]

  • 14 روش برای روشن کردن جریان محتوا

    IBM اخیراً تحقیقی را منتشر کرده است که نشان می‌دهد حدود 80 درصد از کسانی که یک وبلاگ شرکتی را شروع می‌کنند هرگز بیش از پنج مطلب ارسال نمی‌کنند. و این فقط وبلاگ نویسی است. اینترنت مملو از وب‌سایت‌هایی است که هرگز به‌روزرسانی نشده‌اند، حساب‌های توییتری تقریباً بدون توییت، صفحه‌های فیس‌بوک بی‌معنا و کانال‌های یوتیوب که هیچ خانه‌ای ندارند. در عجله برای اتخاذ بازاریابی محتوا به عنوان یک تاکتیک، همچنین […]

  • Applebee در تلاش برای ویروسی شدن در رسانه های اجتماعی کاربران رسانه های اجتماعی را مسخره می کند

    از بین همه راه‌هایی که برای ویروسی شدن وجود دارد، Applebee انتخاب کرده است که همان افرادی را که می‌خواهد پیام خود را منتشر کند، مسخره کند: کاربران رسانه‌های اجتماعی. هفته گذشته، این شرکت کمپینی را راه‌اندازی کرد که حول محور LifeIsBetterShared.com می‌چرخد، که به Tumblr در lifebettershared.tumblr.com هدایت می‌شود و شامل سه ویدیو است که وبلاگ‌نویس‌های مادر، کاربران توییتر و […]

  • اندازه گیری تاثیر افزایش تبدیل

    چگونه تاثیر بهبود تبدیل را در سایت خود اندازه گیری می کنید؟ اکثر بازاریاب ها اصول اولیه نحوه محاسبه این را می دانند، اما ممکن است در مورد جزئیات گیج شوند – یا می کنند؟ خوانندگان زیرک به یاد خواهند آورد که من مجموعه ای را در مورد محاسبه تأثیر تلاش های بهبود مستمر شما در چند ماه آغاز کردم […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

بازاریابی ایمیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

بازاریابی محلی

بازاریابی تلفن همراه

موارد دیگر

مدیریت شهرت

بازاریابی جستجو

رسانه های اجتماعی

  • آیا فیس بوک برای بازاریابان کار می کند؟ comScore می گوید بله، econsultancy.com
  • مرکز برنامه فیس بوک: خوب، بد و گیج کننده، زائر بازاریابی
  • هنرمند برجسته ویترای در مقابل Pinterest موضع می گیرد، www.dailydot.com
  • 4 نکته مهم در مورد پست های تبلیغ شده فیس بوک، searchenginewatch.com
  • 5 عادت محبوب توییتر که باعث می شود شما شبیه یک هرزنامه هستید، مجله موتور جستجو
  • آیا نام تجاری شما متعلق به Pinterest است؟، رسانه های اجتماعی امروز
  • Facebook 101: چگونه برای صفحه برند خود طرفداران کسب کنید، www.ragan.com
  • تغییر نام برنامه دوربین فیس بوک برای جلوگیری از سردرگمی بود، thenextweb.com
  • پنج نوع طرفداران فیس بوک، allfacebook.com
  • کمک به SMB ها در درک اهمیت بازاریابی اجتماعی، streetfightmag.com
  • پیوند کردن وب‌سایت خود را به صفحه +Google شما آسان‌تر می‌کند…، Google
  • Mountain Lion’s ادغام فیس بوک در پاییز و نه در راه اندازی جولای، 9to5mac.com
  • WAK UP CALL: بازاریابی دهان به دهان بیشتر از رسانه های اجتماعی، geofflivingston.com
  • چرا کامل ترین توییت خبری جهان به نوعی خسته کننده است، www.theatlantic.com

درباره نویسنده

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او صاحب RustyBrick، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک است. او همچنین میزگرد موتور جستجو را اجرا می کند، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. وبلاگ شخصی بری Cartoon Barry نام دارد و می توان او را در توییتر از اینجا دنبال کرد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *