اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: 23 ژانویه 2014

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

از سرزمین بازاریابی:

  • فولکس واگن با بیش از 7 میلیون سهم موفق به کسب عنوان مشترک ترین برند سوپر باول در تاریخ شد
    پس از جمع آوری شرکت بازاریابی ویدئویی Unruly، فهرست 20 تبلیغ برتر Super Bowl را که بیشترین اشتراک گذاری را در تمام دوران به اشتراک گذاشته است، ده برند برتر Super Bowl را تعیین کرد که فولکس واگن در صدر فهرست قرار دارد. برای رتبه‌بندی بیشترین اشتراک‌گذاری برندهای Super Bowl، Unruly تعداد اشتراک‌های آنلاین کسب‌شده توسط هر […]
  • را اندازه‌گیری کرد.

  • تویتر تجزیه و تحلیل عمیقی را برای کارت های توییتر انجام می دهد
    در چند روز آینده برخی از پیشرفت های بازاریابی قابل توجه در کارت های توییتر شما ارائه می شود. امروز توییتر از انتشار رسمی تجزیه و تحلیل کارت توییتر خبر داد که برای همه کاربران کارت در دسترس خواهد بود. هدف از این ارتقا کمک به کاربران برای دستیابی به بینش بیشتر در مورد نوع رسانه ای است که بهترین عملکرد […]
  • Consumer Watchdog شکایت FTC درباره ویژگی “ارسال به هر کسی در +Google”
    Consumer Watchdog، گروه غیرانتفاعی که ممکن است بیشتر که دقیقاً «Google Watchdog» نامیده می شود، شکایتی را به FTC به دلیل عرضه اخیر ویژگی Google ارائه کرده است که به کاربران Gmail اجازه می دهد بدون اطلاع از آدرس ایمیل گیرنده با کاربران +Google تماس بگیرند. گوگل در اوایل این ماه ویژگی «ارسال به هر کسی در +Google» را راه‌اندازی کرد که به هر کسی اجازه می‌دهد […]
  • Google سرمایه گذاری 14 میلیون دلاری از مجموع 61 میلیون دلار شرکت های فناوری که برای تحت تأثیر قرار دادن قانونگذاران در سال 2013 هزینه کرد
    وقتی در مورد تأثیرگذاری بر واشنگتن، گوگل در صدر فهرست شرکت‌های فناوری بود که مجموعاً 61.15 میلیون دلار در سال گذشته برای لابی‌گری هزینه کردند. طبق گزارشی از Consumer Watchdog، گوگل 14.06 میلیون دلار از 61.15 میلیون دلار سرمایه گذاری ده شرکت فناوری از جمله مایکروسافت، آی بی ام، فیس بوک و اوراکل را سرمایه گذاری کرده است. مصرف کننده […]
  • گزارش: ایمیل های بازاریابی باز شده در دستگاه های تلفن همراه در سه ماهه چهارم 2013 61% به 65% افزایش یافت
    تعداد بر اساس اعلام Movable Ink، ارائه‌دهنده بازاریابی ایمیلی، ایمیل‌های بازاریابی باز شده در دستگاه‌های تلفن همراه در سه ماهه گذشته به افزایش خود ادامه دادند. گزارش ترجیحی دستگاه مصرف کننده ایالات متحده این شرکت برای سه ماهه چهارم 2013 ادعا می کند که 65 درصد از ایمیل های بازاریابی در سه ماهه آخر سال 2013 بر روی دستگاه های تلفن همراه باز شده است، در حالی که در سه ماهه سوم 61 درصد افزایش یافته است. […]
  • Push Mobile Marketing — App Notifications Vs. پیام رسانی
    هر روز، بازاریابان استراتژی های جدید و مبتکرانه ای برای دستیابی به مخاطبان هدف خود و ایجاد روابط وفادار پیدا می کنند. خوشبختانه، از طریق تلفن همراه، کانالی داریم که به ما امکان می دهد حتی بیشتر از نزدیک با مصرف کنندگان ارتباط برقرار کنیم. برای داشتن یک استراتژی تلفن همراه متعادل، مهم است که از هر دو تکنیک فشار و کشش استفاده کنید. ما […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

بازاریابی ایمیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

صنعت بازاریابی اینترنتی

رسانه های اجتماعی

ویدئو


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *