اعلانیه
اعلانیه

مارتین بک، از LA Times، به عنوان خبرنگار رسانه های اجتماعی به Marketing Land می پیوندد

martin-beck-smخوشحالم که اعلام کنم که تحریریه رسانه درب سوم دوباره در حال رشد است. .

مارتین بک به تیم خبری که MarTech.org و SearchEngineLand.com را به عنوان جدید ما تولید می کند، می پیوندد. قوی>خبرنگار شبکه های اجتماعی. اولین روز او دوشنبه، 3 مارس خواهد بود.

مارتین از لس آنجلس تایمز به ما می آید، جایی که از ژانویه 2010 به عنوان ویراستار رسانه اجتماعی و تعامل با خوانندگان روزنامه خدمت می کرد. در این نقش، تیم رسانه های اجتماعی تایمز را مدیریت کرد و صدها روزنامه نگار را برای ادغام اجتماعی آموزش داد. رسانه ها وارد روال کار روزانه خود شوند. کار او در تایمز در سال 1989 به عنوان یک نویسنده ورزشی آغاز شد و شامل دوره‌ای به عنوان ویرایشگر نسخه‌برداری و ویرایشگر فناوری و سایر نقش‌ها بود. می‌توانید در صفحه نمایه کارکنان درباره مارتین اطلاعات بیشتری کسب کنید.

مارتین به‌عنوان اولین خبرنگار تمام‌وقت رسانه‌های اجتماعی، به ما کمک می‌کند پوشش خود را از این کانال بازاریابی مهم و فزاینده با اخبار روزانه و همچنین مقالات ویژه عمیق‌تر گسترش دهیم. تجربه او در انجام رسانه‌های اجتماعی برای یکی از بزرگترین برندهای انتشاراتی کشور، چشم‌اندازی منحصر به فرد و ارزشمند به گزارش‌های ما اضافه می‌کند.

لطفاً به من بپیوندید تا مارتین را به تیم رسانه درب سوم خوشامد بگویم، و به دنبال خط فرعی او باشید تا هفته آینده ظاهر شود.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *