اعلانیه
اعلانیه

مایکروسافت می‌گوید تقاضای محصول همچنان بالاست و درآمد 24.52 میلیارد دلاری را برای سه ماهه دوم سال مالی 14 به ثبت رسانده است.

microsoft icon 2012مایکروسافت دارد گزارش درآمد سه ماهه دوم سال مالی 14 خود را منتشر کرد و مدعی رکورد 24.52 میلیارد دلاری در درآمد.

امی هود، مدیر ارشد مالی مایکروسافت در بیانیه‌ای که امروز منتشر شد، گفت: «با توجه به اینکه تقاضا برای پیشنهادات تجاری‌مان همچنان بالاست، درآمدی بی‌سابقه به دست آوردیم.

دستگاه‌های مایکروسافت، درآمد مصرف‌کننده و تجاری همگی افزایش یافتند. درآمد دستگاه ها و مصرف کنندگان 13 درصد افزایش یافت و در مجموع به 11.91 میلیارد دلار رسید. بر اساس این گزارش، درآمد سرفیس از سه ماهه اول به سه ماهه دوم، با رشد 400 میلیون دلاری به 893 میلیون دلار.

مایکروسافت می گوید 7.4 میلیون کنسول ایکس باکس فروخته است که بین 3.9 میلیون دستگاه XBox One و 3.5 میلیون ایکس باکس تقسیم شده است. 360 واحد این شرکت همچنین گزارش داد که بینگ 18.2 درصد رشد در سهم بازار جستجو و 34 درصد افزایش در درآمد تبلیغات جستجو داشته است.

درآمد تجاری مایکروسافت 10 درصد افزایش یافت و به 12.67 میلیارد دلار رسید. SQL Server و System Center هر دو رشد درآمد دو رقمی را تجربه کردند.

مایکروسافت گزارش داد که صندلی‌های تجاری Office 365 و مشتریان Azure هر دو شاهد رشد سه رقمی بوده‌اند و خدمات ابر تجاری آن بیش از دو برابر رشد درآمد داشته‌اند.

مدیر عامل مایکروسافت گفت: «درآمد خدمات ابری تجاری ما نسبت به سال گذشته بیش از 100 درصد رشد کرد، زیرا مشتریان از Office 365، Azure و Dynamics CRM Online استقبال می‌کنند و تعهدات بلندمدت خود را با پلتفرم مایکروسافت انجام می‌دهند. افسر کوین ترنر.

تماس درآمد مایکروسافت برای امروز ساعت 2:30 بعد از ظهر برنامه ریزی شده است. PST.

Microsoft Earnings report Q4 2013


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

Amy Gesenhues سردبیر ارشد رسانه درب سوم بود که آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌های Marketing Land، Search Engine Land و MarTech Today را پوشش می‌داد. از سال 2009 تا 2012، او یک ستون نویس سندیکایی برنده جایزه برای تعدادی از روزنامه های روزانه از نیویورک تا تگزاس بود. او با بیش از ده سال تجربه مدیریت بازاریابی، در انواع نشریات سنتی و آنلاین از جمله MarketingProfs، SoftwareCEO و Sales and Marketing Magazine همکاری داشته است. مقالات امی را بیشتر بخوانید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *